خوش آمدید

خبری از مناظره‌های تلویزیونی در پشت صحنه «محفل»

خبری از مناظره های تلویزیونی در پشت صحنه «محفل»


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، برنامه تلویزیونی «محفل» این روزها در مقبره الشهدا به فیلمبرداری خودش ادامه می‌دهد تا مجدد افطار میهمان خانه‌های مردم بشود؛ هوا هرچه قدر سرد است دکورِ زیبای مکه چشم‌مان را فهمید خودش می‌کند. همه اجراها با ظرافت و دقتِ میزبانان پیش می‌روال و هیچ‌کس در این برنامه از صحنه‌‌ای نمی‌گذرد.

به تعبیر تهیه‌کننده برنامه در «محفل» تازه میهمانان بین‌المللی تعداد بسیاری وجود خواهند داشت. داور مصری که پایش به برنامه باز نشد و همان ترکیب قبلی را مردم می‌بینند. امسال همانند سال قبل حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، احمد ابوالقاسمی، حامد شاکرنژاد، رضوان درویش از سرزمین سوریه و حسنین حلو از سرزمین عراق و با اجرای رسالت بوذری کارشناسان و میزبانان ایرانی و بین‌المللی برنامه «محفل» می باشند.

رئیس صداوسیما در پشت صحنه این برنامه حاضر شد و به این مسئله اشاره کرد: این کار زیر سایه اهل‌بیت انجام می‌بشود و با باور باطنی تیم تشکیل اتفاق می‌افتد و از این رو یک کار فرا رسانه‌ای و فرا تلویزیونی است. یکی از دوستان می‌او گفت این کار سال به سال سخت‌تر می‌بشود. چون توقع مردم بالاتر می‌رود. من هم گفتم این کار دست ما و تیم تشکیل نیست. آن فردی که کار را تا اینجا آورده خودش بالاتر می‌برد. 

ادامه مطلب
اپل «سیری» را با هوش مصنوعی منقلب می‌کند

جبلی گفت: خوشبختانه برنامه وزین و پرمخاطب و مردمی محفل که در سال قبل مردم ما ناظر اولین فصل آن بودند، در ماه مبارک امسال با تنوع و شکوه بیشتری پخش خواهد شد. آنچه که همکاران گرامی ما در تشکیل این برنامه انجام خواهند داد کاری فراتر از یک برنامه سازی است. کاری است که همراه با اخلاص و باور و باور گروه با انگیزه و علاقه‌مند است. به ثمر می‌رسد این برنامه در قیاس با سال قبل پرشکوه‌تر و دلنشین‌تر خواهد می بود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
نسل تازه داچیا داستر معارفه شد؛ پوست‌اندازی کامل کراس‌اوور محبوب گروه رنو

وی درخصوص تأثیر این برنامه بر روی کودکان و نوجوانان او گفت: شیوه نوین و بدیعی که محفل برای نزدیک شدن به معارف قرآنی پیش گرفت، ما ثمره اش را امسال در گروه‌ها و مجموعه‌های زیاد بسیاری که در بین اقشار گوناگون به خصوص کودکان و نوجوانان از سراسر سرزمین اظهار آمادگی برای شرکت در برنامه کردند و در واقع این برنامه یک پیشران معارفی در سرزمین شد.

وجود رئیس صداوسیما در این برنامه خبری از انتخابات و تبلیغات آن در رسانه ملّی هم به جستوجو داشت. او در جواب به سؤالی درمورد مناظره‌ها هم این مسئله را نقل کرد: ۱۴۰۰ مناظره به زمان یک هفته بین نزدیک به ۲۵۰۰ داوطلب پخش خواهد شد و مردم با دیدگاه‌ها و نظرات نامزد‌ها آشنا خواهند شد.۱۴۰۰ مناظره ضبط شده است که از امروز در ۲۰۰ کانال پخش خواهد شد. این توانایی برای اولین بار در رسانه ملی شکل می‌گیرد.

ادامه مطلب
سرفیس پرو 10 و سرفیس لپ‌تاپ 6 آسان‌تر از همیشه تعمیر می‌شوند_تاشکن

وی این چنین پافشاری کرد: راه‌اندازی ۲۰۰ کانال انتخاباتی برای معارفه برنامه‌های نامزد‌ها کاری ‌بی‌سابقه است که برای اولین بار در ایران و فکر می‌کنم در جهان باشد. انتخابات در سرزمین ما بر پایه طبیعت جمهوری اسلامی متکی بر مردم است. از این رو برگزاری انتخابات هم باید مردمی باشد. ما در رسانه ملی پشتیبانی کردیم به این که انتخابات آگاهانه و مردمی اتفاق بیفتد.

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها