خوش آمدید

ایران به راند دوم تور جهانی تنیس راه یافت

ایران به راند دوم تور جهانی تنیس راه یافت


سامیار الیاسی و حمیدرضا نداف همراه با نمایندگان ۹ سرزمین دیگر به راند دوم تور جهانی تنیس کیش راه یافتند.


به نقل از

ادامه مطلب
پرچمداران کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس شهسواری و الفتی هستند_تاشکن

خبرگزاری موج


، راند نخست جدول مهم رقابت های تور جهانی تنیس در زمین های المپیک‌ کیش برگزار شد که طی آن نمایندگان ایران در قسمت فردی به مصاف حریفان خود رفتند.

در آخر راند نخست، سامیار الیاسی با نتیجه ۶-۳ ،۳-۶ و ۵-۷ از سد نماینده مالزی عبور کرد و در دیگر دیدار این مرحله حمید رضا نداف با نتیجه ۲ بر یک روبه رو سینا مقیمی به برتری دست یافت تا ۲ نماینده کشورمان به همراه تنیسورهایی از کشورهای رومانی، ایتالیا، روسیه، ونزوئلا، بلغارستان، لبنان، صربستان، مجارستان و آرژانتین به مرحله بعدی راه یابند. بر این مبنا امروز با انجام ۱۲ مسابقه، تکلیف تنیسورهای صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی فردی و نیمه نهایی دونفره اشکار می شود.

این مسابقات امروز با انجام ۱۵ دیدار پیگیری می شود و نمایندگان کشورمان در قسمت فردی به مصاف حریفان‌ خود می روال.

ادامه مطلب
قاچاق یک‌میلیارد دلار پوشاک پلت‌فرم ترکیه‌ای در ایران_تاشکن

هفته سوم رقابت های ۱۵ هزار دلاری تور جهانی تنیس از ۶ تا ۲۰ اسفند ماه با وجود نمایندگانی از کشورهای روسیه ، هند ، کانادا ، ایتالیا ، رومانی، بلغارستان ، اروگوئه ، اتریش ، چک ، آلمان ، لیتوانی ، فرانسه ، ونزوئلا ، ازبکستان ، پاکستان ، لبنان، مالزی، مجارستان ، مکزیک و ایران در زمین های تنیس مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار می شود.

سرداوری این مسابقات بر مسئولیت سامان حسنی سرداور نشان نقره کشورمان است و شاهرخ کشاورز مدیریت بازی ها را بر مسئولیت دارد.




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها