خوش آمدید

لنوو از یک دستگاه مفهومی انعطاف‌پذیر با نمایشگر 6.9 اینچی رونمایی کرد

لنوو از یک دستگاه مفهومی انعطاف‌پذیر با نمایشگر ۶.۹ اینچی رونمایی کرد


لنوو در نمایشگاه MWC 2024، گوشی هوشمند مفهومی Motorola Adaptive Display را به نمایش گذاشت و رویکرد نوآورانه خود را با فناوری صفحه‌نمایش انعطاف پذیر نشان داد. این دستگاه مفهومی که ابتدا در اکتبر ۲۰۲۳ معارفه شده می بود، اکنون به طور عمومی و همراه با ویژگی‌ها و قابلیت‌های بی همتا خود نمایش داده شده است.

این دستگاه دارای یک نمایشگر FHD+ pOLED است که می‌توان آن را خم کرد و بر پایه نیاز خود، آن را به اشکال مختلفی درآورد. در طول چند سال قبل ناظر نمایشگرها و فناوری‌های مکانیکی قابل‌توجهی در دستگاه‌های تاشو و رول‌شونده بوده‌ایم و این فناوری نمونه پیشرفته فرد دیگر از آن‌ها محسوب می‌شود.

لنوو از یک دستگاه مفهومی انعطاف‌پذیر با نمایشگر ۶.۹ اینچی رونمایی کرد ۱۹

یکی از ویژگی‌های برجسته این مطرح مفهومی، توانایی آن برای انطباق با سناریوهای گوناگون است. به گفتن ساده‌تر، این فناوری را علاوه بر یک گوشی تاشو، می‌توان به دور مچ دست خود بست تا از آن به‌گفتن یک دستگاه همانند به ساعت هوشمند منفعت گیری کرد.

ادامه مطلب
ماست بخورید تا سیستم ایمنی بدن شما تحکیم بشود - تاشکن

علاوه بر این‌، می‌توان آن را در حالت‌های گوناگون ایستاده قرار داد که این کار علتانعطاف‌پذیری زیاد تر آن در میانه منفعت گیری می‌شود. وقتی که نمایشگر۶.۹ اینچی این فناوری به‌صورت صاف قرار گرفته باشد، یک توانایی اندرویدی کامل را اراعه می‌کند و در حالت عمودی، به یک نمایشگر ۴.۶ اینچی فشرده‌تر تبدیل می‌شود.

1709299107 388 لنوو از یک دستگاه مفهومی انعطاف‌پذیر با نمایشگر 69 اینچی.webp
لنوو از یک دستگاه مفهومی انعطاف‌پذیر با نمایشگر ۶.۹ اینچی رونمایی کرد ۲۰

این چنین این فناوری به‌طوری ساخته شده است که بر پایه شکل و جهت آن، تنظیمات متغیری را شامل می‌شود. به‌گفتن مثال، هنگامی که از آن به‌گفتن یک ساعت هوشمند منفعت گیری شود، رابط دستگاه به‌طور خودکار به مطرح ساعت هوشمند تحول اشکار می‌کند و این کار توانایی کاربر برای منفعت گیری از این فناوری روی مچ دست خود را بهینه می‌کند. با این وجود، از Motorola Adaptive Display می‌توان در عرصه‌های مختلفی منفعت گیری کرد.

ادامه مطلب
تازه ترین عکس از جمشید هاشم پور_تاشکن

این مطرح مفهومی دارای مجموعه‌ای از باتری‌های کوچک است که در عناصر قاب آن چیده شده‌اند و به مکانیزم لولا متصل شده‌اند. این باتری‌ها که یقیناً جزئیات مربوط به ظرفیت کل آن‌ها نامشخص است، انعطاف‌پذیری دستگاه را ممکن می‌کند.

در نهایت، لنوو ادعا کرده که این فناوری تا این مدت در مرحله های اولیه خود قرار دارد و برای تشکیل زیاد آماده نیست. به این علت اگر لنوو تصمیم داشته باشد این چنین محصولی را به بازار اراعه کند، به گمان زیاد این کار چندین سال طول خواهد کشید.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها