خوش آمدید

نام مدیرعامل انویدیا به‌زودی وارد فهرست 20 میلیاردر برتر جهان می‌شود

نام مدیرعامل انویدیا به‌زودی داخل فهرست ۲۰ میلیاردر برتر جهان می‌بشود


افزایش سهام انویدیا در چند زمان تازه علتشده تا ثروت «جنسن هوانگ»، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل آن نیز افزایش یابد. ثروت هوانگ کنون نزدیک به ۷۰ میلیارد دلار اظهار شده و او در اغاز ورود به جمع ۲۰ میلیاردر برتر جهان است.

قیمت سهام انویدیا در چند زمان قبل به‌علت رونق هوش مصنوعی به‌شدت افزایش یافته است. از اغاز سال ۲۰۲۲، قیمت سهام انوید‌یا ۵ برابر افزایش یافته است و همین امر علتشده تا ثروت هوانگ نیز به شدت افزایش اشکار کند. هوانگ ۶۱ ساله که ۳.۵ درصد از سهام انویدیا را در اختیار دارد، بر پایه شاخص میلیاردرهای بلومبرگ اکنون ۶۹.۲ میلیارد دلار ثروت دارد.

وجود مدیرعامل انویدیا در جمع ۲۰ میلیاردر برتر جهان

مسئله قابل ذکر این که مدیرعامل انویدیا در جایگاه ۲۱ این لیست قرار دارد و جایگاه بیستم در اختیار «جولیا کخ»، ثروتمندترین زن جهان و خانواده‌اش قرار دارد. ثروت کخ که همسر «دیوید کخ» فقید، یکی از مالکین شرکت آمریکایی Koch Industries است، ۶۹.۳ میلیارد دلار اظهار شده، به این علت هوانگ به گمان زیاد به‌زودی ورد لیست ۲۰ میلیاردر برتر جهان خواهد شد.

ادامه مطلب
۱۸۰ میلیارد ریال دارو و تجهیزات آماده ارسال به غزه - تاشکن
جولیا کخ

مطابق اطلاعات حاضر، سهام انویدیا (در زمان نوشتن این نوشته) با قیمت ۷۹۸.۹۵ دلار به ازای هر سهم خرید وفروش می‌بشود.

بعد از انتشار کردن گزارش مالی سه‌ماهه چهارم انویدیا که از پیروزی این شرکت در برابر انتظارات تحلیلگران حکایت داشت، سهام غول فناوری در همان روز ۱۶ درصد افزایش یافت. این کار علتشد تا ثروت هوانگ نیز تنها در یک روز نزدیک به ۲۲ درصد افزایش اشکار کند.

به طور کلی، ثروت هوانگ در کمتر از دو ماهی که از سال ۲۰۲۴ قبل نزدیک به ۵۷ درصد افزایش اشکار کرده است.

ادامه مطلب
این دستگاه‌ها زودتر از سایر محصولات شیائومی نسخه بتای HyperOS را دریافت می‌کنند



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها