خوش آمدید

استقلال از ۲ اسپانسر جدید درآمد ۳۳ میلیاردی داشته است

فرهاد مجیدی قرار نیست به استقلال بازگردد




بعد از اخراج فرهاد مجیدی از تیم فوتبال اتحاد کلبای امارات شایعاتی درمورد برگشت او به جمع آبی‌پوشان انتشار شد؛ موضوعی که تکذیب باشگاه استقلال را در پی داشت.

ادامه مطلب
قطر 1 - 1 اردن


به نقل از

خبرگزاری موج


، بعد از اخراج فرهاد مجیدی از تیم فوتبال اتحاد کلبای امارات شایعاتی درمورد برگشت او به جمع آبی‌پوشان انتشار شد؛ موضوعی که تکذیب باشگاه استقلال را در پی داشت.

رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت:

«درست در شرایطی که شاگردان جواد نکونام سزاوارانه بر صدر جدول تکیه زده اند و کادر فنی، بازیکنان و اعضای تیم و باشگاه، با اسایش کامل به دور از هرگونه تنش، همه تمرکز خود را روی پیروزی و تداوم صدرنشینی استقلال برای جلب رضایت هر چه زیاد تر هواداران فهیم مجموعه آبی گذاشته اند، عده ای به نیت تخریب تمرکز استقلال، شایعه گمان تحول کادر فنی و افترا بزرگ مذاکره باشگاه با گزینه های دیگر را بر سر زبان ها انداخته اند. این عده که دشمنی شان با استقلال برای هواداران اثبات شده، بعد از ناکامی در دامن زدن به سوتفاهم های داخل باشگاه، حاشیه سازی جدیدی را کلید زدند و مدعی شدند باشگاه استقلال با گزینه فرد دیگر برای سرمربیگری مذاکره کرده می بود.

ادامه مطلب
گپ و گفتی با پدرام کریمی درمورد «ایران دوست داشتنی» / اینجا همه چیز در لحظه اتفاق می افتد و چیزی برنامه ریزی نمی شود

باشگاه استقلال ضمن آرزوی پیروزی برای همه مربیانی که پیش از این برای افتخار استقلال زحمت کشیده اند، به صراحت اظهار می کند با جواد نکونام قرارداد سه ساله دارد و هیچ برنامه ای برای تحول سرمربی و کادرفنی جاری ندارد و هم چنان از جواد نکونام و همکارانش در کادرفنی استقلال حمایتمی کند.

 این چنین باشگاه استقلال از رسانه های محترم می خواهد با دقت به قرارداد سه ساله استقلال و جواد نکونام دست از گمانه زنی در خصوص آینده نیمکت استقلال بردارند و از روبروی هم قرار دادن بزرگان استقلال پرهیز کنند.




آیا این خبر سودمند می بود؟




ادامه مطلب
مدارک باشگاه استقلال برای دریافت مجوز وجود در آسیا بارگذاری شد_تاشکن


دیدگاه های ارسال شده توسط شما، بعد از تایید توسط خبرگزاری موج در وب انتشار خواهد شد.


مطلب هایی که حاوی تهمت و افترا باشد انتشار نخواهد شد.


مطلب هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد انتشار نخواهد شد.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها