خوش آمدید

روایت رأی هایی که به سختی داخل صندوق ریخته می شوند!

روایت رأی هایی که به سختی داخل صندوق ریخته می شوند!


به نقل از ، مستند «آق سو» در اسفندماه سال ۱۳۹۸، هم‌زمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی در اردبیل تصویربرداری شده است. این مستند با نگاهی متفاوت به نوشته انتخابات ساخته شده و روایت سختی‌هایی است که برای بردن صندوق‌های رأی به این مناطق توسط اعضای ستاد انتخابات و مسئولین شورای نگهبان کشیده می‌شود.

این صندوق‌ها بعضی اوقات با هلی‌کوپتر جابه‌جا می‌شود و درصورتی‌که حالت آب‌وهوا مساعد نباشد، عده‌ای ناچار خواهد شد این صندوق‌ها را با پای پیاده و از طریق کوهستان‌ها به آنجا برسانند تا مبادا حق فردی ضایع شود.

به علت سرمای طاقت‌فرسای این منطقه کوهستانی و برف‌گیر بودن آن، در انتخاباتی که در اسفندماه برگزار می‌شود، صندوق‌هایی سیار تعبیه شده و به مناطقی صعب‌العبور برده می‌شود. مناطقی که احتمالا ۵ ماه از سال هیچ ارتباطی با بیرون و مناطق اطراف خود ندارند.

ادامه مطلب
بیانیه شورای عالی نظام پرستاری در اغاز انتخابات ۱۱ اسفند - تاشکن

مستند «آق سو» به مناسبت برگزاری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جدول پخش قرار گرفته و پنجشنبه ۱۰ اسفند ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش می‌شود و تکرارش روز سپس ساعت ۱۷:۳۰ خواهد می بود.

پیش‌ازاین نیز مجموعه مستندهایی همانند «خانه ملت»، «نرسیده به انقلاب» و «نشانی: بهارستان» به همین مناسبت از شبکه مستند پخش شده است.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها