خوش آمدید

ویژگی‌های مورد انتظار ایرپاد پرو 2

اپل انگارً به‌جستوجو اراعه ایرپاد پرو با نام «ایرپاد اکستریم» بوده است


سال‌ها است ایرپاد پرو در بازار به فروش می‌رسد، اما اکنون گزارشی مدعی شده است که اپل برای نام‌گذاری این محصول، نام «ایرپاد اکستریم» را هم مورد نظر قرار داده می بود و گمان تحول نام آن وجود داشت.

بر پایه گزارشی تازه، اپل چند ماه قبل از معارفه ایرپاد پرو در سال ۲۰۱۹، به‌جستوجو تحول نام این محصول به ایرپاد اکستریم می بود. به نظر می‌رسد این نام حداقل توسط یکی از اعضای تیم مدیریتی اپل نقل شده می بود، اما درنهایت اپل تصمیم به منفعت گیری از پسوند پرو گرفت.

ایرپاد اکستریم، نام احتمالی ایرپاد پرو

مطابق گزارش امروز، تحول نام به ایرپاد اکستریم مورد مخالفت کارمندان این غول دنیای فناوری قرار گرفته می بود و همین نوشته کوپرتینویی‌ها را از تحول نام منصرف کرد.

اپل در قبل از پسوند اکستریم برای محصولات خود منفعت گیری کرده است. برای مثال با روتر ایرپورت اکستریم و کارت بی‌سیم مک‌ها که در اولین‌بار در سال ۲۰۰۳ اراعه شد، با پسوند اکستریم مواجه شدیم.

ادامه مطلب
ایرپاد پرو بعدی به گمان زیادً قابلیت جدیدی برای پشتیبانی به شنوایی خواهد داشت
آخرین مطالب

باید به این نوشته اشاره کرد که منفعت گیری از پسوند پرو برای ایرپاد نسبت به پسوند اکستریم یک رویکرد منطقی محسوب می‌بشود. علت این نوشته به نام‌گذاری دیگر محصولات اپل مربوط می‌بشود. اپل در بازار آیفون‌ها، آیپدها و مک‌های پرو را به فروش می‌رساند و حتی اخیراً اپل ویژن پرو هم روانه بازار شده است.

اپل در سپتامبر ۲۰۲۲ نسل دوم ایرپاد پرو را اراعه کرد و یک‌سال بعد از آن، ناظر به‌روزرسانی این محصول با قابلیت‌هایی همانند کیس قابل‌شارژ با پورت USB-C بودیم. انتظار می‌رود نسل سوم ایرپاد پرو در سال ۲۰۲۵ معارفه و روانه بازار بشود.

ادامه مطلب
چند روش درمانی ساده برای نفخ شکم



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها