خوش آمدید

می‌توانستیم برنده بازی باشیم/داوری مشکلی نداشت

می‌توانستیم برنده بازی باشیم/قضاوت مشکلی نداشت




محمد نوازی:

مربی تیم فوتبال استقلال تهران ابراز داشت: ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم چون بعد از دریافت گل، بلافاصله جبران کردیم و این چنین چند موقعیت مناسب گلزنی نیز در ادامه نیمه دوم و هچنین چند موقعیت گلزنی در نیمه نخست پیدا کرده بودیم که متاسفانه نتوانستیم از این زمان‌ها منفعت ببریم.

ادامه مطلب
امیدوارم فردا روز خوب سپاهان باشد_تاشکن


به نقل از

خبرگزاری موج


، محمد نوازی در نشست خبری بعد از بازی تیم‌های ملوان و استقلال تهران در بندرانزلی اظهار کرد: در این دیدار زیاد بدشانس بودیم وگرنه باید با پیروزی و کسب هر سه امتیاز این دیدار را به پایان می‌رساندیم.

او گفت: بازیکنان هر ۲ تیم در این مسابقه زیاد خوب فوتبال بازی کردند و از نظر دیگر ملوان همیشه یکی از تیم‌های خوب و ریشه‌دار است اما باور دارم تا بحال هیچ تیمی نتوانسته ملوان را در زمینش تا این حد زیر سختی بگذارد.

نوازی در ادامه گفت: ملوان یکی از تیم‌های خوب لیگ فصل جاری است که تا بحال نیز نتایج مناسبی را کسب کرده اما بازیکنان استقلال نیز تلاش بسیاری انجام دادند و از این بابت از آنان سپاس می‌کنم.

ادامه مطلب
نماینده مالک تازه استقلال در هیات مدیره اشکار شد_تاشکن

مربی تیم فوتبال استقلال تهران اضافه کرد: ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم چون بعد از دریافت گل، بلافاصله جبران کردیم و این چنین چند موقعیت مناسب گلزنی نیز در ادامه نیمه دوم و هچنین چند موقعیت گلزنی در نیمه نخست پیدا کرده بودیم که متاسفانه نتوانستیم از این زمان‌ها منفعت ببریم.

نوازی در خاتمه به قضاوت این دیدار نیز اشاره و فرمود: همه چیز خوب می بود و قضاوت نیز مشکلی نداشت و با دقت به شرایط زمین و بارش باران، شرایط برای داوران تا حدی سخت می بود اما قضاوت خوب می بود و باید برای داوران احترام قائل شویم و قبل از بازی بیانیه ندهیم و بهتر است اجازه دهیم بازی به آخر برسد و سپس درمورد قضاوت سخن بزنیم.




آیا این خبر سودمند می بود؟

ادامه مطلب
ترکیب استقلال روبه رو هوادار اشکار شد_تاشکن





دیدگاه های ارسال شده توسط شما، بعد از تایید توسط خبرگزاری موج در وب انتشار خواهد شد.


مطلب هایی که حاوی تهمت و افترا باشد انتشار نخواهد شد.


مطلب هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد انتشار نخواهد شد.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها