خوش آمدید

برترین جوایز برای کسب‌وکارها در دنیا کدام‌اند؟

برترین جوایز برای کسب‌وکارها در دنیا کدام‌اند؟


در همه کشورها و در سطح جهانی جوایز مختلفی برای تقدیر از فعالان هر حوزه وجود دارد و کسب‌وکارها و کارآفرینان نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در کشورهای گوناگون و این چنین در مقیاس بین‌المللی، جوایز متنوعی برای موفق‌ترین و بهترین شرکت‌ها در نظر گرفته می‌شود که در این نوشته بخشی از آن‌ها را مرور می کنیم.

در سطح جهانی، قاره‌ای و کشوری جوایز گوناگونی وجود دارد که با درنظرگرفتن پارامترهای مختلفی به شرکت‌ها اعطا می‌شود. این جوایز گاهاً روی یک جنبه از کسب‌وکارها تمرکز دارند و بعضی اوقات اوقات چندین مؤلفه همانند کارآفرینی، سودآوری، مدیریت منبع های انسانی، جلب رضایت مشتریان، نوآوری، رشد و گسترش و غیره را در نظر می‌گیرند.

سالانه هزاران شرکت نامزد دریافت جوایز گوناگون خواهد شد، اما تنها بهترین شرکت‌ها می‌توانند این جوایز را به خانه ببرند. در ادامه شماری از این جوایز را با هم بازدید می‌کنیم.

جایزه Stevie Awards

برترین جوایز برای کسب‌وکارها در دنیا کدام‌اند؟ ۲۴

جایزه Stevie Awards در هشت رشته توسط شرکتی با همین نام اهدا می‌شود. این جایزه اولین‌بار در سال ۲۰۰۲ در آمریکا تأسیس شد و در سال ۲۰۰۴ جنبه بین‌المللی اشکار کرد. ازجمله دسته‌بندی‌های این جایزه معتبر می‌توان به جایزه بهترین کسب‌وکار آمریکایی، بهترین کسب‌وکار آسیا-اقیانوسیه، بهترین کسب‌وکار خاورمیانه و بهترین کسب‌وکار بین‌المللی، بهترین کسب‌وکار از نظر خدمات مشتریان و فروش، جایزه زنان در کسب‌وکار، جایزه بهترین کارمندان در کسب‌وکار و اخیراً جایزه تعالی فناوری اشاره کرد.

ادامه مطلب
پزشکان کلیه یک خوک اصلاح ژنتیکی‌شده را به یک بیمار زنده پیوند زدند_تاشکن
آخرین مطالب

داوران جایزه استیوی شامل تعداد بسیاری از مدیران، کارآفرینان، نوآوران و مدرسان کسب‌وکار از سراسر دنیاست. بیشتر از ۱۰۰۰ متخصص در سطح جهانی هر ساله در فرایند انتخاب برندگان جایزه استیوی ایفای‌نقش می‌کنند. همه شرکت‌کنندگان و نامزدها نیست می‌توانند از نظرات همه داوران آگاه شوند.

سالانه بیشتر از ۱۲ هزار شرکت از بیشتر از ۷۰ سرزمین گوناگون نامزد دریافت جوایز Stevie خواهد شد. اولین جوایز استیوی در آوریل ۲۰۰۳ در ۴۸ رشته اهدا شد و گروهی از متخصصان ازجمله «ریچ کارلگارد»، دبیر مجله فوربز، «پیر سوبه»، نویسنده کسب‌وکار و «ریچارد کلیماسکی»، مدیر دانشکده مدیریت دانشگاه جورج میسون داوران آن بودند.

ادامه مطلب
اهدای جام تورنمنت چهارجانبه اردن برگزار نمی‌شود

در قبل شرکت‌هایی نظیر اپل، ایسر، فورد موتور، سامسونگ، Procter & Gamble و Roche Group برنده این جایزه شده بودند. حامیان جایزه Stevie شامل بزرگ‌ترین بازاریابان حوزه B2B، ناشران و مؤسسات دولتی می باشند.

جایزه Malcolm Baldrige National Quality Award

این جایزه یکی از شناخته‌شده‌ترین جوایز در آمریکاست که در حوزه‌های کسب‌وکار، بهداشت، آموزش و قسمت سازمان‌های غیرانتفاعی بهترین فعالان را برمی‌گزیند. این جایزه توسط مؤسسه ملی استانداردها و فناوری (NIST) آمریکا مدیریت می‌شود که بخشی از وزارت بازرگانی دولت این سرزمین است.

این جایزه در سال ۱۹۸۷ توسط کنگره آمریکا راه‌اندازی شد و کیفیت مدیریت در شرکت‌های آمریکایی را بازدید می‌کند. جایزه Malcolm Baldrige National Quality Award در شش رشته در ایالات‌متحده اهدا می‌شود. داوران این جایزه به مؤلفه‌هایی همانند استراتژی، رهبری، برخورد با مشتریان، حالت نیروی کار و خروجی عملکردهای کسب‌وکارها نگاه می‌کنند تا برندگان را برگزینند.

ادامه مطلب
عکس روز ناسا: شکسپیر در فضا

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

جایزه Ernst & Young Entrepreneur of the Year Award

1709026767 82 برترین جوایز برای کسب‌وکارها در دنیا کدام‌اند؟
برترین جوایز برای کسب‌وکارها در دنیا کدام‌اند؟ ۲۵

این جایزه که با نام EY Entrepreneur Of The Year هم شناخته می‌شود، برنامه‌ای جهانی با قدمت نزدیک به ۴۰ سال برای شناسایی برترین کارآفرینان دنیاست. این جایزه در نزدیک به ۸۰ سرزمین و منطقه در سراسر دنیا فعال است و ۵۸ برنامه را اجرا می‌کند.

این جایزه به رهبران شرکت‌ها در حوزه‌های گوناگون از خرده‌فروشی و محصولات مصرفی گرفته تا فناوری، انرژی، شیمی و معدن، مواد خوراکی، املاک، خدمات مالی، رسانه و غیره اهدا می‌شود و امکان پذیر در یک سال بیشتر از یک نفر جایزه Ernst & Young Entrepreneur of the Year Award را دریافت کند. از سال ۱۹۸۶ تا بحال بیشتر از ۱۰ هزار بنیان‌گذار، مدیرعامل و مدیر شرکت این جایزه را دریافت کرده‌اند. EY Entrepreneur Of The Year به‌طور میانگین سالانه به ۴۰۰ نفر اهدا می‌شود.

ادامه مطلب
آمریکا به پاناما در کوپا باخت_تاشکن

جایزه Scale-Up Awards

این جایزه یکی از اولین و معدود جوایزی است که به‌طور خاص بر او گفت و گو گسترش و رشد شرکت‌ها تمرکز دارد. کسب‌وکارهایی که جایزه Scale-Up Awards را برنده خواهد شد، طبق معمولً شرکت‌های کارآفرین و درحال رشد می باشند. این شرکت‌ها این چنین به جوامع خود و به‌طور کلی به سیاره زمین اهمیت بسیاری خواهند داد.

جایزه Scale-Up Awards یکی از شوق‌انگیزترین جوایز بریتانیا است که در فضایی پویا بهترین کسب‌وکارها را از نظر افزایش مقیاس و دستاوردهای تجاری معارفه می‌کند. سالانه صدها شرکت در این جایزه نامزد خواهد شد، و صدها داور از بین این نامزدها، برترین شرکت‌ها را انتخاب می‌کنند.

1709026767 166 برترین جوایز برای کسب‌وکارها در دنیا کدام‌اند؟
برترین جوایز برای کسب‌وکارها در دنیا کدام‌اند؟ ۲۶

جایزه Globee Business Awards

جایزه Globee که نام خود را از ترکیب دو کلمه Global و Business گرفته است، تأسیس شد تا سازمان‌های گوناگون با فعالیت‌های گوناگون را برسی و از بهترین‌ها تقدیر کند. این جوایز در ۹ رشته اراعه می‌شود که شامل بهترین کسب‌وکار آمریکایی، بهترین تکریم مشتری، بهترین امنیت سایبری، بهترین فناوری اطلاعات، بهترین رهبری و غیره است.

ادامه مطلب
تغییرات در سازمان نظام پرستاری/ استعفا سپس از ۶ ماه ریاست! - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

جایزه Globee یک سکوی پویا و دائماً درحال تحول است که می‌خواهد با تشکیل رقابت بین کسب‌وکارها برای آن‌ها الهام‌قسمت باشد و به آن‌ها انگیزه بدهد تا به سمت بهترین‌ها حرکت کنند.

جایزه The Lloyds Bank British Business Excellence Awards

این جایزه که در بریتانیا برگزار می‌شود به تقدیر از بهترین کسب‌وکارها در عرصه مراعات پایداری، تنوع، برابری و شرکت‌هایی می‌پردازد که از انتظارات فراتر عمل کرده‌اند و محدودیت‌ها را زیر پا گذاشته‌اند. این جایزه همه قسمت‌های صنعت شامل قسمت‌های خصوصی، دولتی و خیریه‌ها را بازدید می‌کند.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها