خوش آمدید

۸ ملاقات غیرمنتظره با فضایی‌ها در بازی‌های ویدئویی - ویجیاتو

۸ ملاقات غیرمنتظره با فضایی‌ها در بازی‌های ویدئویی


بازی‌های ویدئویی رمز و رازهای تاریک و شگفت تعداد بسیاری را در دل خود نهان کرده‌اند. رازهای تاریکی که احتمالا هیچ توضیحی برای بودن آن‌ها در دنیای بازی‌های ویدئویی وجود نداشته باشد و فقط جهت ترسناک‌تر شدن دنیای بازی‌های ویدئویی شده‌اند. بازی‌سازها دوست دارند بعضی اوقات با قرار دادن چیزهای شگفت، دنیای بازی‌هایشان را مرموز کنند و در این بین؛ شما باید آمادگی رو به رو شدن با هرچیزی را داشته باشید. از ایستراگ‌های ترسناکی چون عروسک‌های جن‌زده بگیرید، تا زامبی‌ها و حتی ارواح!

منتهی فضایی‌ها احتمالا یکی از شگفت‌ترین چیزهایی باشند که بتواند آن‌ها را اشکار کرد. سفینه‌ها و آدم فضایی‌ها همیشه موضوعی سرگرم‌کننده برای ترساندن و یا شوکه کردن گیمرها بوده‌اند و بازی‌سازها نیز از این نوشته به خوبی آگاه می باشند. به این علت اگر شما نیز طرفدار بازی‌های ویدئویی هستید، در این مقاله همراه ویجیاتو باشید تا نگاهی به ۸ ملاقات غیر منتظره با فضایی‌ها در بازی‌های ویدئویی داشته باشیم که جهت شگفتی همه گیمرها شدند.

Red Dead Redemption 2


راکستار استاد ترساندن گیمرهاست. در بازی‌های این استودیو شما باید خودتان را برای رو به رو شدن با هرچیزی آماده کنید و Red Dead Redemption 2 نیز از این قاعده مستثنی نیست! اگر شما درست به بالای مزارع منطقه Emerald Ranch بروید، می‌توانید کلبه‌ی چوبی را اشکار کنید که انگار سال‌ها است به حال خود رها شده. حال اگر شما به داخل آن کلبه بروید، می‌توانید یادداشتی را از گروهی شگفت اشکار کنید. گروهی که بنظر می‌رسد که دیگر خبری از آن‌ها نباشد.

ادامه مطلب
بهترین فیلم های مافیایی | ۲۵ فیلم برتر گانگستری تا سال ۲۰۲۳
آخرین مطالب


نوشته پیشنهادی:اولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنیدنصب بازی قدم اول نیست!
اولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنید

در داخل متن آن یادداشت حرف های شده که برای ربط گرفتن با فضایی‌ها باید یکسری کار خاصی را انجام دهید. اگر همه این کارها را به درستی به آخر برسانید و راس ساعت ۲ شب به این ناحیه برگردید، می‌توانید یکی از شگفت‌ترین صحنه‌های بازی را ناظر باشید و این صحنه چیزی نیست جز پرواز یک بشقاب پرنده غول‌پیکر درست بالای آن کلبه مخروبه درحالی که نور سبزش همه کلبه را روشن کرده است!

Grand Theft Auto V


سپس از رد دد؛ نوبت به سری محبوب جی‌تی‌ای می‌رسد. هنگامی بازی Grand Theft Auto V در سال ۲۰۱۳ اراعه شد، چیزهای شگفت بسیاری را در دنیای خودش نهان کرده می بود. از روح سرگردان زنی که به قتل رسیده شده می بود بگیرید، تا هیولاهای دریایی! اما در این بین فضایی‌ها نیز چندان بی‌رنگ نبودند و اکنون برخلاف دیگر نسخه‌ها، فضایی‌ها به طور رسمی در دنیای این بازی وجود داشتند و شما می‌توانستید با آن‌ها در روال داستانی بازی آشنا شوید. حتی استودیوی راکستار چند ایستراگ دلنشین را نیز درمورد فضایی‌ها در بازی جی تی ای وی قرار داده می بود.

ادامه مطلب
مودم 5G اسنپدراگون X80 کوالکام با حمایتاز ربط ماهواره‌ای معارفه شد

منتهی غیر منتظره‌ترین ملاقات ما با فضایی‌ها در این بازی؛ درست در همان مرحله ابتدایی بازی رقم خورد. وقتی که شما به همراه مایکل؛ ترور و دوستتان سوار ماشین می‌شوید تا از دست پلیس‌ها فرار کنید، باید از روی یک پل بگذرید و اگر بتوانید خودتان را به پایین آن پل برسانید، می‌توانید یک فضایی غول‌پیکری را اشکار کنید که انگار زیر یخ‌های دریاچه مدفون شده است.

Animal Crossing: New Leaf


دیدن چیزهای ترسناک آن‌هم در دنیای بازی‌های نینتندو احتمالا شگفت‌ترین چیز ممکن باشد. اما باور کنید که در دنیای رنگارنگ بازی‌های نینتندو نیز بعضی اوقات می‌توان چیزهای شگفت اشکار کرد. در این بین؛ فرنچایز دلنشین Animal Crossing که به گفتن یکی از دلنشین‌ترین فرنچایزهای نینتندو شناخته می‌شود نیز رازهای تاریکی را در دل خودش نهان کرده که فضایی‌ها تنها بخشی از آن می باشند. اگر شما در بازی Animal Crossing: New Leaf که در سال ۲۰۱۲ اراعه شد تلویزیون را راس ساعت ۳ و ۳۳ دقیقه روشن کنید، می‌توانید یک حاضر فضایی را ببینید که چیزهای عجیبی می‌گوید.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.


نوشته پیشنهادی:جواب بازی آمیرزا | نگاهی به جواب مرحله های ۱ تا ۲۸۰۰به پشتیبانی نیاز دارید؟ سری به این جواب‌ها بزنید!
جواب بازی آمیرزا | نگاهی به پاسخ مراحل ۱ تا ۲۸۰۰

منتهی هیچ چیز ترسناکی درمورد این حاضر فضایی وجود ندارد و او فقط تصمیم دارد که با مخاطبینش ربط بگیرد. اما واقعا چرا باید این چنین چیزی در دنیای یک بازی کودکانه وجود داشته باشد و چرا باید راس این چنین ساعتی از تلویزیون پخش شود! آیا راز تاریکی درمورد این بازی وجود دارد که ما تا این مدت آن را کشف‌ نکرده‌ایم؟ این سوالیست که متاسفانه درحال حاضر جوابی برایش نداریم.

ادامه مطلب
قهوه برای خانم‌ها مفید است یا مضر؟

Mario & Luigi: Bowser’s Inside Story


بازی Mario & Luigi: Bowser’s Inside Story یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های ویدئویی از دنیای ماریو می بود که برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۹ توسط نینتندو ساخته شد. این بازی به طور انحصاری برای کنسول Nintendo DS ساخته شده می بود و یکی از بهترین بازی‌های آن دوره می بود. اما در زیر کالبد رنگارنگ این بازی؛ چیزهای ترسناک تعداد بسیاری مخفی شده بودند.

در دنیای این بازی شما می‌توانید در یکی از راهروهای Bowser؛ چند حاضر فضایی شگفت را اشکار کنید که انگار به دنیای ماریو دعوا کرده‌اند و می‌خواهند آن‌جا را تصاحب کنند. متاسفانه اطلاعات چندانی درمورد این موجودات دردسترس نیست و ما دقیقا نمی‌توان که چرا باید این چنین چیزی در بازی Mario & Luigi: Bowser’s Inside Story وجود داشته باشد.

Outlaws


در اغاز دهه ۹۰ میلادی؛ بازی‌های شوتر اول شخص به محبوییت بزرگی رسیدند. فرنچایزهایی چون Duke Nukem و یا سری Doom جزو بازی‌هایی بودند که در آن زمان تبدیل به پادشاهان بلامنازع صنعت بازی‌های ویدئویی شده بودند. اما در این بین؛ یک فرنچایز دیگر نیز وجود داشت که در کنار Duke Nukem و Doom در حال تاریخ‌سازی می بود. فرنچایزی که علی‌رغم پتانسیل‌های خوبی که داشت، هیچ زمان آن‌طوری که لایقش می بود، دیده نشد.

ادامه مطلب
«مهیار عیار» سال آینده روی آنتن می رود


نوشته پیشنهادی:راهنمای خرید کامپیوتر گیمینگ ارزان قیمت | بهمن ۱۴۰۲بهترین سیستم گیمینگ با بودجه پایین
راهنمای خرید کامپیوتر گیمینگ ارزان قیمت | بهمن ۱۴۰۲

روی صحبتمان با فرنچایز دلنشین Outlaws است که متاسفانه سال‌ها است دیگر از آن خبری نیست. اما این نسخه اول بازی یکی از شگفت‌ترین چیزها را درمورد فضایی‌ها در دل خودش جای داده است و آن‌چیز؛ چیزی نیست جز عکس ۲ فضایی که با اره‌ای بزرگ، درحال آزمایش روی یک گاو می باشند! اما واقعا چرا باید این چنین چیزی در دنیای این بازی وجود داشته باشد؟

The Dark Pictures Anthology: House of Ashes


The Dark Pictures Anthology: House of Ashes یکی از ترسناک‌ترین و دلنشین‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۱ می بود که توسط استودیوی Supermassive Games ساخته شد. عنوانی که درست به محض انتشارش؛ با پیروزی‌های تعداد بسیاری رو به رو شد و فورا تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های آن زمان شد که دست روی ایده خلاقانه‌ای برای ترساندن گیمرها گذاشته می بود. در طول گیم‌پلی این بازی ما با هیولاهایی رو به رو هستیم که چیزی همانند زامبی و خون‌آشام‌ها می باشند.

اما هنگامی به انتهای بازی The Dark Pictures Anthology: House of Ashes می‌رسیم؛ در یک پلات توئیست شگفت اشکار می‌شود که این هیولاهای باستانی نه‌تنها خوش‌‌آشام و زامبی نیستند؛ بلکه یک گونه از موجودات فضایی‌اند که توسط انگلی فرازمینی آلوده شده‌اند و سفینه‌شان روی زمین سقوط کرده و اکنون در بین انسان‌ها وجود دارند و زمین را تحت کنترل گرفته‌اند.

Stardew Valley


بازی Stardew Valley در نگاه اول؛ ابدا بازی ترسناک و عجیبی بنظر نمی‌رسد. اما باور کنید که درست در زیر چهره معصوم این بازی، رازهای ترسناکی مدفون شده که احتمالا فردی انتظارشان را نداشت و یکی از این رازها، درست مربوط به ملاقات ما با فضایی‌ها در Stardew Valley می‌شود. درواقع این گمان اتفاق افتاد این راز بقدری کم است که تعداد بسیاری از گیمرها از وجود آن بی‌خبرند.

ادامه مطلب
مهدی ترابی به شهادت رییس جمهور عکس العمل نشان داد_تاشکن


نوشته پیشنهادی:چه اتفاقاتی در کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 رخ می‌دهد؟چه بر سر دو مردعنکبوتی خواهد آمد؟
چه اتفاقاتی در کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 رخ می‌دهد؟

راستش را بخواهید، تنها ۰.۰۰۱ درصد گمان دارد که شما در آخرین روز این بازی در محوطه مزرعه‌تان یک کپسول شگفت و غریب را اشکار کنید. کپسولی که درواقع یک وسیله نقلیه برای فضایی‌ها است و به شما اجازه می‌دهد تا با آن‌ها ربط بگیرید. بعد اگر تا بحال این چنین چیزی را در Stardew Valley ندیده‌اید، چندان جای نگرانی نیست.

Super Mario 3D Land


باز هم یک بازی دیگر از دنیای استودیوی نینتندو! روی سخن بگویید ما با گفتن دوست داشتنی Super Mario 3D Land است که احتمالا یکی از کمتر دیده‌شده‌ترین بازی‌های استودیوی نینتندو باشد، اما ایستراگ جالبی را در دنیای خودش نهان کرده است. بازی Super Mario 3D Land در سال ۲۰۱۱ برای کنسول نینتندو ۳DS انتشار شد و علی‌رغم پتانسیل‌های خوبی که داشت، هیچ زمان آن‌طوری که باید دیده نشد.

Super Mario 3D Land یکی از شگفت‌ترین ملاقات‌های ممکن را با فضایی‌ها در دل خودش جای داده. ماجرا از این قرار است که در یکی از مرحله های این بازی شما می‌توانید با منفعت گیری از یک عینک مخصوص؛ آسمان را تماشا کنید. درواقع اگر دوربین بازی را به سمت راست ببرید، می‌توانید یک بشقاب پرنده کوچکی را ببینید که در آسمان این بازی درحال پرواز است.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها