خوش آمدید

توضیح صدا و سیما درباره تعمیرات یکی از بناهای این سازمان/انتقال و تجمیع دلیلی بر پایان فعالیت باشگاه خبرنگاران نیست

چند خبر از صداوسیما؛ از اغاز سریال انتخاباتی تا یک انتصاب تازه در تلویزیون


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، پخش سریال انتخاباتی با نام «قصه‌های صندوق» از امشب، بازدید خبرنگاران از شبکه‌های انتخاباتی، شبکه ورزش و یک مستند تازه به نام «با دیوید بکام تیم ما را نجات بده»، پخش مجموعه نمایشی تازه و چینی «کیش و مات» از شبکه تهران و انتصاب جدیدی در تلویزیون به همراه جزئیات در ادامه آمده است:

بازدید خبرنگاران از شبکه‌های انتخاباتی تهران

پیش از ظهر امروز (شنبه) پنجم اسفند ماه خبرنگاران با وجود در سازمان صداوسیما در جریان روال تشکیل برنامه‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران قرار گرفتند.

در ابتدای این بازدید محمدباقر اعلمی، مدیر شبکه تهران و محمدحسین قرایی، مدیرکل روابط عمومی سازمان، توضیحاتی درمورد روال و سیاست‌های تشکیل این برنامه‌ها اراعه کردند و سپس خبرنگاران با وجود در استودیو ضبط، نودال پخش مرکز مهم و رژی انتخابات (اتاق فرمان) از جزییات تشکیل این برنامه‌ها مطلع شدند. 

اغاز پخش مجموعه «قصه های صندوق» از شبکه دو 

مجموعه اپیزودیک «قصه های صندوق» با محوریت نوشته انتخابات از امشب ۵ اسفند حوالی ساعت ۲۳:۱۵ از قاب شبکه دو سیما پخش می‌بشود.

این مجموعه پنج قسمتی که به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی در مرکز سیما فیلم تهیه و تشکیل شده، به طور اپیزودیک است، و هر تکه آن نام و داستان مستقلی دارد.
در مجموعه «قصه های صندوق» بازیگران مطرحی همچون سیروس همتی، نیلوفر شهیدی، سیروس میمنت، نفس جافری، علی استادی، محمودرضا قدیریان، شهرام شکیبا، آرش نوذری و … به ایفای نقش می‌پردازند. گفتنی‌ است هر تکه از این مجموعه با وجود بازیگرانی متفاوت از تکه قبلی است.

ادامه مطلب
ماجرای پخش زنده سخنرانی نامزدهای انتخابات در شبکه خبر2 چیست؟_تاشکن

«قصه های صندوق» محصول سیما فیلم و به تهیه کنندگی علی‌اکبر کریمی با پرداختن به نوشته انتخابات تهیه و تشکیل شده است که از امشب ۵ اسفند ماه حوالی ساعت ۲۳:۱۵ در پنج تکه میزبان مخاطبان شبکه دو سیماست.

شبکه ورزش «با دیوید بکام تیم ما را نجات بده»

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

مستند «با دیوید بکام تیم ما را نجات بده» با گویندگی ۲۴ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل فراهم و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

این مجموعه در گونه مستند ورزشی، رئالیتی شو محصول انگلیس در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه ورزش سیما پخش بشود.

مدیر دوبله این مجموعه مستند بهروز علی محمدی و صدابرداری آن به مسئولیت سعید عابدی بوده است. شیلا آژیر، رضا آفتابی، فاطمه اکبری، آزاده اکبری، دانیال الیاسی، شهراد بانکی، علی بیگ محمدی، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، افشین زی نوری، لادن سلطان پناه، شایان شامبیاتی، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، پریا شفیعیان، سعید شیخ زاده، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، شروین قطعه ای، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی، علی منانی، علی همت مومیوند و بهروز علی محمدی صداپیشه های این تاثییر بوده اند.

ادامه مطلب
«زمان سحر» با پلاتوی نقره خانم حامد عسکری و پویش همسفره_تاشکن

این مستند درمورد دیوید بکهام ستاره فوتبال انگلیس است که در اغاز بازنشستگی، با تیم نوجوانان وست‌داخل همراه می بشود و با انگیزه بخشی و حمایتاز آن ها، سطح بازی فوتبال آن ها را بهبود می بخشد.

«با دیوید بکام تیم ما را نجات بده» مستندی ورزشی درمورد دیوید بکهام و پشتیبانی او به نوجوانان تیم وست‌داخل است. به لحاظ محتوایی در این مستند به نقش و حمایتدیوید بکهام در تشکیل روحیه تیمی و امید و انگیزه در بین بازیکنان یک تیم بازنده می پردازد. دیوید بکهام از همه ازمایش ها سال های بازی خود منفعت گیری می کند تا نقاط ضعف و قوت بچه ها را در درجه اول به خودشان نشان دهد و سپس نقاط قوت آن ها را تحکیم کند. برنامه برای وجود چهره ای محبوب بین فوتبال دوستان و جنبه ی آموزشی آن می تواند برای نوجوانان علاقه مند به فوتبال سودمند و آموزنده و به طور کلی دلنشین و سرگرم کننده باشد.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل و شبکه‌ی ورزش، مسئولیت رصد این تاثییر را بر مسئولیت داشته و بعد از طی مرحله های تایید و تخصیص (اشکار شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه مهم را تهیه و فراهم کرده و اکنون بعد از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است بعد از آماده سازی از شبکه‌ی ورزش، برای مخاطبان پخش بشود.

«کیش و مات» روی آنتن شبکه تهران

مجموعه نمایشی تازه و چینی «کیش و مات» با گویندگی ۵۳ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل دوبله شده و از امشب حوالی ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه تهران می رود.

ادامه مطلب
عکس العمل داریوش ارجمند به کم ‎لطفی ها درمورد پروانه معصومی/ نام او به گفتن یک هنرمند واقعی برای همیشه در تاریخ ماند + فیلم

این سریال در گونه درام ، تاریخی و رازآمیز محصول چین در سال ۲۰۲۲ از شبکه تهران پخش می بشود.

مدیر دوبله این سریال شیلا آژیر و صدابرداری آن به مسئولیت اکبر صالحی بوده است. رضا آفتابی، زهره اسدی، بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، مهوش افشاری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، علی جلیلی باله، مریم جلینی، ارسلان جولایی، الهام چارانی، محمدرضا حسینیان، شراره حضرتی، امیر حکیمی، مریم رادپور، سیما رستگاران، آرزو روشناس، نفیسه زاجکانیها، افشین زی نوری، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، زهرا سوهانی، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، فاطمه شعشعانی، ابراهیم شفیعی مهیار، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، سعید شیخ زاده، محمد صادقیان، فاطمه صبا، سحر صحامیان، مرضیه صفی خانی، مهسا عرفانی، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، نرگس فولادوند، شروین قطعه ای، امیربهرام کاویانپور، امیرصالح کسروی، مریم معینیان، اسفندیار مهرتاش، علی همت مومیوند، صنم نکواقبال، نیما نکویی فرد، حسین نورعلی، نازنین پشتیبانی و شیلا آژیر صداپیشه های این تاثییر بوده اند.

خلاصه روایت این فصل از سریال از این قرار است که: سی‌تو یان، وکیل جوان اهل پکن  هنگامی حاضر نمی‌بشود که از اصولش مختصر بیاید و همانند همکارانش به کارهای خلاف بپردازد ناچار می‌بشود که از شغل خود استعفا بدهد. او در مسیر خود در قطار هاربین، با لو شائو جوان ثروتمند، آشنا می‌بشود و آن دو با یکدیگر دوستی زیاد خوب و صمیمانه‌ای را اغاز می‌کنند. مقداری سپس این دو نفر در جریان حل یک پرونده‌ی قتل که در یک قطار سریع‌السیر اتفاق افتاده با زنی زیاد باهوش به نام ژو مو وان، آشنا خواهد شد. در نهایت این تیم سه نفره به پشتیبانی هم موفق خواهد شد پرونده‌های زیاد بسیاری را به نتیجه برسانند و  شهرت و اعتبار بسیاری برای خود کسب کنند.

ادامه مطلب
نباید بیماری در سرزمین برای بی پولی از درمان محروم شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

«کیش و مات» مجموعه ای زیاد خوش ساخت است که از روی رمان های معروف هرکول پوآرو و خانم مارپل تاثییر آگا کریستی اقتباس شده است که از جمله ی آن ها می توان به «قتل در قطار سریع السیر شرق»، «قتل راجر آکروید» و… اشاره کرد. این مجموعه در هر چند تکه یکی از این داستان ها را به خوبی اقتباس کرده و بعضی اوقات دو داستان را در هم می آمیزد و یکی را در وسط داستان دیگر  باز می کند. در کل پرداخت خوبی دارد و بازی بازیگران نقش های مهم آن و این چنین چند نقش فرعی زیاد درخشان است. با این که در برخی از تکه ها لوکیشن ها زیاد محدود است اما باز شیوه ی روایت و بازی ها به قدری دلنشین می باشند که تماشاگر را دچار ملال نمی کند. این چنین منفعت گیری از نمود های اختصاصی در این مجموعه زیاد باکیفیت و حرفه ای است.

در این سریال بازیگرانی چون هو یی تیان، لئون ژانگ و ژانگ شین یو به ایفای نقش پرداخته اند تا به قصه های رازآلود و تاریخی آن جان ببخشند.

ادامه مطلب
نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو برای سال 1403 افزایش می‌یابد_تاشکن

این سریال ۴۵ قسمتی هر شب حوالی ساعت ۲۳ به زمان ۵۰ دقیقه تقدیم نگاه تماشاگر‌های شبکه تهران سیما خواهد شد و روز سپس ساعت ۱۰:۴۰ صبح و ۱۹ بازپخش می‌بشود.

انتصاب سرپرست گروه خانواده و کودک شبکه تهران 

محمدباقر اعلمی مدیر شبکه تهران سیما، طی حکمی آسیه زارعی را به سمت سرپرست گروه خانواده وکودک شبکه تهران سیما منصوب کرد.

اعلمی ضمن توفیق برای دکتر علی مهرگان “مدیر اسبق گروه خانواده و کودک”، وجود آسیه زارعی را مغتنم برشمرد و اصرار کرد: توقع می رود نقاط قوت قبل بیشتر از پیش تحکیم بشود و نقاط ضعف حاضر، با بکارگیری توانایی و هم اندیشی با کارشناسان نیز رفع بشود.

وی این چنین به دو برنامه با سابقه رنگین کمان و به خانه بر می‌گردیم اشاره کرد و افزود: این دو برنامه از پر مخاطب ترین برنامه های شبکه تهران سیما شمرده می بشود و ملزوم است با بازنگری دقیق تر، صدمه ها بازدید بشود و در سال تازه مطابق با مأموریت‌های شبکه تهران پیش برود.  

در متن حکم انتصاب زارعی سرپرست گروه خانواده و کودک آمده است: انتظار می‌رود به منظور تحقق اهداف و مأموریت‌های سند تحول سازمان و راهبردهای شبکه تهران، با برنامه‌ریزی هوشمندانه و دقیق برای تولیدات مشابه با نیاز مخاطبان گروه‌های سنی کودک و نوجوان و دقت جدّی به نوشته خانواده به طور دوره‌ای و طویل مدت و منفعت‌گیری از برنامه سازان متخصص، خلاق و آشنا با اقتضائات مخاطبان مقصد، جهت احیا و ترقی محتوایی و ساختاری برنامه‌های شاخص در شبکه شوید.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها