خوش آمدید

ژیمناستیک کار ایران از شرکت در فینال دارحلقه جام جهانی محروم شد

ژیمناستیک کار ایران از شرکت در فینال دارحلقه جام جهانی محروم شد


نماینده ژیمناستیک ایران با اشاره به این‌ که در فینال دارحلقه رقابت‌های جام جهانی ژیمناستیک هنری شرکت نمی‌کند، او گفت: متاسفانه به علت داخل نکردن اطلاعاتم در سایت آنتی‌دوپینگ از سوی وادا محروم شدم و دیروز محرومیت ۲ ساله‌ام را پذیرفتم.

ادامه مطلب
تمرین پرسپولیس با چهار بازیکن و یک مربی تازه برگزار شد


به نقل از

خبرگزاری موج


، مهدی احمدکهنی نماینده ژیمناستیک ایران که دیروز موفق شد در رقابت‌های جام جهانی ژیمناستیک هنری آلمان که یکی از مرحله های کسب سهمیه المپیک پاریس محسوب می‌بشود، به فینال مسابقات صعود کند درمورد این که در فینال دارحلقه شرکت نخواهد کرد، اظهار داشت: متاسفانه من در سایت آنتی‌دوپینگ اطلاعات ملزوم را درمورد محل زندگی و این چنین محل تمرینات در یک سال آینده داخل نکرده بودم و به همین علت از طرف وادا محروم شدم. این قضیه هم به‌علت این می بود که تا پیش از این برای تست دوپینگ با من تماس گرفته می‌شد و آن‌ها به محل زندگی من می‌آمدند و چندین بار هم در کرمان و تهران از من تست دوپینگ گرفته شد.

او گفت: در مسابقات رسمی نیز همچون جام جهانی قطر و همین‌طور بازی‌های آسیایی هانگژو همه تست‌های دوپینگ من منفی شد. اما نزدیک به ۶ ماه پیش با من تماس گرفتند و انها گفتند به‌علت پر نکردن فرم‌هایی که باید محل زندگی و تمریناتم را در آن داخل می‌کردم، محروم شده‌ام. در عکس العمل به این قضیه گفتم که خبری از این نوشته نداشتم.

ادامه مطلب
۲۸ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شدند_تاشکن

ملی‌پوش ژیمناستیک ایران اضافه کرد: متاسفانه دلایلم درمورد پر نکردن فرم‌ها مورد قبول واقع نشد. در نهم فوریه به من ایمیلی ارسال شد که در آن آمده می بود یا باید محرومیتم را قبول یا به دادگاه عالی ورزش(کاس/CAS) شکایت کنم.

کهنی در ادامه گفت: بعد از مشورت با چندین نفر به این نتیجه رسیدم که امیدی به پیروزی و تبرئه من در دادگاه عالی ورزش نیست. روز قبل آخرین مهلت جواب به ایمیل می بود و من محرومیتم را قبول کردم. یقیناً نزدیک به هشت ماه از محرومیت ۲ ساله‌ام قبل و باید مابقی محرومیتم که نزدیک به ۱۶ ماه است را طی کنم و به میدان ها برگردم.




آیا این خبر سودمند می بود؟



ادامه مطلب
مبینا نعمت‌زاده دومین سهمیه المپیک تکواندوی بانوان ایران را به‌دست آورد



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها