خوش آمدید

سفیر کنیا در زامیاد

وانت نیسان در کنیا مونتاژ می‌شود!


طی ماه‌های قبل ناظر انتشار کردن تصاویری از صادرات وانت نیسان به کنیا بودیم. این ماشین با رنگ طلایی و اتاق بزرگتر به این سرزمین آفریقایی صادر شده است. حال رسانه رسمی سایپا یعنی سایپا نیوز، از راه‌اندازی خط تشکیل زامیاد در کنیا خبر داده است.

وانت نیسان در کنیا مونتاژ می‌شود! ۱۹

بر پایه اظهار سایپا نیوز، جاشوا ایگوتا گاتیمو سفیر کنیا در ایران از نسخه صادراتی و راست‌فرمان وانت نیسان ابراز خرسندی کرده است. سفیر کنیا در گفتگو و دیدار با سعید علی‌زاده مدیرعامل زامیاد، بر ادامه صادرات وانت نیسان به کنیا اصرار کرد. این چنین خط مونتاژ این وانت در کنیا هم‌اکنون در حال ساخت است. مشتریان کنیایی از وانت نیسان برای حمل بار و مسافر در مسافت‌های مختصر منفعت گیری می‌کنند. این ماشین در بازار کنیا به وانت زامیاد شهرت دارد. یقیناً وانت نیسان با فرمان راست و رنگ طلایی علاوه بر کنیا، به پاکستان نیز صادر شده است.

ادامه مطلب
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیرضا حقیقی را تا اطلاع ثانوی محروم کرد

خرسندی مشتریان آفریقایی از وانت نیسان

نزدیک به هفت ماه پیش می بود که نخستین سری از خودروهای تولیدی زامیاد به آفریقا ارسال شدند. این خودروها به علت رنگ طلایی، کابین بزرگتر و این چنین فضای بار زیاد تر، نسبت به نسخه‌های اراعه شده در بازار ایران متفاوت بودند. طی روزهای قبل، ویدیویی از این ماشین در آفریقا انتشار شده است که حاکی از رضایت خریداران آفریقایی است. به نظر می‌رسد رضایت دوطرفه فروشنده و مشتری در صادرات زامیاد به آفریقا، این ماشین را به مرحله مونتاژ در آن سرزمین رسانده است.

وانت نیسان
وانت نیسان در کنیا مونتاژ می‌شود! ۲۰

باید دقت کرد وانت نیسان خودرویی دیرپا در ایران محسوب می‌شود و بایستی سال‌ها پیش از خط تشکیل خارج می‌شد. این ماشین هیچ‌کدام از پارامترهای یک ماشین امروزی نظیر مصرف سوخت اقتصادی، راندمان مناسب،‌ راحتی و ایمنی را در اختیار راننده خود قرار نمی‌دهد. با این حال به علت محدودیت‌های بازار ایران و هزینه نگهداری کمتر نسبت به خودروهای شبیه، هم چنان مشتریان به خرید آن علاقه نشان خواهند داد. نسخه‌های تک دیفرانسیل تویوتا هایلوکس و دیگر پیکاپ‌های شبیه که با مقصد حمل بار طراحی شده‌اند، جانشین مناسبی برای وانت زامیاد و دیگر خودروهای شبیه به شمار می‌آیند.

ادامه مطلب
دختر شطرنج‌باز ایرانی در مسابقات سریع آسیا قهرمان شد_تاشکن
آخرین مطالب



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها