خوش آمدید

مذاکره با کوبایی‌ها برای اجرای برنامه سلامت خانواده - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

دعوت عین اللهی از وزرای بهداشت منطقه و جهان برای اجلاس تهران – تاشکن

به نقل از خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، در حاشیه اجلاس دوحه در جمع خبرنگاران او گفت: جمهوری اسلامی ایران مطرح «سلامت خانواده» را به گفتن راهکاری ریشه‌ای و اساسی برای سلامت جوامع در مقیاس بین‌المللی نقل کرده و از وزرای بهداشت دیگر کشورها برای وجود در این همایش که ۱۵ و ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ در تهران برگزار خواهد شد، دعوت می کند.

او گفت: جمهوری اسلامی ایران تجارب زیاد ارزنده‌ای در حوزه پیشگیری دارد و از کشورهای سرآمد جهان در این عرصه است.

وزیر بهداشت با گفتن این که هیأت ایرانی، متشکل از کارشناسان خبره بهداشتی، درمانی و بین الملل در این اجلاس سه روزه وجود فعالی خواهد داشت، گفت: وزرای بهداشت کشورهای گوناگون توانایی‌های سرزمین خود در عرصه نوشته همایش را اراعه کرده و با دیگر کشورها به اشتراک خواهند گذاشت.

ادامه مطلب
طلوع خورشیدگرفتگی حلقه‌ آتش + ویدیو

عین‌اللهی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های تخصصی از دیگر برنامه‌های اجلاس بین المللی پوشش همگانی سلامت است که در آنها در عرصه ایمنی بیماران، درمان‌ها و پیشگیری از عوارض بیماری‌ها تبادل نظر خواهد شد.

وی اصرار کرد: دیپلماسی سلامت و ربط با وزرا، مسئولان، کارشناسان و بازارهای جهانی سلامت در دولت مردمی از موضوعات اولویتداری است که مدام پیگیری شده و وجود هر چه پررنگ‌تر ایران در بازارهای منطقه‌ای و جهانی با صادرات محصولات دارویی و تجهیزات پزشکی کشورمان تحقق یافته است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
ملیکا شریفی نیا مجری «کودک شو» می بشود/ اغاز طوفانی نسیم برای زمستان از شب یلدا

وزیر بهداشت یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران با گسترش گردشگری سلامت و افزایش مراکزی که گردشگر سلامت می‌پذیرند، پذیرای بیماران از کشورهای منطقه و تعداد بسیاری از کشورهای جهان است.

اجلاس «کیفیت و ایمنی مراقبت‌های بهداشت و درمان»، با وجود شماری از وزرای بهداشت کشورهای منطقه و جهان در دوحه در حال برگزاری است.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها