خوش آمدید

الهلال 3 - سپاهان 1

الهلال ۳ – سپاهان ۱



به نقل از

خبرگزاری موج


​، دیدار برگشت بین الهلال و سپاهان به همانند مسابقه رفت با نتیجه سه بر یک به سود نماینده عربستان به آخر رسید تا شاگردان ژسوس در کل دو دیدار رفت و برگشت از سد نماینده ایران قبل و راهی مرحله یک چهارم نهایی بشود.

این مسابقه در نیمه نخست با حملات متعدد سپاهان اغاز شد و فرشاد احمدزاده به همراه شهریار مغانلو سه زمان خوب را از دست دادند. در ادامه میتروویچ سه موقعیت خوب گلزنی داشت که یکی از آنها را نیازمند دفع کرد و دو مورد دیگر نیز توسط یوسفی و یزدانی از روی خط دروازه بیرون کشیدند.

در ادامه نیز اعرابی موقعیت خوبی داشت که ضربه اش از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت. دقایقی سپس نیز شوت روی پای محمد کنو به تیرک برخورد کرد و به بیرون رفت. احمدزاده توانست دروازه الهلال را باز کند ولی گل او به علت وجود در شرایط آفساید رد شد.

ادامه مطلب
آمریکا به بزرگ‌ترین تراشه‌ساز دنیا تا 11.6 میلیارد دلار پشتیبانی مالی و وام می‌دهد_تاشکن

در شرایطی که میشائیل دلگادو و مغانلو موقعیت هایی برای دو تیم از دست دادند، نیمه اول با تساوی بدون گل به آخر رسید. سپاهان سرانجام در دقیقه ۵۱ به گل رسید. اعرابی، بازیکن تازه سپاهان بعد از دریافت پاس زکی پور، توپ را با یک ارسال دقیق به تیر دوم فرستاد که رامین رضاییان با ضربه سر توپ را به دهانه دروازه ارسال کرد و فرشاد احمدزاده کار سختی برای گلزنی نداشت.

در ادامه و بعد از اخراج مستقیم سیاوش یزدانی، ورق بازی برگشت. ابتدا سالم الدوسری با یک چرخش ورود به درون محوطه جریمه توانست با یک ضربه بغل پا گل تساوی تیمش را به ثمر رساند. در ادامه نیز روبن نوس با شلیک روی پای دیدنی بازی را دو بر یک کرد. در شرایطی که بازی رو به آخر می بود، میتروویچ نیز فاصله را افزایش داد تا الهلال نتیجه بازی رفت را تکرار کند.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
برانگیختگی علاقه جان فلمستید به ستاره‌شناسی

در نهایت این بازی با نتیجه سه بر یک به آخر رسید تا الهلال در کل با حساب ۶ بر ۲ از سد سپاهان قبل و راهی مرحله یک چهارم نهایی بشود. این تیم در دور بعدی باید به مصاف الاتحاد برود.

 

گروه قضاوت: عادل خمیس النقبی / پشتیبانی‌ها: محمد یوسف عبدالله – علی راشد النویمی (همه انها از امارات)؛ داور چهارم: سلطان محمد صالح یوسف

ترکیب الهلال: یاسین بونو، حسان تمبکتی، علی البلیهی، سعود عبدالحمید، یاسر الشهرانی (۶۷- ناصر الدوساری)،  محمد کنو  (۶۷- سلمان الفرج)، روبن نوس، مالکوم، میشائیل دلگادو، سالم الدوسری، الکساندر میتروویچ

سرمربی: ژرژ ژسوس

ترکیب سپاهان: مطلب نیازمند، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، آریا یوسفی، رامین رضاییان، امید نورافکن، محمد کریمی، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، علی اصغر اعرابی، شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

شرح گل ها:

(دقیقه ۵۴: فرشاد احمدزاده): یک ارسال به سمت چپ نصیب میلاد زکی پور شد. این بازیکن نیز توپ را به اعرابی سپرد که ارسال او در تیر دوم با ضربه سر رامین رضاییان همراه شد و فرشاد احمدزاده روبه رو دروازه خالی توانست توپ را به تور چسبانده و سپاهان را پیش بیندازد.

(دقیقه ۷۶: سالم الدوسری): پاس علی البلیهی به سالم الدوسری رسید و این بازیکن با یک چرخش دیدنی داخل محوطه جریمه شد و ضربه بغل پا و فنی او بعد از برخورد به دست نیازمند داخل دروازه شد.

ادامه مطلب
سرمربی سپاهان خبر از روزهای طلایی می‌دهد

(دقیقه ۸۲: روبن نوس): ارسال میشائیل به روی دروازه و پاس میتروویچ به مالکوم رسید که شوت او را ابتدا نورافکن و سپس زکی پور دور کردند که روبن نوس از پشت محوطه جریمه با یک شوت دیدنی و روی پا، دروازه سپاهان را باز کرد.

(دقیقه ۷+۹۰): ابتدا شوت سالم الدوسری را مطلب نیازمند دفع کرد و توپ در برگشت به سعود عبدالحمید رسید و این بازیکن نیز با یک کاتبک ساده، توپ را به میتروویچ سپرد و مهاجم صربستانی کار سختی برای باز کردن دروازه سپاهان نداشت.

کارت قرمزکارت قرمز:

سیاوش یزدانی (۷۱)

لحظات حساس:

دقیقه۲: روی نادرست محمد کنو، فرشاد احمدزاده با یک ضربه فنی بغل پا تصمیم داشت دروازه میزبان را باز کند که توپ او با برخورد به روبن نوس راهی کرنر شد.

دقیقه ۶: شهریار مغانلو پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که شلیک فنی و دیدنی او به شکل زیاد خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۲: ارسال دیدنی رامین رضاییان به روی دروازه با ضربه شگفت و غریب فرشاد احمدزاده به بیرون رفت.

دقیقه ۱۵: ارسال روبن نوس حوالی نقطه پنالتی به الکساندر میتروویچ رسید که ضربه سر او را مطلب نیازمند دفع کرد و در برگشت نیز شوت حسان تمبکتی از بالای دروازه به بیرون رفت.

ادامه مطلب
کنفدراسیون فوتیال آسیا سپاهان را ضربه فنی کرد

دقیقه ۱۸: ارسال بلند سعود عبدالحمید از سمت راست به روی دروازه با ضربه سر میتروویچ همراه شد که توپ او از نیازمند عبور کرد ولی یزدانی توپ را از روی خط برگشت داد و مانع از گلزنی حریف شد.

دقیقه ۲۲: شوت روی پای میتروویچ را نیازمند به راحتی مهار کرد.

دقیقه ۲۴: اعرابی از سمت چپ با یک فرار تند و تیز صاحب موقعیت خوبی شد که ضربه او به شکل خطرناکی و با فاصله کم از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷: ارسال بازیکنان الهلال به روی دروازه در تیر دوم به محمد کنو رسید که شوت روی پای او به تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۳۱: پرتاب اوت بلند آریا یوسفی به روی دروازه با ضربه سر مغانلو به فرشاد احمدزاده رسید و این بازیکن موفق شد دروازه حریف را باز کند ولی این گل به علت آفساید رد شد.

دقیقه ۳۷: روی پاس طلایی میتروویچ، توپ به میشائیل دلگادو رسید که ضربه این بازیکن با فاصله زیاد مقداری از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

ادامه مطلب
مورایس سپاهان را ترک کرد!_تاشکن

دقیقه ۴۰: میتروویچ باز هم در باز کردن دروازه سپاهان بدشانس می بود. ضربه او در اغاز ورود به دروازه توسط آریا یوسفی از روی خط برگشت داده شد.

دقیقه ۴۳: ارسال دیدنی رامین رضاییان در تیر دوم به مغانلو رسید که ضربه سر دیدنی او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: شوت فنی و بغل پای مالکوم را نیازمند مهار کرد.

دقیقه ۵۱: شوت راه دور آریا یوسفی را یاسین بونو مهار کرد.

دقیقه ۶۲: ارسال آریا یوسفی در پشت محوطه جریمه به مغانلو رسید و او تصمیم گرفت با ضربه سر دروازه الهلال را تهدید کند که توپ او به بیرون رفت.

دقیقه ۷۱: روی نادرست آریا یوسفی، مالکوم با فراری تند و تیز به سمت دروازه سپاهان پیش رفت که با خطای یزدانی سرنگون شد. داور ابتدا به دفاع کننده سپاهان کارت زرد داد و سپس با مراجعه به VAR، یزدانی را اخراج کرد.

دقیقه ۲+۹۰: یک ارسال از سمت راست به میتروویچ رسید و او نیز توپ را برای مالکوم کاشت که ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها