خوش آمدید

ساعت دربی آبی و قرمز عوض شد

مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس تقریبا حل شده است


در ابتدای این جلسه کیومرث هاشمی با اشاره به اهمیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: در این جلسه باید راهکارهای ملزوم برای کسب مجوز دو باشگاه بزرگ فوتبال سرزمین بازدید شود و قسمت‌های گوناگون که دچار می باشند، عمل های ملزوم را در زمان حاضر انجام بدهند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به نوشته مالکیت این دو باشگاه برای اراعه مدارک ملزوم به AFC اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان ماموریت‌ای برای تیم‌داری و باشگاه‌داری ندارد و همانطور که دیشب اظهار شد نوشته مالکیت این دو باشگاه تقریبا همه شده و پیش از موعد مقرر این نوشته اظهار خواهد شد به این علت نگرانی بابت این نوشته وجود ندارد.

پیش از سخن بگویید‌های وزیر ورزش و جوانان، نماینده کمیته مجوز حرفه‌ای‌سازی توضیحاتی درمورد حالت استقلال و پرسپولیس در فرآیند اخذ مجوز اراعه کرد.

ادامه مطلب
عکس روز ناسا: خوشه 37_تاشکن

در ادامه جلسه، دیگر موضوعات در راه اخذ مجوز حرفه‌ای این دو باشگاه نقل و قسمت‌های دچار موظف به پیگیری موضوعات وابسته شدند.

در آخر مقرر شد کارگروهی برای پیگیری قسمت‌های گوناگون در راه اخذ مجوز حرفه‌ای این دو باشگاه راه اندازی شود.

این چنین فدراسیون فوتبال سخنگویی برای این کارگروه اشکار کرد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، رییس مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان، سرپرست حوزه وزارتی، مشاور وزیر، مدیرعامل شرکت گسترش و نگهداری اماکن ورزشی، مدیر مجموعه آزادی، رییس فدراسیون فوتبال، کاظم اولیایی (به گفتن کارشناس) و مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در این جلسه وجود داشتند.

ادامه مطلب
ریکاردو ساپینتو پنجره نقل و انتقالاتی استقلال را بست



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها