خوش آمدید

شادی دل مؤمنین و غم معاندین و کافران در گرو حضور در پای صندوق رأی است + فیلم

نشاط دل مؤمنین و غم معاندین و کافران در گرو وجود در پای صندوق رأی است + فیلم


مهران رجبی، هنرمند و مجری تلویزیون، در او مباحثه با خبرنگار فرهنگی بر لزوم وجود پر شور در انتخابات پافشاری کرد و او گفت: وجود هنرمندان از قشرهای گوناگون اعم از بازیگران، شاعران و خوانندگان در تالار وحدت زیاد پر شور و قابل دقت می بود. حسن این وجود در آن است که ما یکدیگر را باور می‌کنیم.  وجود پر شور عام مردم در انتخابات هم کمترین حسنی که دارد، جوانمردی است.

این فعال عرصه تلوزیون خاطرنشان کرد: هنگامی می‌گوییم سرزمین مال ماست، یعنی تنها این سرزمین برای ماست و ما به هر کشوری که برویم نه فقط غربت برای ما حساب می‌شود، بلکه اگر حقوق بشر را در حد اعلا هم مراعات کنند، باز هم غریب خواهیم می بود.   

او با مطرح این سوال که این سرزمین را چطور باید نگه داری کنیم، قوی نگه داریم و شر دشمنان را سرش کم کنیم، اظهار داشت: اولین قدم وجود در پای دین خداست. اگر تا پیش از این شک داشتیم که فقط ما سرزمین اسلامی هستیم و بقیه کشورها کافرند، امروز می‌بینیم که یک جا سی هزار مسلمان کشته خواهد شد و هیچ کشوری حتی با ادعای مسلمانی نگاه هم نمی‌کند، به جز دوستان ما که زحمت می‌کشند، پشتیبانی می‌کنند و هزینه خواهند داد. اما سرزمین اسلامی فرد دیگر تنها غرق زیبایی‌ها است که برای مثالً غروب آفتاب چه مقدار قشنگ است! تا این مدت فهمید نیستند و این همانند همان دوران اغاز انقلاب اسلامی که ما را هم نگاه نمی‌کردند.

ادامه مطلب
تکنولوژی های مفید برای محیط زیست

رجبی با پافشاری بر الزام وجود در انتخابات اظهار داشت: یکی از مؤلفه‌ها برای این که در سطح کره زمین کار امد باشیم و در برتری کشورهای اسلامی باشیم، شرکت در انتخابات است که بگوییم قوی هستیم. همه از کشوری که مردم پای کار می باشند حساب می‌برند. 

.

.

او با اشاره به پریشانی حال معاندین در تاثییر وجود گسترده مردم در انتخابات او گفت: قطعاً در ۲۴ ساعت آینده باید دل افرادی را ببینیم که معاند می باشند را مشاهده کنیم که چه حال پریشانی از وجود ما در انتخابات کشورمان دارند. واقعاً اگر ما هم جای آنها بودیم حال بدی داشتیم.

ادامه مطلب
نگاهی به رفاقت تلویزیون با کتاب؛ پیشنهادی که به کارِ مدیران صداوسیما می آید

این هنرمند کشورمان به آثار وجود در انتخابات اشاره کرد و او گفت: اگر ما دل مؤمنین را شاد کنیم و دل کافران را ناشاد کنیم، حسنه حساب می‌شود؛ حسنه یعنی «إن الحساب یذهبن سیئات» یکی از کاربردهای این آیه همین جا هست که گناهان را می‌برد.

او در ادامه گفت: درواقع ما با یک رأی چند کار انجام می‌دهیم: اقتدار سرزمین را نگه داری می‌کنیم، دل دوستان را شاد می‌کنیم، حال معاندین را پریشان می‌کنیم، گناهان را ذبح می‌کنیم و خودمان هم فرحناک می‌شویم. این همه حسن در پای صندوق آمدن هست که اگر بهترین کنسرت هم بروید این نشاط و عشق به دست نمی‌آید.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
میوه‌ای با کاربرد مقابله با بیماریهای عفونی، تنفسی، باکتریایی، قارچی و انگلی

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها