خوش آمدید

تحلیلگران خواستار اخراج سوندار پیچای، مدیرعامل گوگل شدند

تحلیلگران خواستار اخراج سوندار پیچای، مدیرعامل گوگل شدند


برخی تحلیلگران در یادداشت‌های جدیدی به این نوشته اشاره کرده‌اند که گوگل نسبت به رقبای خود در عرصه گسترش هوش مصنوعی عقب مانده است. آن‌ها با اشاره به‌همین علت، خواستار تحول و تحولاتی در گوگل شده‌اند که برکناری «سوندار پیچای»، مدیرعامل شرکت یکی از آن‌ها است.

بر پایه گزارش اینسایدر، برخی مشکلات تازه پلتفرم‌های هوش مصنوعی گوگل علت‌شده تا این شرکت به‌طور ناگهانی در رقابت بر سر گسترش هوش مصنوعی عقب بماند و اکنون تعداد بسیاری از تحلیلگران خواستار جایگزینی پیچای، مدیرعامل شرکت می باشند.

یادداشت تحلیلگران در رابطه آینده گوگل با سوندار پیچای

تحلیلگران خواستار اخراج سوندار پیچای، مدیرعامل گوگل شدند ۱۷

«بن تامپسون»، تحلیلگر و نویسنده Stratechery، این هفته در یادداشت خود او گفت که گوگل به یک تحول نیاز دارد که شامل حذف همه افراد مسئول در این مشکلات، از جمله پیچای می‌شود. خبرنامه‌های تامپسون طبق معمول توسط گوگل و دیگر شرکت‌های سیلیکون ولی خوانده می‌شود.

ادامه مطلب
گوگل، مایکروسافت و سیسکو تاثییر هوش مصنوعی بر مشاغل را بازدید می‌کنند_تاشکن

«مارک شومولیک»، تحلیلگر Bernstein نیز در یادداشت تازه خود، در رابطه این نوشته سخن بگویید کرد که آیا زمان خانه‌تکانی غول فناوری فرا رسیده است یا خیر. او در یادداشت خود نوشت:

«اتفاقات تازه تنها به مقدار این سؤالات اضافه می‌کند که آیا این تیم مدیریتی مناسبی برای هدایت گوگل به عصر بعدی خواهد می بود یا خیر.»

1709371511 922 تحلیلگران خواستار اخراج سوندار پیچای، مدیرعامل گوگل شدند
ماریسا مایر

«آراویند سرینیواس»، مدیرعامل Perplexity و محقق اسبق OpenAI نیز دیگر فردی است که چند روز قبل به او گفت و گو در رابطه آینده پیچای پرداخت. حتی «ماریسا مایر» که بیستمین کارمند گوگل می بود و ۱۳ سال در این شرکت کار کرد، نیز در این رابطه سخن بگویید کرده است. او در جواب به پست مدیرعامل Color Health که حرف های می بود گوگل با یک «مشکل غیرقابل‌حل» روبه رو شده است، تا حدی از غول موتور جستجو دفاع کرد. او نوشت:

«من دوست دارم آن‌ها پیروز شوند و فکر می‌کنم می‌توانند این کار را انجام بدهند. آن‌ها باید روی نوآوری تمرکز کنند و نحوه فکر «چالش‌گر» (در روبه رو رهبر بازار) را داشته باشند.»

گوگل به تازگی فرایند ساخت عکس اشخاص با پشتیبانی هوش مصنوعی Gemini را به‌علت مشکلات آن در ساخت تصاویر تاریخی متوقف کرده می بود. این کار علتسقوط سهام شرکت شد و پیچای نیز در بیانیه‌ای اشتباهات جمینای در تولیدتصویر را کاملا غیرقابل‌قبول خواند.

ادامه مطلب
ماجرای فروش گواهی معاینه فنی برای خودروهای معیوب چیست؟

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها