خوش آمدید

تک‌تاک اپیزود ۷۷

تک‌تاک اپیزود ۷۷؛ ممنوعیت منفعت گیری از فیلترشکن، اینستاگرام قهوه‌ای و یک هک دیگه!


در اپیزود ۷۷ از برنامه هفتگی تک‌تاک از اخبار ضدونقیض ممنوعیت منفعت گیری از وی‌پی‌ان و فیلترشکن گفتیم که با همان سرعتی که اظهار شد، با همان شدت هم رد شد. این چنین از برنامه دولت مبنی بر اراعه پوسته برای پلتفرم‌های پرکابرد خارجی که در کمال شگفتی فیلتر (بهتر است از واژه تازه پالایش منفعت گیری کنیم) شده‌اند، سخن بگویید کردیم. این چنین خبری یعنی برگشت مجدد اپلیکیشن‌هایی چون تلگرام طلایی!

تماشای ویدیو در یوتوب دیجیاتو

تماشای ویدیو در آپارات دیجیاتو

آخرین مطالب
ادامه مطلب
افزایش اعتیاد زنان به سیگار/ ریه زنان صدمه پذیرتر است - تاشکن

تلگرام طلایی در روزهای اولیه فیلترینگ تلگرام داخل لیست اپلیکیشن‌های کاربران شد و با ظاهر همان تلگرام مهم اما بدون فیلتر توانست اطلاعات بساری از کاربران را جمع‌آوری کند تا درنهایت به‌دست گوگل از پلی‌استور حذف و سپس‌ها کلاً دسترسی به آن قطع شد. اکنون این چنین درخواستی در قالب پوسته مجدد به سبد اپلیکیشن‌های کاربران باز خواهد گشت، مگر این که کاربران خود از این اپلیکیشن‌های منفعت گیری نکنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا در رابطه با این اخبار زیاد تر بدانید. این چنین اپلیکیشن هفته را نیز به هیچ گفتن از دست ندهید چون اپل با اپ اختصاصی ورزشی خود، قرار است به نیاز تعداد بسیاری از کاربران جواب دهد.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
اولین عکس ها از آرش مجیدی در سریال تازه تلویزیون_تاشکن

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها