خوش آمدید

فراخوان جشنواره بین المللی رسانه ای «صبح» منتشر شد

فراخوان جشنواره بین المللی رسانه ای «صبح» انتشار شد


به نقل از ، فراخوان دومین جشنواره بین المللی رسانه‌ای «صبح» انتشار شد. این جشنواره به دبیری محسن یزدی در ۳ قسمت «مهم»، «معاونت برون مرزی» و «اختصاصی فلسطین» برگزار می‌شود و آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار آن ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ خواهد می بود.

الف- قسمت مهم

«قسمت مهم» جشنواره بین المللی صبح تعلق به همه هنرمندان و فعالان رسانه‌ای داخل و خارج از ایران دارد و در ۳ گروه مهم برنامه تلویزیونی، رادیویی و رسانه‌های تازه برگزار می‌شود. این چنین آثار تلویزیونی باید با زیرنویس انگلیسی اراعه شوند.
درونمایه آثار این قسمت باید با محوریت «رسانه و نظم نوین جهانی» مبتنی ‌بر ارزشمندی هویت‌های محلی و منطقه‌ای، معنویت‌گرایی و اقتدار فرهنگی، اصالت خانواده، گفتمان مقاومت و استکبارستیزی باشد.

ب- قسمت معاونت برون مرزی

آخرین مطالب
ادامه مطلب
بازی کلا راحتی نداشتیم و تیم ابتدای بازی تمرکز نداشت

در این قسمت تنها تولیدات معاونت برون مرزی سازمان صدا و سیما در ۳ گروه تلویزیونی، رادیویی و رسانه های تازه امکان شرکت و رقابت دارند. در این قسمت محدودیت زبانی و زیرنویس وجود ندارد و تاثییر تشکیل شده با هر زبان و زیرنویسی امکان ثبت نام و ثبت تاثییر دارد.

ج- قسمت اختصاصی فلسطین

قسمت اختصاصی فلسطین که در دوره اول جشنواره قسمت جنبی این اتفاقات می بود، در این دوره با دقت به اتفاقات منطقه و تغیرات بوجود آمده سپس از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر به قسمت‌های مهم جشنواره اضافه شد.

شرکت‌کنندگان در داخل و خارج از ایران می‌توانند آثار مرتبط با نوشته فلسطین را در شاخه‌های «فیلم سینمایی»، «سریال»، «موشن گرافی و انیمیشن مختصر»، «گزارش خبری تلویزیونی»، «پوشش خبری»، «برنامه تلویزیونی»، «کلیپ و نماهنگ»، «فیلم مستند»، «فیلم مختصر»، خبرنگار شهروند( جایزه شهدای خبرنگار غزه) ، «تصویرسازی»، «پادکست» و محتوای مکتوب (شامل یادداشت، مقاله و گزارش تحقیقی) ارسال کنند.

ادامه مطلب
پلمب ۳ مرکز غیرمجاز سقط جنین و زیبایی در هرمزگان_تاشکن

این اتفاقات بین المللی آخر اردیبهشت ماه با برگزاری کارگاه های تخصصی و اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان هر قسمت به کار خود آخر می دهد. پوستر، بروشور و تیزر فراخوان این جشنواره که نشست خبری آن مدتی پیش برگزار شد، انتشار شده است.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات زیاد تر می‌توانند به سایت جشنواره به آدرس https://sobhfestival.com/fa/ مراجعه کنند.

انتهای مطلب/ 



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها