خوش آمدید

برون سپاری برخی امور غیرحاکمیتی سازمان غذا و دارو - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

امکان تشکیل مسیر مستقیم صادرات دارو به روسیه – تاشکن

به نقل از خبرگزاری مهر، سید حیدر محمدی، در دیدار با معاون وزیر بهداشت روسیه او گفت: بعد از سفر به روسیه، به شرکت‌های تولیدکننده فرآورده‌های سلامت محور اظهار کردیم که برای گسترش همکاری‌ها با روسیه آمادگی کامل را داریم و شرکت‌ها در صورت تمایل به صادرات، مشکلات اخذ مجوز را خبر دهند تا نوشته به فوریت پیگیری شود.

او گفت: برای گسترش همکاری‌ها با روسیه مسیر تسریع شده‌ای را تعیین کردیم تا امور شرکت‌ها برای افزایش همکاری‌ها، انتقال تکنولوژی، صادرات و غیره در همه عرصه‌ها تسهیل شود.

رئیس سازمان غذا و دارو به همتای روسی خود او گفت: با تشکیل عرصه‌های تعامل زیاد تر بین نمایندگان انجمن‌های دارویی دو طرف، همکاری‌ها می‌تواند شدت بگیرد.

وی این چنین از آمادگی سازمان غذا و داروی ایران برای تشکیل مسیر مستقیم صادراتی به منظور تبادل دارو و تجهیزات پزشکی در اوقات اورژانسی خبر داد و همین طور گفت: اگر دو سرزمین ضوابط رگولاتوری یکدیگر را بپذیرند روال ثبت دارو تسریع خواهد شد.

ادامه مطلب
ممنوعیت فروش سیگار در فروشگاه‌ها/ مجازات ها بازدارنده نیست - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

محمدی با اشاره به این که وجود تجار ایرانی و روسی در نمایشگاه‌ها زمان مناسبی برای تبادل تجارب و همکاری‌های زیاد تر است، او گفت: این نمایشگاه‌ها عرصه‌ای برای به اشتراک گذاری دستاوردها و آشنایی زیاد تر با محصولات تولیدی هر دو طرف است.

استقبال روسیه از گسترش همکاری با ایران

در ادامه معاون وزیر بهداشت روسیه از آمادگی کشورش برای رجیستر داروهای تشکیل ایران خبر داد و او گفت: ربط مستقیم بین تولیدکنندگان دو سرزمین زیاد مهم بوده و اکنون ارتباطات کمپانی‌های ایرانی و روسی گسترش یافته و پروژه‌های مهمی بین دو سرزمین در حال انجام است.

ادامه مطلب
گوگل دسته کروم‌بوک پلاس را با سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای بهتر معرفی کرد

وی این چنین از پیشنهادات رئیس سازمان غذا و دارو در حوزه گسترش همکاری‌های دو سرزمین استقبال کرد و خواستار فراهم چند قلم داروی مورد نیاز این سرزمین توسط تولیدکنندگان ایرانی شد.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها