خوش آمدید

افزایش تعداد متخصص تغذیه در طرح پزشک خانواده - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

همه برنامه های کشوری نیازمند پیوست سلامت است – تاشکن

به نقل از خبرگزاری مهر، حسین فرشیدی، در گردهمایی مدیران بهداشت رده‌های سپاه پاسداران، با پرداختن به الزام تدوین پیوست سلامت برای برنامه‌ها و دستگاه‌های گوناگون، افزود: امروزه هنگامی او گفت و گو بهداشت نقل می‌بشود باید همه برنامه‌های اقتصادی، نظامی، مدیریتی پیوستی تحت گفتن «سلامت» داشته باشند.

وی با گفتن این که حوزه سلامت گسترده است، او گفت: یکی از قسمت‌های زیاد مهم حوزه سلامت، مربوط به سلامت جسمانی است ولی در کنار سلامت جسمانی، پرداختن به سلامت اجتماعی، سلامت روانی و سلامت معنوی هم نقل است.

معاون وزیر بهداشت با پرداختن به مؤلفه‌های سلامت، خاطرنشان کرد: سلامت مؤلفه‌های زیاد مهم و مختلفی دارد که یکی از آن مؤلفه‌ها، سلامت اجتماعی است، در سلامت اجتماعی یعنی ما باید ربط خودمان، جامعه و افرادی که بر آنها باید مدیریت کنیم بر پایه یک برنامه خاص و منسجم انجام بشود.

ادامه مطلب
محمدهادی ساروی طلای تورنمنت مجارستان را گرفت_تاشکن

فرشیدی اظهار کرد: وقتی فقط سخن بگویید از سلامت در اوقات بیماری می بود ولی اکنون او گفت و گو سلامت از اهمیت بالایی برخوردار است که باید در حوزه بهداشت و سلامت با همکاری سازمان‌ها به آن بپردازیم.

معاون بهداشت وزارت بهداشت یادآور شد: شراکت دستگاه‌ها به اختصاصی سپاه در حوزه سلامت، نوشته مهمی است که می‌توان با منفعت گیری از ظرفیت‌های حاضر قدم‌های مورد قیمت و قابل توجهی در فراهم سلامت مردم برداشت.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها