خوش آمدید

ژابی آلونسو لورکوزن را به بایرن‌مونیخ ترجیح می‌دهد

ژابی آلونسو لورکوزن را به بایرن‌مونیخ ترجیح می‌دهد


ستاره اسبق بایرن‌مونیخ پیش‌بینی کرد ژابی آلونسو در بایرلورکوزن بماند و راهی تیم فرد دیگر نشود.

ادامه مطلب
پاوربانک چه مقدار باید شارژ شود؟_تاشکن


به نقل از

خبرگزاری موج


​، بایرن‌مونیخ روزهای سختی را سپری می‌کند. قهرمان یازده دوره تازه بوندسلیگا اکنون هشت امتیاز کمتر از لورکوزن دارد و در آخر فصل نیز توماس توخل از هدایت این تیم کنار خواهد رفت.

به نوشته روزنامه آس، از دیدگاه لوتار ماتئوس، بازیکن اسبق بایرن و تیم ملی آلمان، سرمربی تازه باواریایی‌ها باید فردی خاص باشد. او در سخن بگویید‌هایی او گفت: در رابطه جانشین توخل ابتدا می‌خواهم یک چیز را بگویم. ژابی آلونسو به علت رزومه، قوت و کار موفقش در لورکوزن باید در صدر فهرست گزینه‌های بایرن قرار گیرد. هیچ مربی‌ای در اروپا یا جهان بهتر از ژابی آلونسو برای بایرن‌مونیخ نیست اما آلونسو روی بایرلورکوزن تمرکز کرده است. او علاقه‌ای به وجود در بایرن‌مونیخ، لیورپول یا رئال مادرید ندارد. او تنها علاقه‌مند قهرمانی با لورکوزن است. داستان‌هایی که اکنون و در هفته‌ها و ماه‌های تازه در رسانه‌ها گفتن شده می بود، برای ژابی اهمیتی ندارد چون تا این مدت کار او در لورکوزن همه نشده و دور از انتظار می‌دانم وسوسه شود و تصمیم به وجود در تیم فرد دیگر بگیرد. ژابی فردی نیست که اسیر نام‌های بزرگ شود. او پیروزی‌های بسیاری را به گفتن بازیکن جشن گرفته و با برنامه پیش می‌رود.

ادامه مطلب
حامیان شعار «زن، زندگی، آزادی» امروز بر سر زنان و کودکان غزه بمب می‌ریزند

ماتئوس در قسمت بعدی سخن بگویید‌هایش افزود: فکر نمی‌کنم او فصل آینده به باشگاه فرد دیگر برود و نظر من این است که او در لورکوزن خواهد ماند.

اکنون مسئولیت انتخاب جانشین توخل در بایرن بر مسئولیت مکس ابرل خواهد می بود. مدیر ورزشی اسبق گلادباخ و لایپزیگ روز سه‌شنبه به گفتن مدیر تازه بایرن‌مونیخ معارفه شد و در رابطه با انتخاب مربی تازه او گفت: ما می‌خواهیم مربی‌ای اشکار کنیم که با نیازهایمان سازگار باشد. ما به ستاره‌ها و این چنین بازیکنان جوان نیاز داریم. برای این کار باید مربی مناسبی را اشکار کنیم که از مسئولیت ماموریت‌اش برآید. مربی، باشگاه، ایده‌ها، بازیکنان. چیدن این پازل ماموریت ماه‌های آینده من است.

ابرل این چنین درمورد تلاش برای آوردن ژابی آلونسو به گلادباخ در سال ۲۰۲۱ او گفت: او آن زمان او گفت مربیگری‌ برایش سریع است. به همین علت آن نظر را رد کرد. من درمورد اسامی اظهار نظر نمی‌کنم.

ادامه مطلب
صدای تانک روس‌ها درآمد_تاشکن




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها