خوش آمدید

ثروتمندترین فوتبالیست جهان کیست؟

ثروتمندترین فوتبالیست جهان کیست؟


ثروتمندترین فوتبالیست جهان تقریبا ۱۶ میلیارد پوند ثروت خالص دارد اما شرط می بندیم که هیچ گاه نام او را نشنیده اید. فایق بلقیه ۲۵ ساله ۱۲ برابر از مجموع دارایی های کریستیانو رونالدو و لیونل مسی زیاد تر ثروت دار اما او بعد از صدمه دیدن هولناک در زمین، آخر هفته قبل را به نحوه غم انگیزی در بیمارستان سپری کرد.

فایق برادرزاده سلطان برونئی، حسن البلقیه است – مردی که بیشتر از ۲۳ میلیارد پوند ثروت دارد و به گفتن دومین پادشاه ثروتمند کره زمین شناخته می شود. اما همه پول و سبک زندگی لوکس او موفق نشد مانع از آن شود که نوجوان خوش آتیه اسبق چلسی در آخر هفته توسط بازیکن حریف به شدت مصدوم نشود.

ثروتمندترین فوتبالیست جهان کیست؟

فایق که برای تیم راتچابوری در لیگ ۱ تایلند بازی می کرد، بعد از صدمه دیدن شدید از ناحیه مچ پا به شدت به بیمارستان منتقل شد. یک بازیکن تیم پلیس ترو با او برخورد کرده و بعد از این که به شکل عجیبی روی پای راست بلقیه فرود آمد، علتشد این شاهزاده برونئی از درد به خود بپیچد. این وینگر جوان اگر چه در تایلند برخی از بهترین پزشکان را در اختیار داشت، اما اکنون نیاز به عمل جراحی دارد و انتظار می رود برای مدتی قادر به بازی نباشد.

ثروتمندترین فوتبالیست جهان کیست؟
فهرست ثروتمندترین فوتبالیست های جهان

تیم راتچابوری در این دیدار با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و در رتبه پنجم لیگ برتر تایلند قرار گرفت.

ادامه مطلب
سازمان لیگ و قلعه نویی جلسه مشترک برگزار کردند_تاشکن
آخرین مطالب

و برای بدتر شدن اوضاع برای این ورزشکار ثروتمند، این اولین بازی بلقیه از وقتی می بود که هفته قبل کارت قرمز گرفت و از مسابقه اخراج شد تا یک هفته اجازه بازی نداشته باشد.

فایق که در لس آنجلس متولد شده و در کالج بردفیلد در برکشایر تحصیل کرده است، بازیکن اهل برونئی که تابستان قبل از تیم دسته اولی چونبوری تایلند به راتچابوری پیوست.

ثروتمندترین فوتبالیست جهان کیست؟

او که در سال ۲۰۰۸ حرفه فوتبالی خود را در نیوبری، برکشایر اغاز کرده می بود، در تیم های ساوتهمپتون، چلسی و لستر نیز بازی کرد و حتی تست هایی برای وجود در آرسنال نیز گذراند.

ادامه مطلب
چطور در روبه رو سرماخورگی ایمن بمانیم - تاشکن

او بین سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ برای تیم ملی برونئی بازی می کرد و کاپیتان تیم می بود.

قایق بلقیه در شش بازی که برای تیم ملی برونئی انجام داد، یک بار موفق به زدن گل شد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

پدرش جفری بلقیه به گفتن پسر بازیگوش خانواده سلطنتی برونئی شناخته می شد.

ثروتمندترین فوتبالیست جهان کیست؟
حسن البلقیه سلطان برونئی

گزارش ها حاکی از آن است که جفری به گفتن رئیس آژانس اندوخته گذاری برونئی در زمان ۱۵ سال نزدیک به ۱۰ میلیارد پوند هزینه کرده و برای سبک زندگی لاکچری اش شناخته می شود.

در یک مورد، حرف های شد که او ماهانه ۳۵ میلیون پوند برای ماشین، ساعت، خودکارهای طلای سفید اروتیک و تا یک میلیون پوند برای مهمانی های کاریوکی با انبوهی از زنان قشنگ هزینه می کند.

ادامه مطلب
ساخت بزرگ‌ترین کشتی جهان به آخر رسید؛ اغاز سفرها از اغاز سال 2024

شاهزاده برونئی حتی یک بار ۱۷ میلیون پوند برای استخدام مایکل جکسون برای جشن تولد ۵۰ سالگی اش هزینه کرد.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها