خوش آمدید

آزادراه قزوین-رشت بزودی تکمیل و بهره برداری می شود

آزادراه قزوین-رشت بزودی تکمیل و منفعت برداری می شود

به نقل از خبرگزاری برنا از گیلان ؛ اسدالله عباسی در جریان بازدید از روال اجرای پروژه آزادراه رشت – قزوین (حدفاصل منجیل- رودبار) در او گفت و گو با خبرنگاران او گفت: این پروژه درحال حاضر، مرحله های نهایی نصب روشنایی و ایمنی راهها را طی می‌کند و بزودی در سفر پر خیر و برکت رئیس محترم جمهور به گیلان افتتاح و به منفعت‌برداری می رسد.

وی اعتبار هزینه شده برای این پروژه را ۲۰ هزار میلیارد ریال خبرداد و افزود: هشت کیلومتر از پروژه آزادراه رشت قزوین باقیمانده می بود که با اهتمام اختصاصی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، تلاشهای شبانه روزی دستگاه ها و نهادهای ذیربط در حال تکمیل است.

عباسی با اشاره به گردشگرپذیربودن گیلان و وجود مسافران در طول سال و مناسبت‌های گوناگون در این خطه اظهار کرد: پایان این پروژه تردد به گیلان را سهل تر و راحت تر می کند و عیدی دولت سیزدهم به مردم این سامان و میهمانان استان ولایتمدار گیلان است.

ادامه مطلب
جذب سرمایه گذار در پروژه های کلان شهری

وی تصریح کرد: با دقت به اهمیت آزاد راه قزوین، رشت در افت بار ترافیکی منطقه و نقش آن در گسترش گیلان این پروژه مهم را با نگاه حمایتی ملی تکمیل می کنیم.

در این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط استان و ستادی استانداری و فرماندار شهرستان رودبار، نماینده عالی دولت در استان را همراهی کردند.

آزادراه رشت – قزوین به طول کلی ۱۳۷.۴ کیلومتر از با اهمیت ترین راه های سرزمین و بخشی از کریدور بین المللی شمال – جنوب است که به گفتن مختصر ترین، ارزان ترین و مناسب ترین مسیر حمل کالا بین دو قاره آسیا و اروپا محسوب می شود.

ادامه مطلب
افزایش سه‌برابری درآمد انویدیا در فصل سوم 2023 به‌لطف هوش مصنوعی

این پروژه در راستای جواب به مطالبات چندین ساله مردمی در خصوص منفعت‌برداری از فاز نهایی آزادراه قزوین- رشت حد فاصل منجیل تا رودبار، مورد اهتمام اختصاصی و وعده های صادق دولت مردمی و انقلابی سیزدهم و به تبع آن پیگیری های مداوم و جدی استاندار گیلان بوده که به فضل الهی بزودی با منفعت برداری از آن ناظر فضای جدیدی در رشد و گسترش استان گیلان خواهم می بود.

عملیات اجرایی این پروژه، مشتمل بر ۶ دستگاه پل بزرگ جمعاً به طول ۱۵۷۶ متر، شامل اجرای ۳۱۴ عدد شمع بتنی و چهار دستگاه تونل جمعاً به طول ۲۸۷۶ متر است که لاینینگ و روسازی بتنی دو دستگاه از تونل‌های قطعه ابتدایی به طول ۹۲۷ متر و لاینینگ یک دستگاه تونل قطعه دوم به طول ۸۰۳ متر تکمیل شده است.

ادامه مطلب
علی مسعودی با «بدل» در ده ونک/ وجود شهرام قائدی و چند طناز شناخته شده دیگر

 

انتهای مطلب/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها