خوش آمدید

دلیل پست جنجالی فرزانه فصیحی چه بود؟

علت پست جنجالی فرزانه فصیحی چه می بود؟

به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، فرزانه فصیحی بانوی ملی پوش دوومیدانی ایران با انتشار کردن پستی در صفحه شخصی خود نسبت به عدم اعزام به مسابقات قهرمانی جهان عکس العمل نشان داد.

در این که فصیحی در این مورد هیچ تقصیری ندارد و حقش می بود در جهانی شرکت کند هیچ تردیدی وجود ندارد، اما داستان از چه قرار است؟

مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی جهان به میزبانی اسکاتلند در حال برگزاری است و قرار می بود فصیحی نماینده ایران در این رقابت‌ها باشد.

نام چهار ملی پوش دوومیدانی برای این رقابت‌ها اظهار شده می بود و در نهایت مقرر شد یک نفر از ایران شرکت کند که نام فصیحی اظهار شد. روز ۲۴ بهمن  دعوتنامه آمد و ۲۶ بهمن کار‌های او انجام شد.

همین تاخیر ۴۸ ساعته ، کار‌های مربوط به وجود او در رقابت‌های جهانی را به مشکل انداخته است.

ادامه مطلب
شبکه مستند و روایت زندگی شهید رئیسی_تاشکن
آخرین مطالب

به نظر میرسد مسئول امور بین الملل فدراسیون دوومیدانی در این مورد تعلل داشته که همین نوشته علتعدم وجود فصیحی در این میدان بزرگ شده است، هرچند که کار صدور ویزا خودش یک پروسه طویل دیگر داشت.

با این حال با وجود پیگیری‌های فدراسیون و شخص فصیحی، این بانوی ملی پوش شانس وجود در رقابت‌های قهرمانی جهان را از دست داد تا فصیحی ناراحتی خود را از طریق صفحات مجازی اظهار کند.

ادامه مطلب
برگزیدگان جشنواره طنز رادیو اشکار شدند

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها