خوش آمدید

کارت حافظه جدید

سامسونگ از کارت حافظه microSD با شدت ۸۰۰ مگابایتی رونمایی کرد


سامسونگ از کارت‌های حافظه microSD جدیدی رونمایی کرد که یکی از آن‌ها حتی می‌تواند از نظر کارکرد، حافظه‌های SSD را به چالش بکشد. کارت microSD دیگر نیز ظرفیت ذخیره‌سازی زیاد بالایی به‌همراه دارد. با این محصولات تازه، سامسونگ می‌خواهد راه‌حل‌های ذخیره‌سازی بهتری را برای نیازهای گوناگون کاربران موبایل اراعه دهد.

کارت حافظه microSD Express 256GB

به نقل از وب‌سایت سامسونگ، این شرکت کره‌ای از اولین کارت میکرو اس‌دی جهان رونمایی کرده است که از رابط SD Express منفعت گیری می‌کند. با این فناوری، شدت انتقال فایل‌ها زیاد بالاتر می‌رود. کارت حافظه microSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایتی، شدت انتقال داده تا ۸۰۰ مگابایت بر ثانیه دارد. این چنین از طراحی کم‌مصرف و سیستم بهینه‌شده برای کارکرد بالاتر و مدیریت حرارتی بهتر منفعت گیری می‌کند. علاوه‌براین، از فناوری محافظ حرارتی دینامیکی (DTG) برای نگه داری دمای عملیاتی مطلوب در طول منفعت گیری‌های طویل‌زمان منفعت می‌برد.

شدت خواندن اطلاعات در کارت‌های microSD قدیمی که مبتنی بر رابط UHS-1 می باشند، به ۱۰۴ مگابایت بر ثانیه محدود می‌شود؛ درحالی‌که شدت خواندن کارت‌های مبتنی بر رابط UHS-II به ۱۵۰ مگابایت بر ثانیه می‌رسد؛ به این علت محصول تازه سامسونگ کارکرد بسیار‌ای نسبت به کارت حافظه‌های جاری دارد. کارت microSD تازه SD Express سامسونگ سرعتی ۱.۴ برابر زیاد تر از SSDهای SATA (با شدت ۵۶۰ مگابایت‌ بر ثانیه) و تقریباً سرعتی شبیه با SSDهای قابل‌حمل سامسونگ دارد. کارت microSD 256 گیگابایتی SD Express سامسونگ اواخر سال جاری میلادی برای خرید در دسترس خواهد می بود، اما تا این مدت اطلاعاتی در رابطه قیمت آن وجود ندارد.

ادامه مطلب
چطور کسب و کار خود را برای Black Friday آماده کنیم

microSD UHS-1 سامسونگ

سامسونگ این چنین از یک کارت حافظه microSD 1TB تازه رونمایی کرده است که هشت لایه از تراشه‌های نسل هشتمی ۱ ترابایتی V-NAND دارد. این برای اولین‌بار است که هشت لایه از تراشه‌های نسل هشتمی ۱ ترابایتی V-NAND در یک کارت حافظه microSD قرار می‌گیرد. این کارت نیز آزمایش‌های مختلفی را پشت‌سر گذاشته است و کارکرد قابل اعتمادی را در شرایط چالش‌برانگیز اراعه می‌دهد.

سامسونگ از کارت حافظه microSD با شدت 800 مگابایتی رونمایی.webp
سامسونگ از کارت حافظه microSD با شدت ۸۰۰ مگابایتی رونمایی کرد ۱۷

این محصول در برابر آب، دمای بالا، آهنربا، فرسودگی و اشعه ایکس مقاوم است. کارت حافظه microSD UHS-1 در نیمه اول سال ۲۰۲۴ میلادی اراعه خواهد شد.

ادامه مطلب
مشخصات کامل و قیمت تلفنهای سری گلکسی S24 سامسونگ لو رفت

«هانگو سون»، معاون مدیر برند حافظه سامسونگ الکترونیکس می‌گوید: «سامسونگ با دو کارت میکرو اس‌دی تازه، راه‌حل‌های مؤثری را برای از بین بردن نیازهای روبه‌رشد محاسبات موبایلی و هوش مصنوعی اراعه کرده است. این کارت‌های حافظه علی‌رغم اندازه کوچکشان، کارکرد و ظرفیت قدرتمندی همانند به SSD‌ها اراعه می‌کنند؛ به این علت به کاربران پشتیبانی می‌کنند تا از برنامه‌های کاربردی مدرن در آینده، زیاد تر منفعت‌مند شوند.»



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها