خوش آمدید

تکلیف افطار شبکه یک روشن شد/ نگاهی به چند برنامه و سریال رمضانی دیگر

تکلیف افطار شبکه یک روشن شد/ نگاهی به چند برنامه و سریال رمضانی دیگر


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، همزمان با اغاز ماه مبارک رمضان، اختصاصی‌برنامه افطارگاهی «هلال» با اجرای محمد دلاوری، مجری تلویزیون از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

برنامه «هلال» در گروه اجتماعی شبکه یک سیما تشکیل می‌شود و با وجود مهمان‌هایی از ملیت‌های گوناگون، دریچه‌ای به سبک زندگی مسلمانان جهان اسلام در ماه امت باز می‌کند و پیوندهای مشترک امت اسلامی را از دل قصه و سرگذشت مهمان‌ها به عکس می‌کشد.

اختصاصی‌برنامه «هلال»، در روزهای ماه مبارک رمضان حوالی ساعت ۱۷ روی آنتن خواهد رفت.

تلویزیون همچون ماه رمضان قبل که با عید نوروز همزمانی اشکار کرده می بود در ۱۴۰۳ هم این توانایی را تکرار خواهد کرد. این بار سریال‌هایی را از زمان‌ها قبل در دستور کار قرار داده که به طور مثال «رستگاری» مسعود ده نمکی را با حال و هوایِ ماورایی آماده پخش دارد، سری تازه سریال‌هایی همچون «نون‌خ» و «زیرخاکی» جلوی دوربین است و چند سریال فرد دیگر که مهیای عید نوروز و رمضان امسال خواهد شد.

ادامه مطلب
حزب الله مسئولیت دو دعوا به مواضع اسرائیل را بر مسئولیت گرفت_تاشکن
آخرین مطالب

اما در تکهِ برنامه‌ها به گمان زیادً برای همزمانی با ایام ماه مبارک رمضان، برنامه‌های افطار حُکم همان جُنگ‌های شبانه نوروزی را اشکار کند و سحر ماه رمضان هم دیگر اختصاصی‌های این ایام باشد.  برنامه‌هایی همچون «محفل» که سالِ قبل اغاز زیاد خوبی داشتند و این روزها سری تازه این برنامه جلوی دوربین است با ساختار تازه اما همان ترکیب میزبانان و اجرای رسالت بوذری که در ایام ماه مبارک رمضان برنامه افطار شبکه سه سیما خواهد می بود.

ادامه مطلب
گوگل با همکاری باشگاه لیورپول هوش مصنوعی را به فوتبال می‌آورد_تاشکن

شبکه دو اختصاصی برنامه‌ای به نام «پناه» تدارک دیده که مصطفی امامی آن را اجرا می‌کند. برنامه «پناه» هر غروب قبل از لحظات عرفانی اذان مغرب تا سپس از آن با نوشته”مهر امام رضا(ع) برای همه” هر شب با وجود میهمانانی اختصاصی همراه با سوژه‌ای از جنس مهربانی و روایت‌هایی شنیدنی از بازخوانی قصه میهمانان آقا علی بن موسی الرضا(ع) همراه مخاطبان است. هدیه مهربانی و نجوا به همراه شگفتانه‌هایی برای میهمانان از دیگر آیتم‌های پناه است. این برنامه به تهیه کنندگی حسام جمارانی، کارگردانی محمد خندان و با شراکت آستان قدس رضوی در ۳۰ تکه ۹۰ دقیقه‌ای به گفتن اختصاصی برنامه افطارهای ماه مبارک رمضان پخش می‌شود.

اما خبرها درمورد سریال‌های نوروزی و رمضانی زیاد تر حول دو سریال زیرخاکی و نون‌خ می‌چرخد. حرف های می‌شود فصل چهارم «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و بازی هنرمندانی همچون پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گیتی قاسمی، رایان سرلک، نسرین نصرتی و اصغر نقی‌زاده قرار است در این ایام روی آنتن باشد و به گمان زیاد رقابت تنگاتنگی را با فصل تازه نون‌خ خواهد داشت.

ادامه مطلب
شراکت شهرداری با چینی ها برای اجرای خط ۸ مترو

فصل پنجم «نون خ» نیز با بازی بازیگرانی همانند سعید آقاخانی، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، سیروس میمنت، حمیدرضا آذرنگ، پاشا جمالی قرار است با فضایی جاده‌ای و بکر روی آنتن شبکه اول سیما می‌رود.

انتهای مطلب/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها