خوش آمدید

از محافظ نمایشگر Liquid UV استفاده نکند

از محافظ نمایشگر Liquid UV منفعت گیری نکند


ردمی، برند زیرمجموعه شیائومی، به کاربران خود هشدار داده است که از محافظ نمایشگر «یو وی مایع» (Liquid UV) برای گوشی خود منفعت گیری نکنند. درحالی‌که این محافظ‌ها، به‌اختصاصی برای دستگاه‌هایی که نمایشگر منحنی دارند، به گزینه محبوبی تبدیل شده‌اند، اما ردمی خطرات منفعت گیری از آن‌ها را برجسته کرده است.

به حرف های ردمی، چسب مایعی که در این محافظ‌ها منفعت گیری می‌شود، می‌تواند به تکه‌های حساس آن همانند دکمه‌ها، پورت شارژ و منفذهای بلندگو نفوذ کرده و به‌طور بالقوه علتمشکلاتی ازجمله راه‌اندازی مجدد غیرمنتظره دستگاه، کارکرد نادرست دکمه‌ها و حتی صدمه به بدنه گوشی شود.

منفعت گیری از این محافظ گارانتی ردمی را باطل می‌کند

از محافظ نمایشگر Liquid UV منفعت گیری نکند ۱۴

مسئله مهم‌تر این که ردمی پافشاری کرده است که منفعت گیری از این نوع محافظ نمایشگر می‌تواند گارانتی دستگاه را باطل کند. بااین‌وجود، هرگونه هزینه تعمیر ناشی از صدمه مرتبط با نصب این محافظ، بر مسئولیت خود کاربر خواهد می بود. ردمی این چنین به کاربران نظر می‌کند که هم چنان از محافظ‌های سنتی همانند فیلم‌های الکترواستاتیک منفعت گیری کنند.

ادامه مطلب
«ایران دوست داشتنی» تلویزیون از امشب اختصاصی و زنده می شود

اپل نیز به‌تازگی دستورالعمل‌هایی را برای زمان قرارگرفتن آیفون‌ها در معرض مایعات صادر کرده می بود. این شرکت به کاربران خود پیشنهاد کرده می بود که گوشی آیفون خیس خود را به نادرست درون کیسه برنج قرار ندهند. کوپرتینویی‌ها ادعا می‌کنند که انجام این کار علتمی‌شود ذرات کوچک برنج به آیفون شما صدمه رساند.

در عوض، اپل پیشنهاد می‌کند که در ابتدا اگر کابل یا لوازم جانبی به آیفون وصل است، آن‌ها را از گوشی جدا کنید و تا وقتی که گوشی کاملاً خشک نشده است، آن را به کابل برق وصل نکنید. در مرحله سپس گوشی را به‌طوری بگیرید که کانکتور و منافذ اسپیکر رو به پایین باشند و سپس به‌آرامی به گوشی ضربه بزنید تا مایع اضافی خارج شود. سپس آیفون را در یک محیط خشک با مقداری جریان هوا قرار دهید. بعد از حداقل ۳۰ دقیقه، کابل لایتنینگ یا USB-C را به گوشی وصل کنید.

ادامه مطلب
تصویر یادگاری سران اکو در ازبکستان + عکس





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها