خوش آمدید

ادامه تصویربرداری «مهیار عیار» در شهرک سینمایی و تلویزیونی ایران

«مهیار عیار» سال آینده روی آنتن می رود


به نقل از ، پیمان جبلی بعد از بازدید از پشت‌صحنه سریال «نون خ»، به شهرک سینمایی تلویزیونی ایران رفت و ضمن بازدید از پشت‌صحنه دو سریال «مهیار عیار» و  «حضرت موسی (ع)»، در محوطه لوکیشن عظیم سریال  «سلمان فارسی» نیز حاضر شد و در جریان آخرین حالت ساخت و گسترش آن قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید با گفتن این که به مجموعه‌های نمایشی با مضمون تاریخی طی سال‌های تازه کمتر دقت شده می بود، او گفت: اکنون کارهای تاریخی در نوبت تشکیل قرار می‌گیرند و برخلاف سال‌های قبل، تورم کارهای تاریخی را شاهدیم که برای مخاطبان از جذابیت خاصی برخوردارند.

جبلی پافشاری کرد: کارهای فرد دیگر در کنار دو کار الف اختصاصی سلمان فارسی و حضرت موسی داریم که در مرحله های مختلفی از نگارش فیلم‌نامه تا پیش‌تشکیل و تشکیل قرار دارند.

ادامه مطلب
تحقق رتبه‌بندی معلمان بازنشسته تا آخر سال - تاشکن

رئیس رسانه ملی در ادامه، درمورد سریال مهیار عیار نیز او گفت: مهیار عیار اگرچه ذیل مجموعه‌های تاریخی قرار می‌گیرد، مفاهیم ظریفی در داستان‌ها و خرده‌داستان‌هایش جانمایی شده و علاوه‌بر این که به یک دوره تاریخی کمترپرداخته‌شده، یعنی صفویه می‌پردازد، به ظرافت‌های رفتاری فرهنگ ایرانی، چون جوانمردی و احترام به جایگاه مادر دقت اختصاصی دارد.

جبلی افزود: مقطع تاریخی سریال که پیش از این در تلویزیون کمتر به آن پرداخته شده می بود و آنچه در این مجموعه نمایشی روایت می‌بشود، آن را به یک مجموعه تاریخی خاص تبدیل کرده است و به همین خاطر با پیچیدگی‌های بسیاری برای آماده‌سازی دکور، لباس و دیگر ملزوماتی که می‌تواند این دوره تاریخی را روایت کند، همراه بوده است.

ادامه مطلب
دستاوردی که ساخت نانوحسگرهای صنعتی تشخیص آلودگی آب را ساده‌تر می‌کند

وی با گفتن این که علیرغم زمان بر بودن کارهای تاریخی، مرحله های پیش‌تشکیل و تشکیل مجموعه مهیار عیار با زحمات عوامل تشکیل بدون حتی یک روز وقفه طی شده است. جبلی ابراز امیدواری کرد مهیار عیار که در ماه‌های آینده پخش خواهد شد، مورداقبال مخاطبان قرار بگیرد.

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها