خوش آمدید

علی شیرآقایی و الهه منصوریان سرمربیان تیم های ملی ووشو شدند

علی شیرآقایی و الهه منصوریان سرمربیان تیم های ملی ووشو شدند




کادر فنی تیم‌های ملی ووشو مردان و زنان دستخوش تحول شد تا علی شیرآقایی و الهه منصوریان هدایت تیم‌های ملی ووشو را برعهده بگیرند.

ادامه مطلب
ملاکی‌شو؛ اولین جشنواره بهاره ملاک_تاشکن


به نقل از

خبرگزاری موج


، با دقت به پایان قرارداد سرمربیان تیم‌های ملی بزرگسالان، فدراسیون ووشو ضمن سپاس از کوششهای امیر اوجاقی سرمربی و علی دهقان مربی تیم ملی ساندای مردان و این چنین راضیه طهماسبی سرمربی تیم ملی ساندای بانوان و با آرزوی پیروزی برای آنها، اسامی کادر فنی تازه تیم‌های ملی ووشو در رده سنی بزرگسالان را به شرح زیر خبرداد.

بر این مبنا، علی (کیوان) شیرآقایی به گفتن سرمربی و حمید زرینی و علیرضا رضایی‌منش به گفتن مربیان تیم ملی ساندا مردان ایران معارفه شدند. این چنین الهه منصوریان سرمربیگری تیم ملی ساندای بانوان بر مسئولیت گرفت. در قسمت تالو نیز، فدراسیون ووشو ضمن تمدید قرارداد فرشاد عربی و محبوبه کریمی سرمربیان تیم‌های ملی تالو مردان و زنان کشورمان، با این دو سرمربی به همکاری ادامه خواهد داد.

ادامه مطلب
بسته خبری صداوسیما|جزئیاتی از «ایرانگرد» جدید/ بدل باب راس به شبکه چهار می رود

این چنین رامین موحدنیا و مریم هاشمی به گفتن سرمربیان تیم‌های ملی جوانان در قسمت ساندا و رده‌های سنی ایران معارفه شدند. در قسمت تالو نیز مریم معماری به گفتن سرمربی و ناهید پورشبانان به گفتن مربی تیم دختران منصوب شدند. در تالوی پسران نیز احسان پیغمبری و حمیدرضا پارسی مقدم به ترتیب مسئولیت سرمربیگری و مربیگری این تیم را بر مسئولیت گرفتند.

تیم‌های ملی تالو و ساندا بزرگسالان کشورمان خود را برای پیکارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ آماده می‌کند. بر همین مبنا مرحله نخست اردوی تیم ملی کشورمان از ۱۴ اسفند اغاز خواهد شد.




آیا این خبر سودمند می بود؟




ادامه مطلب
الهه منصوریان از ووشو خداحافظی کرد


دیدگاه های ارسال شده توسط شما، بعد از تایید توسط خبرگزاری موج در وب انتشار خواهد شد.


مطلب هایی که حاوی تهمت و افترا باشد انتشار نخواهد شد.


مطلب هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد انتشار نخواهد شد.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها