خوش آمدید

همه اتفاقات امروز پرسپولیس در نبود یحیی!

تلویزیون صدای پرسپولیس را درآورد


باشگاه پرسپولیس مطرح برخی موضوعات علیه پرسپولیس در رسانه ملی را شگفت، نادرست و موثر خواند.


به نقل از

خبرگزاری موج


 به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در این توضیحات آمده است؛ زیاد شگفت می‌نماید که افراد دارای تریبون در رسانه‌ملی که باید در جهت آگاهی بخشی قدم بردارند بعضی اوقات لابه‌لای اظهارات درستی که دارند عامدانه یا از روی عدم آگاهی اطلاعاتی را اراعه می‌کنند که مخرب بوده و ضمن تشکیل مشکلات بر تنش‌های هواداری هم می‌افزاید.

ادامه مطلب
آمدن گاریدو دست شورای برون‌مرزی افتاد_تاشکن

متأسفانه در یکی از برنامه‌های تلویزیونی ناظر این مساله بودیم که به نام کارشناسی مسائل مربوط به حرفه‌ای سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، این خط فکری و پیشنهاد نقل شد که از صدور مجوز حرفه‌ای برای پرسپولیس جلوگیری بشود چون دو تیم با مالکیت مشترک نمی توانند در رقابت‌ها وجود داشته باشند و چون سال قبل استقلال مجوز نگرفت احتمالا برای این فصل نوبت پرسپولیس باشد که از این مساله محروم بشود.

این چنین اظهار نظر عجیبی جدا از این که کاملاً مغرضانه است و به حق اعتراض باشگاه پرسپولیس و هواداران را در پی دارد و انتظار می‌رود اصلاح و جبران بشود، بیانگر این مساله است که پاره‌ای اظهارنظرهای کارشناسی در تلویزیون به جای تکیه داشتن بر واقعیات و اطلاعات درست، رسمی و قانونی، ریشه در کری‌خوانی‌های بعضاً سطح پایین در فضای مجازی دارد.

ادامه مطلب
می توانست پشت میز بنشیند اما رئیسی مرد عمل بود_تاشکن

به گفتن یک مسئله اساسی به اطلاح کارشناس وابسته که آن اظهارنظر شگفت را نقل کرد و دیگر عزیزان در رسانه ملی می‌رسانیم، اخذ مجوز فعالیت حرفه‌ای که هر سال سخت‌گیرانه می‌بشود، نوبتی نیست. این که برخی مسائل اصولاً از اختیارات و ید قوت دو باشگاه خارج است و باید مدیریت کلان سرزمین و ورزش و فوتبال برای آن عمل کنند مساله درستی است که همه می‌دانند ولی این طور نیست که دو باشگاه بروند سر صف زنبیل بگذارند و هر یک نوبتش شد مجوز بگیرد.

برای اخذ مجوز، باید یکسری استانداردها، الزامات و پروتکل‌ها اجرا بشود که همه ساله از سوی کنفدراسیون و فدراسیون خبر رسانی می‌بشود. هم اکنون باشگاه‌ها همه روزه به شدت دچار این نوشته بوده و در حال بارگذاری مدارک می باشند و کمیته صدور مجوز هم مرتب در تلاش است تا کمبودها و خطاها را اشکار و برای مرتفع شدن به باشگاه‌ها اظهار کند.

ادامه مطلب
راه‌اندازی برنامه سیاره زنده توسط آژانس فضایی اروپا_تاشکن

سال قبل اگر متأسفانه باشگاه دیگر موفق نشد این مجوز را دریافت کند هیچ ارتباطی به مالکیت مشترک نداشت. این یک افترا بزرگ در فضای مجازی و از سوی افراد غیر مسؤول و افترا پرداز می بود که باشگاه دیگر قربانی شد تا پرسپولیس مجوز بگیرد. حتی فکر نمی‌کنیم مسؤولان خود آن باشگاه این چنین حرفی زده باشند. منشأ این افترا حداقل برای ما اشکار نیست و زیاد متاسفیم که این چنین دروغی به گفتن فکت و دیتا در تلویزیون مورد پذیرفتن قرار گرفته است.

سال قبل هم او گفت و گو مالکیت مشترک به طور رسمی با تدبیری که انجام شد مرتفع شده می بود و به طور رسمی اظهار شد و اسناد آن نیز انتشار گردید. قطعاً دولت محترم و وزارت محترم ورزش و جوانان باید برای این کار در سال جاری هم تدبیر ملزوم بیندیشند ولی آنچه در سال قبل مانع از صدور مجوز برای باشگاه دیگر شد، مطابق آنچه فدراسیون فوتبال به طور رسمی و با اراعه اسناد قانونی خبرداد؛ مشکل بدهی مالی و در نهایت کامل نشدن بارگذاری مدارک و مستندات می بود و این نوشته هیچ ربطی به پرسپولیس نداشت ولی افرادی آن افترا بزرگ را به هواداران آن تیم انها گفتند.

ادامه مطلب
تکلیف پخش «سنجرخان» روشن شد

و اما در پرسپولیس برای نداریم آخرین باری که باشگاه یک تعطیلی کامل را طی کرد، چه وقتی بوده است. هیچ شب و روزی در تعطیل‌ترین حالت سرزمین نمی‌گذرد که حداقل یکی از قسمت‌های باشگاه فعال نباشد حتی اگر تیم در تعطیلات باشد. در همین نوروز ۱۴۰۲ لحظاتی سپس از تحویل سال می بود که باشگاه رسیدن ایمیلی مبنی بر یک بدهی تازه را خبرداد در حالی که زمان برای بستن پرونده‌های بدهی قطعی در همان نوروز به آخر می‌رسید و کار از همان روز نخست نوروز اغاز شد تا به مشکل نخوریم. برای نوروز امسال هم به نظر نمی‌رسد برخی قسمت‌های باشگاه چون امور بین‌الملل، قسمت مالی، امور ورزشی و … مجالی برای تعطیلات به آن معنی داشته باشند چرا که در گیر همین مقوله اخذ مجوز حرفه‌ای خواهیم می بود.

ادامه مطلب
باشگاه پرسپولیس مطالبات بازیکنانش را داد_تاشکن

امیدواریم در آینده دیگر ناظر تکرار این ادعاهای غیر منصفانه و آزار دهنده نباشیم.




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها