خوش آمدید

گوشی گیمینگ روگ فون ۸ پرو

داستان نابودی تلفنهای گیمینگ


اپل در مراسم رونمایی از آیفون‌های سری ۱۵، به چیپ A17 Pro زیاد می‌بالید، چرا که این چیپ توانایی اجرای تازه ترین بازی‌های روز را دارد. شما می‌توانید تازه ترین بازی در سری اساسینز کرید یعنی میراژ، شاهکار همانند‌ساز پیاده‌روی و بازی هیدئو کوجیما یعنی دث استرندینگ یا حتی بازی کمپانی بزرگی همانند یوبیسافت یعنی دیویژن را اجرا کنید. در این چنین حالتی چه نیازی به تلفنهای گیمینگ است؟

تماشای ویدیو در یوتوب دیجیاتو

تماشای ویدیو در آپارات دیجیاتو

تلفنهای گیمینگ برخلاف همتایان لپ‌تاپی خود، نتوانسته‌اند نظر کاربران را به خود جلب کنند. تلفنهای گیمینگ نظیر بلک شارک که دو سال از اراعه آخرین نسل آن می‌گذرد، ردمجیک نوبیا و راگ فون ایسوس با تمرکز بر خنک‌سازی، اجرای بازی‌ها با بیشترین نرخ فریم و آر‌جی‌بی، در ابتدا نوید دسته‌بندی جدیدی از موبایل را می‌دادند، اما با معارفه تلفنهای پرچمداری همانند آیفون ۱۵، گلکسی اس ۲۴ اولترا و حتی گوشی بین‌رده‌ای همانند پوکو ایکس ۶ پرو، رفته‌رفته این تلفنها هم به دست فراموشی سپرده شده‌اند، چرا که فردی دیگر نیازی به آن‌ها نداشت و تلفنهای معمولی که نام گیمینگ را یدک نمی‌کشیدند هم به‌خوبی از بعد اجرای همه بازی‌ها برمی‌آمدند.

به موارد فوق، کنسول‌های دستی موفقی همانند استیم دک و نینتندو سوییچ را نیز اضافه کنید تا زیاد تر به عدم نیاز به گوشی گیمینگ را حس کنید. کنسول‌های دستی چنان موفق شدند که کمپانی سونی با وجود خداحافظی با این قسمت از بازار، تصمیم گرفت مجدد با دستگاهی به نام پی‌اس پورتال به بازار بازگردد.

ادامه مطلب
علی لبیب نماینده ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد_تاشکن

درنهایت هم اتفاق نه‌چندان نوظهور کلاد گیمینگ که بزرگانی همانند ایکس باکس را پشت‌سر خود می‌بیند، به همه کاربران اجازه می‌دهد تا در هر شرایطی و هر دستگاهی تازه ترین بازی‌های روز را توانایی کنند. همه این موارد علتمی‌شود داستان نابودی تلفنهای گیمینگ اغاز شود. با دیجیاتو همراه باشید.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها