خوش آمدید

دو برنامه انتخاباتی جدید در راه

۲ خبر انتخاباتی از صداوسیما/ از پشتیبانی سامانه آرا در تلوبیون تا تا جزئیات راه اندازی سامانه تبلیغات نامزدها در رادیو


به نقل از ، صداوسیما این روزها از کانال‌های انتخاباتی گرفته تا مناظره‌ها در شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فعالیت‌های بسیاری را در دستور کار دارد.

جزئیات دو خبر از فعالیت‌های انتخاباتی تلوبیون و رادیو را در ادامه بخوانید:

پشتیبانی سامانه آرا در تلوبیون به نامزدهای انتخابات مجلس

همزمان با اغاز زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، سامانه آرا در تلوبیون با تجمیع همه تبلیغات و محتوای تصویری هر نامزد در یک صفحه اختصاصی به شکل رسمی در دسترس کاربران قرار گرفته و میلیون‌ها کاربر تلوبیون به شکل روزانه، با اینترنت رایگان از آن منفعت گیری می‌کنند.

در سامانه آرا تلوبیون به ‌گفتن شبکه اجتماعی تخصصی تبلیغات انتخابات، نامزدهای تایید شده صلاحیت شده انتخابات سیزدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر پایه لیست اعلامی از سوی ستاد انتخابات دارای یک صفحه اختصاصی و اختصاصی شده‌اند و از آن برای معارفه خود منفعت گیری می‌کنند.

ادامه مطلب
ورود یک مجری نوجوان با «نوجهان» به شبکه یک

با قانون تازه انتخابات، هر کدام از ۱۴ هزار نامزد انتخابات مجلس این زمان را اشکار کرده‌اند که بتوانند علاوه بر اطلاعات اظهار شده از سوی ستاد انتخابات، بیشتر از ۱۰ ساعت محتوای ویدیویی از جنس فضای مجازی را هم در این سامانه بارگذاری کنند. علاوه بر این، همه تبلیغات نامزدها در فضای مجازی و محتوای ویدیویی پخش شده از ۲۰۰ کانال تخصصی انتخاباتی رسانه ملی، یک‌جا تجمیع می‌شود.

این چنین برای اولین‌بار مناظره‌های انتخابات مجلس به شکل گسترده در ۲۰۰ کانال هم انتشار می‌شود که علاوه بر پخش از کانال‌های انتخاباتی، در سامانه آرا تلوبیون نیز انتشار خواهد شد.

این سامانه به شکل رایگان برای نامزدها در دسترس قرار گرفته و منفعت گیری از آن برای همه کاربران اینترنت سرزمین، بدون هزینه است و پهنای باند مربوط به‌ منفعت گیری از سامانه آرا، رایگان محاسبه شده و از بسته‌های اینترنت مردم مصرف نمی‌کند.

ادامه مطلب
فعالیت ۸۰ هزار ماما در سرزمین/ نقش مؤثر ماماها در جوانی جمعیت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

این سامانه از ابتدای اغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی به شکل عمومی در دسترس قرار گرفته و تا آخرین لحظاتِ قانونی که امکان تبلیغات انتخاباتی فراهم است. نهادهای نظارتی انتخابات نیز امکان نظارت و حتی امکان اعمال نظارت در این سامانه را دارند.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

تلوبیون به گفتن قدیمی‌ترین سامانه اراعه محتوای حرفه‌ای سرزمین با ۱۲ سال سابقه و بیشتر از ۲۵ میلیون کاربر فعال ماهانه، علاوه بر سامانه آرا، با آرشیو همه محتوای انتخابات رسانه ملی به یکی از مرجع‌های مهم مورد نیاز مخاطبان و کاربران فضای مجازی تبدیل شده است و مردم می‌توانند با مراجعه به سایت و اپلکیشن تلوبیون از خدمات انتخاباتی این پلتفرم منفعت گیری کنند.

جزئیات راه‌اندازی سامانه تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس در رادیو

ادامه مطلب
خط قرمز سازمان غذا و دارو در محصولات غذایی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

رسانه ملی در حوزه صدا با مقصد رقابتی‌کردن انتخابات امسال در ادامه رویکرد تحولی و بر بستر رسانه‌های نوین و با منفعت‌گیری از ابزارهای فناورانه، «سامانه تبلیغات و معارفه صوتی نامزدهای ایران‌صدا» را اختصاصی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری راه‌اندازی کرده است.

علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی در توضیح این اتفاقات او گفت: در این عمل تازه مردم می‌توانند از امروز شنونده تبلیغات و محتواهای معارفه نامزدهای انتخاباتی در رسانه ایران‌صدا باشند. در صفحه اول این سامانه نام همه استان‌ها فهرست شده است. با انتخاب هر یک از آن‌ها، حوزه‌های انتخاباتی آن استان قابل مشاهده است. کاربران با انتخاب هر حوزه، فهرست همه نامزدهای نهایی این دوره را می‌بینند. در این صفحه، نام آن دسته از نامزدها که شخصا محتوای صوتی بارگذاری کرده و یا در اختصاصی‌برنامه ۲۰ دقیقه‌ای بالاتر (اختصاصی ۲۰۰ کانال تلویزیونی انتخابات) شرکت کرده اند؛ نزدیک است. با انتخاب نام هر نامزد، سامانه شما را به صفحه اختصاصی نامزد هدایت می‌کند.

ادامه مطلب
فقر به گمان زیادً شدت پیرشدن مغز شما را افزایش می‌دهد_تاشکن

وی اصرار کرد: در صفحه اختصاصی نامزد، نام کامل، کد انتخاباتی وی در حوزه و عکس (در صورت بارگذاری توسط خود نامزد) قابل مشاهده است. این چنین قسمت اشتراک‌گذاری به همراه ابزار تشکیل بارکد مربعی (QRCode) نیز برای همه مخاطبان به خصوص هواداران و اعضای ستاد انتخاباتی آنها در دسترس است. در قسمت مهم صفحه اختصاصی هر نامزد، لیست همه محتوای صوتی به همراه زمان و نام و شرح محتوا، فهرست شده و ۲ امکان پخش و ذخیره در دسترس است مخاطبان است. پخش قطعات صوتی در قالب لیست پخش به طور خودکار انجام می‌شود.

معاون صدا فرمود: قسمت فرد دیگر از سامانه به مناظره‌های بین نامزدهای مجلس تعلق دارد. این دسته از محتوا روزانه درحال افزایش است که ان شاءالله تا آخر بازه‌ وقتی مجاز تبلیغات به بیشتر از ۱۰۰۰ برنامه خواهد رسید. این مناظرات در بالای صفحه اختصاصی هر حوزه قابل مشاهده است.

بخشی‌زاده در ادامه گفت: در روز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز برگزار می شود. برای هر یک ۱۴۴ نفر نامزد مجلس خبرگان نیز همانند قسمت قبل، صفحه اختصاصی تشکیل شده و عکس ایشان به همراه محتوای صوتی ۲۰ دقیقه‌ای معارفه، در آن قابل دسترس است. ملزوم به ذکر است حوزه های مجلس خبرگان در این دوره، استانی تعریف شده و لذا نام این نامزد ها در صفحه مهم هر استان قابل دسترس است. شنیدن برخط فایل های صوتی، امکان ذخیره فایل، نشانه گذاری و اشتراک گذاری اطلاعات نامزد منتخب از دیگر ویژگی های این برنامه کاربردی است.

ادامه مطلب
لپ‌تاپ گیمینگ ردمجیک با طراحی دلنشین و سخت‌افزار قوی از راه می‌رسد_تاشکن

وی در آخر او گفت: با این عمل، مردم می توانند مجموعه اطلاعات درمورد نامزدها را به همراه کدهای انتخاباتی گردآوری کرده و برای خود نشانه گذاری کنند و در روز انتخابات همراه با ایرانصدا پای صندوق‌های رای حاضر شوند و نامزد اصلح مورد نظر خود را انتخاب کنند.

مخاطبان می‌توانند نرم‌افزار تلفن همراه ایران‌صدا را اختصاصی اندروید از نشانی iranseda.ir رایگان دریافت کنند و یا کلیه خدمات سامانه را به طور آنلاین از طریق وب سایت به همین نشانی منفعت گیری کنند.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها