خوش آمدید

بسته خبری صدا و سیما

چند خبر از تلویزیون؛ پخش فصل تازه «کادر فنی» تا نمایش فیلم «نابخشودنی»


به نقل از ، فصل تازه «کادرفنی» برنامه شبکه ورزش، پخش فیلم «نابخشودنی» در شبکه نمایش و مستند «میراث زمین» به همراه جزئیات در ادامه آمده است:

پخش فصل تازه «کادر فنی» از فردا در شبکه ورزش

فصل‌ تازه برنامه «کادر فنی» از فردا چهارشنبه ۹ اسفندماه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه از شبکه ورزش پخش می‌شود.

این فصل از «کادر فنی» با دقت به اینده بودن آوردگاه مهم المپیک، با تمرکز بر روی مسائل کلان ورزش سرزمین و پرداختن به رشته‌های المپیکی تصمیم دارد تا با وجود مسئولان و قهرمانان ورزش سرزمین در راستای پشتیبانی به تعالی ورزش سرزمین قدم بردارد و در مسیر پیروزی ورزش ایران در کنار قهرمانان ورزش کشورمان قرار بگیرد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
«نون خ5» به چابهار رسید

«کادر فنی» در فصل تازه در هر تکه به پرداخت جامع یک رشته ورزشی از زوایای گوناگون خواهد پرداخت.

تکه نخست از فصل ششم برنامه «کادر فنی» با وجود وزیر ورزش و جوانان چهارشنبه، ۹ اسفند ماه حوالی ساعت ۱۸:۳۰ به روی آنتن شبکه ورزش سیما خواهد رفت.

نمایش فیلم «نابخشودنی» در شبکه نمایش

فیلم سینمایی «نابخشودنی» ساخته نورا فینگشاید امروز سه‌شنبه ۸ اسفند ماه از شبکه نمایش پخش می‌شود.

«نابخشودنی» محصول سال ۲۰۲۱ آمریکا با فیلم‌نامه‌ای از کریستوفر مک‌کوری، بر پایه مینی‌سریال انگلیسی به نام «نابخشوده» ساخته شده که سالی وین رایت آن را نوشته است. 

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

در این فیلم ساندرا بولاک نقش زنی را بازی می‌کند که بعد از گذراندن زمان حبس به علت ارتکاب جنایتی خشن، تلاش در بازسازی زندگی خود دارد.
از دیگر بازیگران مهم این فیلم می‌توان به وایولا دیویس، اشلینگ فرنچوسی، راب مورگان، وینسنت دن آفریو، جان برنثال، ریچارد توماس و لیندا ایمند اشاره کرد.
علاقه‌مندان به درام‌های خانوادگی و روانشناختی می‌توانند «نابخشودنی» را ساعت ۲۳ از شبکه نمایش تماشا کنند.

ادامه مطلب
بسته خبری صداوسیما| چند انتصاب تازه در تلویزیون/پای تهیه کننده «نون خ» به جام جم باز شد

مستند «میراث زمین» امشب روی آنتن شبکه مستند می‌رود

مستند «میراث زمین» با محوریت ژئوپارک جهانی طبس با معارفه اتفاق‌های شاخص محدوده جغرافیایی طبس تشکیل شده، با خلق تصاویر دلنشین، روایتگر تاثییر ژئوپارک‌ها بر هویت یک سرزمین با در نظر گرفتن مباحث زمین‌شناسی و آمایش سرزمینی، جامعه محلی و فرهنگ اقوام، میراث تاریخی و طبیعی و احیای آداب و رسوم فولکلور است.

این مستند به تهیه‌کنندگی و کارگردانی رضا مهرانفر که سابقه فعالیت ساخت مستند در حوزه‌های گردشگری را دارد، ساعت ۲۲ امشب هشتم اسفندماه و در اغاز سال نو، با مقصد آشنایی هرچه زیاد تر مردم با گردشگری زمین‌شناسی از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد.

مستند «میراث زمین» با خلق تصاویر دلنشین، روایتگر تاثییر ژئوپارک‌ها بر هویت یک سرزمین با در نظر گرفتن مباحث زمین‌شناسی و آمایش سرزمینی، جامعه محلی و فرهنگ اقوام، میراث تاریخی و طبیعی و احیای آداب و رسوم فولکلور است.

ادامه مطلب
میز ریاست فدراسیون والیبال به میلاد تقوی رسید

چندی پیش با تصویب‌نامه هیئت وزیران که توسط محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور ابلاغ شد، سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی سرزمین به گفتن مرجع ملی شناسایی، ظرفیت‌سنجی و تعیین ضوابط فنی محدوده و حریم ژئوپارک‌های سرزمین معارفه شده و آشنایی مردم با این نوشته با رویکرد فرهنگی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها