خوش آمدید

حلقه هوشمند آنر

بعد از سامسونگ، آنر هم از گسترش حلقه هوشمند سلامتی خبر داد


بعد از رونمایی از حلقه هوشمند سامسونگ، اکنون در کنگره جهانی موبایل مدیرعامل آنر حرف های است که درحال کار بر روی یک حلقه هوشمند است. حلقه هوشمند آنر دارای تعدادی حسگر برای ردیابی سلامت کاربر همانند ضربان قلب است. به‌نظر می‌رسد این برند چینی از هوش مصنوعی نیز برای ردیابی بهتر سلامت کاربران منفعت خواهد برد.

بر پایه گزارش CNBC، مدیرعامل آنر خبرداد که این شرکت چینی تصمیم دارد یک حلقه هوشمند گسترش بدهد. سامسونگ که در مراسم رونمایی سری گلکسی S24 به حلقه هوشمند خود اشاره‌ای کرده می بود، مدتی پیش اطلاعات و تصاویر بیشتری از این حلقه انتشار کرد. شایعاتی نیز از علاقه اپل به ساخت حلقه هوشمند به گوش می‌رسد. اکنون آنر نیز رسماً می‌خواهد به بازار نوظهور حلقه‌های هوشمند بپیوندد.

حلقه هوشمند آنر

«جورج ژائو»، مدیرعامل آنر در کنگره جهانی موبایل او گفت که این شرکت درحال گسترش حلقه هوشمند خود است و در آینده خبرهای بیشتری از این حلقه انتشار خواهد شد. ژائو جزئیات زیاد مقداری درمورد این حلقه خبرداد، اما او گفت که تمرکز آن بر سلامت خواهد می بود.

ادامه مطلب
تبلت آنر پد ۹ پرو با باتری قوی و تراشه دایمنستی از راه رسید_تاشکن

آنر که در سال ۲۰۲۰ در نتیجه تحریم‌های ایالات متحده از هواوی جدا شد، تلاش کرده تا تلفنهای هوشمند خود را اراعه کند و حضورش را در خارج از چین، به اختصاصی در بازار تلفنهای پریمیوم گسترش دهد. این شرکت دیگر دستگاه‌ها و گجت‌های پوشیدنی همانند ساعت‌های هوشمند را نیز گسترش داده است. اکنون با ساخت حلقه هوشمند، آنر محصول فرد دیگر را به لیست دستگاه‌های خود اضافه خواهد کرد.

ژائو این چنین اشاره‌ای به هوش مصنوعی و منفعت گیری از آن در برنامه‌های سلامتی کرد. او او گفت با قابلیت‌های سخت‌افزاری و اپلیکیشن‌های تجهیزبه هوش مصنوعی کاربران می‌توانند دوره‌های سلامتی حرفه‌ای مشابه با خودشان را داشته باشند.

ادامه مطلب
این اشتباهات را نباید در حمام صبحگاهی مرتکب شد_تاشکن



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها