خوش آمدید

رونمایی از سند راهبردی صنعت تجهیزات و البسه تخصصی ورزشی ایران

رونمایی از سند راهبردی صنعت تجهیزات و البسه تخصصی ورزشی ایران



به نقل از

خبرگزاری موج


، این اتفاقات ازسوی انجمن صنعت ورزش کالا، خدمات وصنایع وابسته سرزمین وبا شراکت وزارتخانه ‏های ورزش وجوانان وصنعت،معدن و تجارت و همکاری مجامع علمی و دانشگاهی و سازمان‌های دولتی وغیردولتی به منظور گسترش دانش واقتصاد ورزش و گسترش کسب و کارهای وابسته برگزارشد

در این اجلاس از تلاش افراد وشرکت‏های دانش‌بنیان ورزشی کشوردربخش‏های گوناگون مهم و رقابتی، مسئولیت اجتماعی، چهره‌های اثرگذار و ماندگار، صلح و ورزش و تشکل‌های ورزشی، تشکر شد.

حسن محمدلو رئیس انجمن صنعت ورزش، کالا و خدمات و صنایع وابسته او گفت:حمایتاز صنایع مختف ورزشی در ابعاد گوناگون استانی، ملی و بین‏المللی از جمله الزاماتی است که این انجمن به اهمیت آن پی برده و در این راستا، گسترش و ترویج دانش، صنعت و بازار ورزش در جامعه و الزام تبادل اطلاعات صاحب‏نظران و اراعه دستاوردهای دانش‏بنیان، صنعتی و علمی اندیشمندان و دست‌اندرکاران حوزه‌های گوناگون این صنعت را دردستور کار خود قرارداده است.

ادامه مطلب
آیفون 16 پرو در یک نمونه اولیه با تک‌حفره دوربین سلفی آزمایش می‌بشود

رئیس هیئت مدیره کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار تجهیزات ورزش؛ اهداف و الزام‏های برگزاری آیین تشکر از برترین های اقتصاد و صنعت ورزش کشوررا زیاد مهم قلمداد کرد و او گفت: در یک بازه وقتی چند ماهه و به همت صاحب‏نظران و فعالان عرصه‏های ورزش و صنعت سرزمین، تلاش شد که این اجلاس در یک سطح علمی و ترویجی مناسب و موثر برگزار بشود و از تلاش افراد و شرکت‏های دانش‌بنیان در قسمت‏های گوناگون مهم و رقابتی،مسئولیت اجتماعی، چهره‌های اثرگذار و ماندگار، صلح و ورزش و تشکل‌های ورزشی در عرصه‏های صادرات، کیفیت بالای رقابتی، دارا بودن گواهینامه‌های استاندارد ملی و بین‌المللی، اشتغال‌آفرینی، تولیدات هوشمند نرم‌افزاری و سخن‏افزاری، تشکیل برندینگ ملی و بین‌المللی، گسترش بازار و تکمیل چرخه تشکیل با اهدای جوایز؛ تشکر به عمل آید.

در این اجلاس که با وجود دکترعلی آقا محمدی ریاست کارگروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و ریاست شورای عالی سیاستگذاری نخستین اجلاس ورزش، تجارت و کسب کار ها نوین و دکتر برادران معاون صنا یع عمومی وزارت صمت، برگزار شد،این چنین از پوسترنخستین لیگ طراحی لباس و پوشاک ورزشی نیز که توسط انجمن صنعت ورزش سرزمین برنامه ریزی اجرای می بشود،رونمایی شد.

ادامه مطلب
7 پیشنهاد ورزشی برای ماه رمضان

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

 کوروش مالمیر دبیر انجمن و اجلاس نیز با اصرار بر اهمیت و ظرفیت‏های زیاد مورد قیمت برگزاری این اتفاقات ملی و الزام گسترش اقتصاد و صنعت ورزش در سرزمین، او گفت: ، این اجلاس امکان شبکه‏‎سازی با فعالان اقتصادی صنعت ورزش سرزمین، فدراسیون‏ها، تشکل‏های ورزشی، مدیران اقتصادی صنعت ورزش، وزارتخانه ‏ها و نهادهای تصمیم‏ساز با تولیدکنندگان صنعت ورزش سرزمین را فرصتی مناسب دانست که در این بزرگ‏ترین اتفاقات تخصصی صنعت ورزش سرزمین فراهم شده است. 

گفتنی است در قسمت مهم و رقابتی این اجلاس، شرکت‏های دانش‌بنیان ترمه چمن، چیتا موتورز ، دریا پژوهش مهر، طنین پیک سبلان، فن‌آوران ایده‌کوثر نقش جهان، ، واد کاوشگر سلامت و آینده‏پژوهان اَبَرزندگی حائز رتبه‏های برتر شدند.

ادامه مطلب
خداحافظی با مدال به فاصله یک ثانیه!

این چنین در قسمت چهره‌های اثرگذار و ماندگار، آقایان علیرضا پارسی، چهره علمی ورزشی سرزمین، عنایت آتشی قدیمی‌ترین پیشکسوت ورزش بسکتبال سرزمین، ، چهره مانداگار تقی عسگری، پیشکسوت و سفیر صلح ورزش سرزمین تشکر شد.

در قسمت تشکل‌های ورزشی نیز از تلاش فدراسیون قایقرانی، سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، انجمن ساواته، باشگاه ملوان بندر انزلی، باشگاه تاکتیک برتر و کانون هواداران باشگاه سپاهان سپاس شد.

در این اتفاقات این چنین به نظر انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران، از تلاش و تلاش آقایان خسرو والی‌زاده، کارشناس ورزش و گزارشگر ورزشی رادیو ورزش، پیمان یوسفی، تهیه‌کننده و مجری محترم برنامه ورزش و مردم، جمشید حمیدی، پیشکسوت، نویسنده و خبرنگار محترم ورزشی، محمد صیاد، هنرمند و پیشکسوت عکاسی ورزشی و خانم مهستا اخباری، خبرنگار محترم ورزشی حوزه بانوان تشکر به عمل آمد.

ادامه مطلب
مجموعه «بچه محل» عمو پورنگ روی آنتن شبکه دو

جمعیت هلال احمر، سازمان آتش‌نشانی تهران ، قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری ، صنعتی و اختصاصی اقتصادی نیز چهار سازمانی بودند که به علت مسئولیت اجتماعی در گسترش ورزش های همگانی ،پشتیبانی‌ها و پشتیبانی‌های فنی و تخصصی از صنعت ورزش سرزمین در این اجلاس مورد تقدیر قرار گرفتند.



آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها