خوش آمدید

hp

HP مدل ۲۰۲۴ لپ‌تاپ‌های خود را با ویژگی‌های هوش مصنوعی معارفه کرد


اچ‌پی از تازه ترین لپ‌تاپ‌های Envy و Pavilion مدل ۲۰۲۴ با ویژگی‌های هوش مصنوعی و کلید اختصاصی Microsoft Copilot رونمایی کرده است. این شرکت لپ‌تاپ‌های جدیدش را بزرگ‌ترین مجموعه لپ‌تاپ‌های تحکیم‌شده با هوش مصنوعی می‌داند.

اچ‌پی از بین لپ‌تاپ‌های تازه، از Pavilion Aero به‌گفتن سبک‌ترین لپ‌تاپ تجهیزبه هوش مصنوعی در جهان یاد می‌کند. این شرکت از لپ‌تاپ HP Pavilion 16 با نمایشگر OLED، لپ‌تاپ تازه HP Envy x360 ،HP Envy x360 2-in-1 و لپ‌تاپ HP Envy 17.3 تجهیزبه هوش مصنوعی نیز رونمایی کرده است.

این لپ‌تاپ‌ها دارای تعداد بسیاری از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی می باشند، ازجمله کلید Copilot اختصاصی و HP Smart Sense که کارکرد دستگاه را بهینه می‌کند.

HP Envy x360 14 (2024)

لپ‌تاپ‌های تازه اچ‌پی تجهیزبه هوش مصنوعی و کلید اختصاصی مایکروسافت کوپایلوت

در نمایشگاه CES 2024 در لاس‌وگاس، تعداد بسیاری از شرکت‌ها برنامه‌های خود را برای مجهزکردن دستگاه‌ها به فناوری هوش مصنوعی در محصولات و خدمات خود اظهار کردند. حالت در MWC 2024 بارسلونا نیز متفاوت نیست. HP اخیراً لپ‌تاپ‌های کاملاً جدیدی از سری Envy و Pavilion با قابلیت‌های هوش مصنوعی معارفه کرده است.

ادامه مطلب
رومانی روبه رو اوکراین با سه گل پیروز شد_تاشکن
آخرین مطالب
1709117553 765 HP مدل 2024 لپ‌تاپ‌های خود را با ویژگی‌های هوش مصنوعی
HP Envy 17 (2024)

لپ‌تاپ‌های تازه دارای ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی همانند «HP Smart Sense» می باشند که با مدیریت برخی موارد همانند صدای فن و تنظیم دما، کارکرد دستگاه را بهینه می‌کند. پردازنده‌های قوی Intel Core Ultra یا AMD Ryzen 8000 Series با NPU‌های اختصاصی می‌توانند قابلیت‌های هوش مصنوعی را در اختیار کاربران قرار دهند. این چنین همان گونه که حرف های شد، مدل‌های تازه Pavilion و Envy دارای کلید اختصاصی AI Copilot در کنار دسترسی آزمایشی ۳۰ روزه به Otter.ai می باشند.

ادامه مطلب
مودم 5G اسنپدراگون X80 کوالکام با حمایتاز ربط ماهواره‌ای معارفه شد

لپ‌تاپ‌های سری Pavilion با دو لپ‌تاپ تازه Pavilion Aero 13 و Pavilion 16 در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. مطابق حرف های اچ‌پی، Aero 13 اکنون سبک‌ترین لپ‌تاپ عادی تجهیزبه هوش مصنوعی در جهان است که بدنه آن از ترکیب آلومینیوم و منیزیم سبک‌وزن و بازیافتی ساخته شده. این دستگاه با نمایشگر ۱۳.۳ اینچی و آخرین پردازنده‌های AMD Ryzen اراعه می‌شود. کاربران می‌توانند در ماه مه آن را با قیمت پایه ۷۹۹.۹۹ دلار خریداری کنند.

1709117553 316 HP مدل 2024 لپ‌تاپ‌های خود را با ویژگی‌های هوش مصنوعی
HP Pavilion Aero 13 (2024)

از نظر دیگر، Pavilion 16 با نمایشگر ۱۶ اینچی OLED، گرافیک NVIDIA و نمایشگر لمسی در کنار صفحه‌کلید اراعه می‌شود. این دستگاه در ماه آوریل با قیمت ۷۹۹.۹۹ دلار در دسترس خواهد می بود که یقیناً پیکربندی‌های مختلفی ازجمله چندین پردازنده اینتل یا AMD و دوربین اختیاری FHD IR برای تشخیص چهره را اراعه می‌دهد. این چنین هر دو لپ‌تاپ Pavilion دارای ویژگی شارژ سریع HP می باشند و تا ۱۹ ساعت شارژ را نگه می‌دارند.

ادامه مطلب
سیستم چرخشی منابع آهن در بدن کودکان چیست؟ / به کودکان بد غذا این خوراکی ها را بدهید

اچ‌پی این چنین از سری Envy، لپ‌تاپ‌های تازه HP Envy x360 و HP Envy x360 2-in-1 رونمایی کرد که در مدل‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی با پردازنده‌های Intel یا AMD Ryzen اراعه خواهد شد. هر دو دستگاه عمر باتری قابل‌دقت تا ۱۷ ساعت را اراعه خواهند داد.

1709117553 461 HP مدل 2024 لپ‌تاپ‌های خود را با ویژگی‌های هوش مصنوعی
HP Pavilion 16 (2024)

لپ‌تاپ HP Envy x360 14 با پردازنده‌های اینتل با قیمت پایه ۹۵۹.۹۹ دلار در دسترس خواهد می بود، درحالی‌که HP Envy x360 16 با پردازنده اینتل با قیمت پایه ۸۷۹.۹۹ دلار و نسخه AMD با قیمت پایه ۸۵۹.۹۹‌ دلار اراعه خواهد شد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

این شرکت از لپ‌تاپ ۱۷.۳ اینچی HP Envy رونمایی کرده که دارای پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 3050 برای گیمینگ و تشکیل محتواست. شارژدهی باتری آن در قیاس با بقیه کم و تنها ۹ ساعت است. این دستگاه در ماه مارس با قیمت پایه ۱۲۹۹.۹۹ اراعه می‌شود.

ادامه مطلب
اُفت اندوخته گذاری در صنعت دارو/ بدهی دولت به زنجیره تامین دارو - تاشکن



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها