خوش آمدید

اهتمام شهرداری کرج اجرای پروژه‌ها در جهت توسعه زیرساخت‌ها است

اهتمام شهرداری کرج اجرای پروژه‌ها در جهت گسترش زیرساخت‌ها است

به نقل از خبرگزاری برنا از استان البرز، مهرداد کیانی در آئین منفعت برداری ادامه بلوار شبنم ۷ باغستان غربی به بیمارستان تامین اجتماعی البرز اظهار کرد: همه تلاش مدیریت شهری در دوره ششم، اراعه خدماتی است که در جهت بهبود زندگی شهروندان باشد که بزرگراه شمالی، تقاطع‌های غیر هم‌سطح، مترو و کارکرد‌های فرهنگی از این دست عمل های است.

او گفت: با دقت به اهمیت این نوشته که پروژه با شدت بیشتری در مدار خدمت به مردم کرج قرار گیرد این چنین به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها، مراسم افتتاح به طور ساده و مختصر برگزار شد.  

شهردار کرج با اشاره به اهتمام شورا و شهرداری در اراعه خدمت رسانی به شهر و شهروندان و اجرای پروژه‌ها در جهت گسترش زیرساخت‌های شهری افزود: با تلاش و همت همکاران در این مجموعه خدمت رسان بودجه در دوسال قبل از ۴ هزار ۶٠٠ میلیارد تومان به ٢١ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.  

ادامه مطلب
تکلیف دومین «عروسک خونه» در برج میلاد روشن می شود_تاشکن

کیانی افزود: اراده مدیریت شهری بر این است که شهر را به سمت گسترش سوق دهد و در این بین گله های‌های مردم را هم می‌پذیریم و با توان در جهت از بین بردن دغدغه‌های شهروندان حرکت می کنیم.

وی در حاشیه این مراسم ضمن شنیدن مشکلات برخی از ساکنین این محدوده فرمود: با دقت به این که تعداد بسیاری از مشکلات، قدیمی و ریشه‌دار بوده نیاز است تا با برنامه ریزی دقیق و کارشناسانه برای از بین بردن آن‌ها تلاش کنیم.  

آخرین مطالب
ادامه مطلب
داشتن خواهر و برادرهای زیاد تر با کم شدن سلامت روان در نوجوانان رابطه دارد

شهردار کرج متذکر شد: از شهروندان کرجی تقاضا دارم به ما خدمتگزاران خود مطمعن کنند و با صبوری در کنار مدیریت شهری این زمان را به این مجموعه بدهند تا با همه توان مشکلات شهر را مرتفع سازیم.

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها