خوش آمدید

۵۰۰ فرد و نهاد روسی آماج تحریم‌های جدید آمریکا قرار گرفتند

۵۰۰ فرد و نهاد روسی آماج تحریم‌های تازه آمریکا قرار گرفتند

به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری برنا، وزارت خزانه‌داری آمریکا ۵۰۰ فرد و نهاد روس را به علت مرگ «الکسی ناوالنی» به فهرست تحریم‌های خود اضافه می‌کند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا خبرداد بیشتر از ۵۰۰ فرد و نهاد را به علت مرگ «الکسی ناوالنی» منتقد سرسخت کرملین در زندان، تحریم می‌کند.

این تحریم‌ها تازه ترین عمل دولت آمریکا در راستای تحت سختی قرار دادن دولت روسیه از اغاز جنگ اوکراین است.

به نقل از سی‌ان‌ان، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا او گفت این تحریم‌های تازه طیف گسترده‌ای از عوامل مربوط به صنایع دفاعی روسیه و منبع های درآمدی اقتصاد این سرزمین را شامل خواهد شد.

«جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا پنجشنبه در رابطه با تحریم‌های تازه، بار دیگر مدعی شد که شخص «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه مسئول مرگ ناوالنی بوده است. او این اظهارات را مقداری بعد از دیدار با همسر و دختر ناوالنی در سانفرانسیسکو نقل کرد.

ادامه مطلب
دو خبر از صداوسیما؛ اغاز یک مسابقه زنده تلفنی و همکاری رادیو با یک جشنواره ملی
آخرین مطالب

این تحریم‌ها در حالی وضع خواهد شد که به اذعان تحلیلگران غربی، تحریم‌هایی که غرب از اغاز جنگ اوکراین علیه روسیه وضع کرده تاثییر چندانی بر توانایی این سرزمین در ادامه جنگ نداشته است.

به حرف های یک مقام ارشد آمریکایی، سران ایالات متحده پیش از مرگ ناوالنی در تدارک بسته تحریمی تازه‌ای علیه روسیه بودند و درمورد آن با شرکای اروپایی خود نیز مشورت کرده بودند.

ناوالنی که سرسخت‌ترین منتقد پوتین محسوب می‌شد، هفته قبل در زندانی در سیبری از دنیا رفت؛ مرگی که به حرف های مقامات روسیه ناگهانی و در زمان هواخوری اتفاق افتاد. بااین‌حال، تعداد بسیاری از منتقدان پوتین و رهبران خارجی از جمله شخص بایدن این اتفاق را یک «ترور سیاسی احتمالی» دانستند.

ادامه مطلب
ما بی‌شک در هوش مصنوعی تشکیل عکس خراب کرده‌ایم!

انتهای مطلب/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها