خوش آمدید

گوگل کروم

گوگل انگارً برای کروم‌بوک‌ها یک فروشگاه اپلیکیشن اختصاصی می‌سازد


کروم‌بوک‌ها به علت قیمت ارزان و رابط کاربرپسند، محبوبیت بسیاری کسب کرده‌اند. بااین‌حال، کاربران این پلتفرم‌ها با چالش‌هایی در مدیریت برنامه‌های وب، اندروید و لینوکس روبه رو می باشند. این حالت توانایی‌ای پراکنده و گاهاً گیج‌کننده را به‌اختصاصی برای کاربران تازه‌داخل، تشکیل می‌کند. اما گوگل به‌نظر راه‌حل خوبی برای این قضیه اشکار کرده است.

به‌گزارش گیزموچاینا، گوگل انگارً برای از بین بردن این قضیه در ChromeOS، یک فروشگاه برنامه تازه به نام «App Mall» را در آینده‌ای نامعلوم معارفه می‌کند. این عمل موثر به‌منظور ساده‌ترکردن فرآیند کشف و نصب برنامه‌ها با اراعه یک پلتفرم متمرکز برای کاربران انجام می‌شود.

شواهد دردسترس درمورد گسترش فروشگاه App Mall گوگل

بر پایه کدهایی که در مرورگر Chrome اشکار شده‌اند، این قابلیت در تنظیمات Chrome مخفی است، اما به یک وب‌سایت به نام «discover.apps.chrome» اشاره دارد. بااین‌حال تا این مدت این وب‌سایت راه‌اندازی نشده است، اما به‌ظاهر باید انتظار راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین را در آینده داشته باشیم.

هرچند تا این مدت سریع است و جزئیات خاصی در رابطه انواع برنامه‌هایی که در App Mall قرار خواهند در دسترس نیست. بااین‌حال پیش‌بینی می‌شود که حداقل برنامه‌های اندروید و وب، ازجمله بازی‌ها، در این فروشگاه اراعه شوند. این گمان با دقت به توانایی جاری کروم‌بوک‌ها برای کشف برخی برنامه‌ها از طریق ویژگی Explore زده می‌شود. به گمان زیادً App Mall تصمیم دارد توانایی کشف جامع‌تر اپلیکیشن‌ها را برای کروم‌بوک‌ها اراعه دهد.

ادامه مطلب
اقتدار در دوازدهمین سالگرد شهادت شهید حاج حسن طهرانی مقدم
آخرین مطالب

این ادغام می‌تواند توانایی کاربر را به‌طور قابل توجهی بهبود بخشیده و پیداکردن برنامه‌ها را برای کاربران کروم‌بوک‌ها آسان‌تر و هوشمندانه‌تر کند.

گوگل این چنین درحال کار روی آپدیت‌های تازه مرورگر کروم است. این شرکت به‌تازگی سه ویژگی هوش مصنوعی مولد تازه را در آخرین نسخه (M121) برای کاربران سیستم‌های ویندوز و مک معارفه کرده است. این ویژگی‌ها شامل «گروه‌بندی تب‌ها با هوش مصنوعی» برای سازماندهی تب‌های باز به طور خودکار، «پوسته‌های شخصی با هوش مصنوعی» برای تشکیل پوسته‌های شخصی با منفعت گیری از یک مدل پخش متن به عکس و ویژگی «پشتیبانی در نوشتن» است. قرار است این ویژگی‌ها در نسخه بعدی کروم در دسترس کاربران ایالات‌متحده قرار گیرد.

ادامه مطلب
بهترین فیلم های درام و داستانی



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها