خوش آمدید

واتس‌اپ به گزینه‌های جدیدی برای قالب‌بندی متن مجهز شد

واتس‌اپ به گزینه‌های جدیدی برای قالب‌بندی متن تجهیزشد


چهار گزینه قالب‌بندی متن تازه به واتس‌اپ اضافه شده است تا به کاربران پشتیبانی کنند ربط مؤثرتری با دیگران داشته باشند. از هم‌اکنون، کاربران واتس‌اپ می‌توانند از فهرست‌های شماره‌دار و بولت‌دار، نقل‌قول‌ها و کدهای درون خطی در مطلب‌های خود منفعت گیری کنند که تا حدی علتخواندن راحت‌تر مطلب‌ها خواهد شد.

ویژگی‌های تازه واتس‌اپ برای مدتی درحال گسترش بوده‌اند و اکنون همان گونه که ورج در گزارش خود اشاره کرده است، در دسترس کاربران اندروید، iOS، وب و مک قرار گرفته‌اند. این ویژگی‌ها به گزینه‌هایی همانند پررنگ‌کردن بخشی از متن و حالت italic اضافه خواهند شد که تا بحال در دسترس همه کاربران بوده‌اند.

قالب‌بندی‌های تازه واتس‌اپ

واتس‌اپ به گزینه‌های جدیدی برای قالب‌بندی متن تجهیزشد ۱۴

در ادامه نحوه منفعت گیری از هر یک از فرمت‌های تازه واتس‌اپ را شرح داده‌ایم:

  • فهرست‌های بولت‌دار: دقیقا همانند این فهرست، در واتس‌اپ نیز اکنون می‌توانید مطلب‌های خود را به‌صورت فهرست‌های دارای بولت برای دیگران ارسال کنید. با این ویژگی می‌توانید اطلاعات حاضر در مطلب‌های خود را راحت‌تر دسته بندی کنید. برای منفعت گیری از آن فقط کافیست تا در ابتدای متن خود علامت «-» را قرار دهید و بعد از یک فاصله، متن خود را داخل کنید.
  • فهرست شماره‌دار: این فرمت نیز یک فهرست را در دسترس شما قرار می‌دهد، اما گزینه‌های آن با اعداد اشکار خواهد شد. برای منفعت گیری از این قالب، باید یک رقم را تایپ کنید و بعد از آن یک نقطه و فاصله کامل قرار دهید.
  • بلوک نقل قول: این چنین می‌توانید پست‌های خود را به‌صورت یک نقل‌قول برای دیگران ارسال کنید. برای منفعت گیری از این قالب‌، ابتدا باید یک «>» تایپ کنید و بعد از فاصله، متن مورد نظر خود را داخل کنید.
  • کد درون‌خطی: این قالب زیاد تر برای کدنویسان طراحی شده است و راه خوبی برای برجسته‌کردن اطلاعات خاصی از متن شما محسوب می‌بشود. برای منفعت گیری از این قالب باید متن خود را در بین یک «`» تایپ کنند.
ادامه مطلب
حریفان والیبالیست‌های ایرانی در لیگ ملت‌ها اشکار شدند



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها