خوش آمدید

سانگ یانگ خان

سانگ یانگ خان با خودروسازی ایلیا به ایران می‌آید


خودروهای سانگ یانگ از دهه ۱۳۸۰ تا بحال در بازار ایران وجود داشته‌اند، از این رو توقع وجود آن‌ها طی دوره تازه واردات ماشین نیز دور از انتظار نیست. بر پایه اظهار شرکت خودروسازی ایلیا، این شرکت تصمیم دارد تا پیکاپ سانگ یانگ خان را به بازار ایران اراعه کند. این ماشین درواقع نسخه پیکاپ سانگ یانگ رکستون به حساب می‌آید. وجود این پیکاپ دودیفرانسیل در بازار ایران، می‌تواند رقابت قسمت شلوغ پیکاپ‌ها را دلنشین‌تر از قبل کند.

سانگ یانگ خان با خودروسازی ایلیا به ایران می‌آید ۱۹

همان‌گونه که اندکی قبل اشاره کردیم، سابقه وجود برند سانگ یانگ در بازار ایران به بیشتر از دو دهه می‌رسد. بااین‌حال محصولات سانگ یانگ توسط یک شرکت اراعه نشده‌اند و طی هر دوره خودروسازان و واردکنندگان مختلفی عمل به اراعه محصولات سانگ یانگ کرده‌اند. اکنون نیز نوبت به خودروسازی ایلیا رسیده است تا سانگ یانگ خان را به بازار ایران اراعه کند. این شرکت تا بحال سه محصول شامل دایون Y5، دایون Y7 و وی‌جی‌وی U75 پلاس را به بازار ایران معارفه کرده است. دایون Y5 و دایون Y7‌ محصولات مونتاژی این شرکت می باشند، درحالی‌که کراس‌اوور وی‌جی‌وی U75 پلاس به‌صورت وارداتی در بازار حاضر خواهد شد.

ادامه مطلب
دور تازه‌ای از ثبت‌نام خودروهای وارداتی اغاز شد + لیست خودروها

نگاهی به مشخصات و امکانات سانگ یانگ خان

سانگ یانگ خان نسخه بدون کابین سانگ یانگ رکستون است. مدل رکستون نیز در بازار ایران وجود دارد و به‌گفتن یکی از معدود شاسی‌بلندهای واقعی با شاسی نردبانی و قابلیت آفرود خاص شناخته می‌شود. سانگ یانگ خان همانند رکستون، از پیشرانه دولیتری چهارسیلندر توربوشارژر منفعت می‌برد. حداکثر راندمان این پیشرانه، ۲۲۲ اسب‌بخار قوت و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس شش سرعته اتوماتیک آیسین نیز ماموریت انتقال قوت به چهار چرخ این ماشین را بر مسئولیت دارد. سانروف، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، صندلی‌های چرمی، سیستم صوتی به‌همراه نمایشگر و رینگ‌های آلیاژی ازجمله تجهیزات این پیکاپ به شمار می‌آیند.

کی جی موبیلیتی
سانگ یانگ خان با خودروسازی ایلیا به ایران می‌آید ۲۰

اراعه سانگ یانگ خان به بازار ایران، با معارفه و اراعه سانگ یانگ تورس همراه شده است. یقیناً شرکت‌های مختلفی اراعه این خودروها را برنامه‌ریزی کرده‌اند. بااین‌حال رقیب هر دو ماشین کره‌ای، کراس‌اوورها و پیکاپ‌های چینی بازار می باشند. این چنین با دقت به تحول مالک سانگ یانگ، گمان دارد این خودروها با برند تازه یعنی کی‌جی موبیلیتی به بازار ایران برسند. اطلاعات تکمیلی مربوط به اراعه خودروهای سانگ یانگ را از طریق قسمت ماشین دیجیاتو به شما اظهار می کنیم.

ادامه مطلب
اولویت استانداری قم اتمام پروژه های نیمه تمام باشد
آخرین مطالب



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها