خوش آمدید

«چهارمین رویداد دورهمی استارتاپی دیموند»

«چهارمین اتفاقات دورهمی استارتاپی دیموند»


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

شتابدهنده دیموند برگزار می‌کند؛ چهارمین اتفاقات دورهمی استارتاپی دیموند با وجود مهندس برجسته و صادرکننده نمونه کشوری؛ «محمد رضا انصاری»

روز ۲۰ اسفند، ساعت ۱۷ تا ۲۰ رویدادی در دانشکده مدیریت تهران برگزار می‌شود که جذابیت تعداد بسیاری برای تیم‌های استارتاپی، و کسب و کارهای نوپا دارد.

محمد رضا انصاری ، رییس هیئت مدیره هلدینگ پرآوازه کیسون به گفتن سخنران مهم یا همان Main Event ماجرا در این اتفاقات خواهد می بود تا از نگفته‌های عالم اندوخته‌گذاری و اندوخته‌پذیری بگوید. این اتفاقات با اجرا و کارشناسی امیرحسین ثقه الاسلامی موسس رشدینو برگزار می شود و شامل یک پنل با وجود حامد تاج الدین مدیرعامل آچاره و علی سنگینیان معاون اندوخته گذاری گروه کیسون خواهد می بود.

ادامه مطلب
چرا سرور ایستاده برای کسب و کارهای کوچک مناسب است!_تاشکن

برای ثبت نام در این اتفاقات می‌توانید از اینجا اغاز کنید:

لینک ثبت نام
https://evand.com/events/devent4

دورهمی استارتاپی به همت شتابدهنده دیموند برگزار می‌شود. دیموند از سال ١٣٩٣ با مقصد پشتیبانی به رشد کسب و کارهای نوپا، فعالیت خود را اغاز کرد. فعالیت مهم دیموند، اراعه خدمات شامل آموزش، فضای کار اشتراکی، منتورشیپ، خدمات زیرساختی و تشکیل فضای رشد تیم های نوپا، در دوره شتابدهی و پیش شتابدهی است.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها