خوش آمدید

مشخصات کامل و تصاویر گلکسی A35 سامسونگ فاش شد

مشخصات کامل و تصاویر گلکسی A35 سامسونگ آشکار شد


چند روز پیش بخشی از مشخصات و قیمت گلکسی A35 آشکار شده می بود و اکنون رندرهایی از این دستگاه انتشار شده است که گزینه‌های رنگی آن را مشخص می کند. مطابق این گزارش تازه، گوشی گلکسی A35 سامسونگ در ۴ رنگ گوناگون اراعه خواهد شد که شامل یاسی (Awesome Lilac)، آبی دریایی (Awesome Navy)، آبی یخی (Awesome Ice Blue) و لیمویی (Awesome Lemon) می‌شود. گلکسی A34 نیز در ۴ رنگ اراعه شده می بود، اما به‌نظر می‌رسد که سامسونگ برای گوشی امسال خود رنگ‌های پاستیلی را برگزیده است.

انتظار می‌رود تا گلکسی A55 ماه مارس در آلمان معارفه شود و برادرش گلکسی A35 نیز به گمان زیادً در بازه وقتی شبیهی معارفه خواهد شد. در گزارش جدیدی که توسط YTECHB انتشار شده، رندرهای گوناگون گلکسی A35 در کنار برخی از مشخصات آن آشکار شده است.

ادامه مطلب
کمپانی ژاپنی روی ساخت آسانسور فضایی پرسرعتی تا سال 2050 کار می‌کند_تاشکن

مشخصات گلکسی A35

1709443984 692 مشخصات کامل و تصاویر گلکسی A35 سامسونگ آشکار شد.webp

مطابق این گزارش، گلکسی A35 دارای گواهی IP67، وزن ۲۰۹ گرمی و ضخامت ۸.۲ میلی‌متری است. این گوشی این چنین از یک نمایشگر ۶.۶ اینچی Super AMOLED با نرخ تازه‌سازی عکس ۱۲۰ هرتز و وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل منفعت می‌برد.

در داخل، این دستگاه به پردازنده اگزینوس ۱۳۸۰ تجهیزخوهد شد که با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی نیز در آن وجود خواهد داشت و رابط کاربری One UI 6.1 مبتنی بر اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند.

1709443984 175 مشخصات کامل و تصاویر گلکسی A35 سامسونگ آشکار شد.webp
1709443984 656 مشخصات کامل و تصاویر گلکسی A35 سامسونگ آشکار شد.webp

گلکسی A3‌۵ این چنین به سه دوربین روی پنل پشتی خود تجهیزخواهد شد که شامل سنسور مهم ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض و سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی می‌شود. متاسفانه انگار قابلیت فیلمبرداری ۴K این دستگاه به ۳۰ فریم‌درثانیه محدود شده است. این چنین با دوربین سلفی آن می‌توان ویدیوهای FHD با نرخ ۳۰ فریم‌درثانیه ضبط کرد.

ادامه مطلب
فروش حواله ماشین در بازار اوج گرفت، عکس العمل سریع مشتریان به افزایش قیمت

به گمان زیادً تا چند هفته آینده ناظر معارفه گلکسی‌ A3‌۵ در کنار گلکسی A55 خواهیم می بود. قیمت اولیه گلکسی A35 نیز به گمان زیادً نزدیک به ۳۷۹ یورو خواهد می بود. مشخصات کامل، قیمت و تاریخ اراعه گلکسی A55 نیز هفته قبل آشکار شده می بود.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها