خوش آمدید

تلویزیون , پیمان جبلی , سریال ,

عکس های تازه از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ اصرار رییس صداوسیما بر ساخت فصل های تازه


به نقل از ، رئیس صداوسیما با اشاره به شرایط سخت و پیچیده تشکیل فصل پنجم سریال «نون خ» و جذابیت‌های بصری اختصاصی‌ آن او گفت: یکی از نکات درخور دقت این مجموعه نمایشی، قرار گرفتن قوم کرد در جایگاه محور وحدت اقوام ایرانی است که رابطه بین اقوام، پاره‌فرهنگ‌ها و آداب و رسوم اقوام ایرانی با محوریت قوم کرد را برجسته می‌کند.

او گفت: نون خ ضمن برخورداری از جذابیت‌های طنز و کمدی، روایت لطیف و زیبای برخی مسائل اجتماعی را نیز در دل خود دارد که از محاسن آن است.

جبلی یکی از نکات درخور دقت این مجموعه نمایشی را قرار گرفتن قوم کرد در جایگاه محور وحدت اقوام ایرانی دانست و او گفت: این از امتیازات بزرگ نون خ است و در همین جهت، در او مباحثه با آقای آقاخانی نقل شد باتوجه‌به برخورداری سرزمین عزیزمان، ایران، از اقوام متنوع و متعدد، در فصل‌های بعدی سریال هم این تنیدگی بین اقوام در برنامه‌ریزی‌ها لحاظ بشود.

ادامه مطلب
گسترش تکنیک چاپ سه بعدی سریع با فلز مایع توسط پژوهشگران MIT

رئیس صداوسیما خاطرنشان کرد: این سریال با همت و عزم عوامل تشکیلِ روبه رو و پشت دوربین به این مرحله رسیده و به‌یقین، همانند فصول قبلی موردتوجه قرار خواهد گرفت و مخاطبان گرامی رسانه ملی از آن لذت خواهند برد.

مایلیم ادامه دهیم و به استان‌های دیگر برویم

سعید آقاخانی، کارگردان و بازیگر سریال نون خ نیز با گفتن این که خاطرم نیست پیش از این در تلویزیون سریال جاده‌ای تشکیل و پخش شده باشد، او گفت: این فصل از سریال اولین کار جاده‌ای است که لوکیشن ثابت ندارد. لوکیشن مهم ما یک مینی‌بوس است که با آن از کردستان به‌سمت جنوب سرزمین حرکت می‌کنیم و هنگامی برمی‌گردیم هم کار در دل کوه فیلم‌برداری می‌بشود.
کارگردان سریال نون خ درمورد نگاه رئیس صداوسیما مبنی‌بر ادامه‌یافتن نون خ با تشکیل فصل‌های بعدی او گفت: دوست داریم ادامه دهیم و به استان‌های دیگر برویم و هم خودمان با فرهنگ اقوام دیگر آشنا شویم و هم نمود‌های متنوع آن را به مردم بشناسانیم. امیدوارم این اتفاق ادامه یابد.

ادامه مطلب
سامسونگ به گمان زیادً با یک گلکسی S Ultra کوچک‌تر به رقابت با آیفون پرو می‌رود

آخر تصویربرداری ۹۰ درصد کار تا بحال

مهدی فرجی، تهیه‌کننده سریال نون خ نیز محاسبه تعداد لوکیشن‌های فصل پنجم سریال را به‌لحاظ تعدد و تنوع ان، در قیاس با فصل‌های قبل، زیاد دشوار دانست و او گفت:  علت آن این است که قصه در جاده می‌گذرد و دائم در سفر و در حال عبور از شهرهای مختلفیم.

او همین طور گفت: روال کار زیاد دشوار و در نوع خودش در تلویزیون کم‌نظیر بوده است. این چنین، از محتوا و مضامین زیاد خوبی برخوردار است و ان‌شاءالله مردم از تماشای آن لذت خواهند برد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فرجی از پیشرفت ۹۰درصدی فیلم‌برداری نون خ خبر داد و افزود: در فصل تازه به کرمان و سیستان‌وبلوچستان رفتیم و در ادامه، مجدد به روستای اهالی کردستان بازگشتیم. بازیگران جدیدی از اهالی سیستان و چابهار به کار پیوستند و از ظرفیت‌های هنری بازیگران توانای منطقه در این فصل از نون خ منفعت گیری کردیم. 

ادامه مطلب
کمپانی ژاپنی روی ساخت آسانسور فضایی پرسرعتی تا سال 2050 کار می‌کند_تاشکن

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها