خوش آمدید

یکی از بازی‌های خوب لیگ بود

یکی از بازی‌های خوب لیگ می بود




سرمربی ذوب آهن:

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ابراز کرد: یکی از بازی‌های خوب لیگ ما می بود، اما تیم حریف زیاد پرمهره است، به هرحال باید خود را جمع و جور کنیم و برای بازی‌های بعدی آماده شویم.

ادامه مطلب
شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد_تاشکن


به نقل از

خبرگزاری موج


، محمد ربیعی در نشست خبری بعد از مسابقه ذوب آهن و پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر، افزود: پنالتی نیمه اول، اولین اتفاق بد برای ذوب آهن می بود و در نیمه دوم در دعوا خود، اخراجی دادیم.

او همین طور گفت: یکی از بازی‌های خوب لیگ ما می بود، اما تیم حریف زیاد پرمهره است، به‌هرحال باید خود را جمع و جور کنیم و برای بازی‌های بعدی آماده شویم.

سرمربی ذوب آهن با عذرخواهی از هواداران تصریح کرد: بضاعت ما همین است و تیمی که در نیم فصل پنجم بوده باید تحکیم شود، با این حال، از مردم عذرخواهی می‌خواهم.

ربیعی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم برنامه فرد دیگر داشتیم، اما بدشانسی آوردیم. سه بازی تازه برابر پرسپولیس که یکی در مس رفسنجان بودم، همین حالت برای من پیش آمد و ناکامی خوردیم و امیدوارم شانس به ما هم رو کند.

ادامه مطلب
اوسمار ویرا رسما سرمربی پرسپولیس شد

وی درمورد ادعای پرسپولیسی‌ها مبنی بر وجود نوشته‌هایی حاوی دعا و جادو در رختکن این تیم، او گفت: همه نهادهای نظارتی راستی‌آزمایی کنند و در صورت صحت، اشد مجازات را داشته باشند و در غیر این صورت، اعاده حیثیت شود، از بازی قبل تا بحال به ورزشگاه فولادشهر نیامده بودیم؛ به این علت هر نوع ادعایی را نمی‌پذیریم.




آیا این خبر سودمند می بود؟





دیدگاه های ارسال شده توسط شما، بعد از تایید توسط خبرگزاری موج در وب انتشار خواهد شد.


مطلب هایی که حاوی تهمت و افترا باشد انتشار نخواهد شد.


مطلب هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد انتشار نخواهد شد.

ادامه مطلب
دربی ایران VAR دارد؟



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها