خوش آمدید

مواضع ارتش صهیونیستی آماج حملات مقاومت فلسطین قرار گرفت

مواضع ارتش صهیونیستی آماج حملات مقاومت فلسطین قرار گرفت

به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری برنا،  به علت تازه ترین عملیات گروه‌های مقاومت فلسطین، نظامیان و ماشین‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در محور‌های گوناگون نوار غزه آماج ضربات سنگینی قرار گرفته اند.

بر پایه گزارش خبرگزاری شهاب، «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این باره خبرداد که یک جنگنده اسرائیلی را در بین نظامیان دشمن با راکت مقصد قرار داده و منفجر کرده است.

مطابق این گزارش، سرایا القدس این چنین از انهدام یک خودروی نظامی دشمن در جنوب محله «الزیتون» و یک خودروی دیگر در شرق این محله با تله انفجاری «ثاقب» خبر داد.

در همین جهت، منبع های صهیونیستی از وخامت حال هفت نظامی ارتش رژیم صهیونیستی بر تاثییر انفجار یک تله انفجاری در نبرد‌های غزه خبر دادند.

گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس نیز از تحمیل تلفات سنگین به ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

ادامه مطلب
پخش فیلم تازه «سوییپِر» در سومین روز فروردین_تاشکن
آخرین مطالب

گردان‌های القسام در بیانیه‌ای به تشریح جزییات عملیات خود از درگیری شدید با نظامیان و ادوات دشمن در محور‌های گوناگون محله الزیتون شهر غزه پرداخت.

مطابق بیانیه القسام، یک بولدوزر D ۹ ارتش رژیم صهیونیستی در پی اصابت راکت ضدزره «الیاسین ۱۰۵» در اطراف مسجد «مصعب بن عمیر» در شرق محله الزیتون مقصد قرار گرفت و در آتش سوخت.

گردان‌های القسام این چنین از انهدام یک تانک مرکاوا با راکت الیاسین ۱۰۵ در اطراف منطقه «المصلبه» در محله الزیتون خبر داد.

شاخه نظامی حماس این چنین دعوا خمپاره‌ای به تجمع نیرو‌های اشغالگر در منطقه المصلبه انجام داد.

ادامه مطلب
مریم طوسی روکوردار مسابقات کلمبیا با مقام سومی شد_تاشکن

مجاهدان القسام این چنین از ورود بالگرد‌های «بلک هاوک» و «یسعور» به منطقه برای جابجایی کشته و زخمی‌های دشمن در محله الزیتون خبر داد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها