خوش آمدید

«جومونگ3» به زودی روی آنتن تلویزیون/ اواخر زمستان یا نوروز؟

چند خبر از تلویزیون؛ از پخش «جومونگ» نوروزی تا اغاز یک سریال طنز از ۲ شبکه


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، «جومونگ۳» در ایام نوروز ۱۴۰۳ روی آنتن خواهد رفت، مرضیه برومند به پخش یک تیزر تلویزیونی عکس العمل نشان داد، اعضای «باشگاه امید» از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی» بازدید کردند و سریال طنز «دایی‌جان» از اول اسفندماه ۱۴۰۲ در شبکه‌های نسیم و خراسان رضوی پخش می‌بشود.

جزئیات این خبرها را در ادامه بخوانید:

پخش «جومونگ ۳» در ایام نوروز ۱۴۰۳

مدیر واحد دوبلاژ سیما با اظهار تدارک دوبله فیلم و سریال‌های نوروزی از دوبله فصل سوم «جومونگ» با گفتن «جا میونگ گو» برای نوروز خبر داد. سریال «جا میونگ گو» از جمله سریال‌های نوروزی است که با گویندگی ۴۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما در حال دوبله است.این سریال در ادامه سریال جومونگ، ساخت سرزمین کره جنوبی در سال ۲۰۰۹ که قرار است از شبکه تماشا پخش بشود.  

آخرین مطالب
ادامه مطلب
رایزنی انجمن داروسازان با بیمه‌ها/ جزئیات دو نشست جداگانه - تاشکن

سریال «امپراطور افسانه‌ها» که به‌تازگی پخش آن به پایان رسیده به علت خط داستانی که داشت، در واقع نوعی اسپین‌آف برای مجموعه جومونگ می بود. به علت آنکه روایت به نوعی از آخر جومونگ ۱ اغاز می‌شد. در این مجموعه سوسانو و جومونگ با یکدیگر به مشکل خوردند و سوسانو امپراطوری جدیدی را تاسیس کرد. سریال «جا میونگ گو« یک مجموعهٔ تلویزیونی درام تاریخی محصول سال ۲۰۰۹ است که از شبکهٔ اس‌بی‌اس کرهٔ جنوبی پخش شده است.  

بازیگران این مجموعه جونگ ریو-وون، جونگ کیونگ هو و پارک مین یونگ می باشند و این مجموعه دنباله‌ای بر افسانه جومونگ و سرزمین بادها است.

به حرف های وی این سریال روایتگر ادامهٔ دوران حکمرانی موهیول، نوهٔ جومونگ است؛ یقیناً شخصیت مهم داستان پسر او شاهزاده هودونگ می‌باشد و داستان حول محور او می‌چرخد. موهیول در این سریال پیرمردی جاه‌طلب است. داستان در رابطه تسخیر امپراطوری ناکرانگ (Nakrang Kingdom) به دست گوگوریو است.   

مدیر دوبله این سریال امیری حکیمی و صدابرداری آن بر مسئولیت علی ذوالفقاری است. شیلا آژیر، نسرین اسنجانی، بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، مهوش افشاری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، محمد بهاریان، باران بهرامی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، مریم جلینی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، اعظم سادات دلبری، سیما رستگاران، شیرین روستایی، آرزو روشناس، منوچهر زنده دل، افشین زی نوری، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، فاطمه شعشعانی، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، محمد صادقیان، سحر صحامیان، بهروز علیمحمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، شروین قطعه ای، امیربهرام کاویانپور، امیرصالح کسروی، نسرین کوچک خانی، مریم معینیان، اسفندیار مهرتاش، مریم مهماندوست، علی همت مومیوند، نیما نکویی فرد، حسین نورعلی، نازنین پشتیبانی و امیر حکیمی صداپیشه های این سریال بوده‌اند.

ادامه مطلب
سازمان گسترش پرتابگر اروپا تأسیس شد

در خلاصه داستان این سریال تاریخی آمده است: در سرزمین نانگ ناگ طبل آسمانی به نام جامیونگ وجود داشته که زمان دعوا دشمنان خود به خود به صدا در می آمد، یقیناً شاهزاده جامیونگ در به صدا در آمدن آن طبل نقشی نداشته ولی مردم آن طبل را به جا میونگ دختر شاه نسبت داده بودند. شاهزاده جامیونگ و خواهرش شاهزاده ناک رانگ در یک روز و از یک پدر و دو مادر متولد شدند. پیشگویی هایی در رابطه این شاهزاده‌ها وجود داشت که یکی از آنها علتنابودی سرزمین می‌بشود و فرد دیگر برای نجات سرزمین تلاش می‌کند. مادر شاهزاده ناک رانگ با منفعت گیری از قوت خانوادگی‌اش موفق می‌بشود که دخترش را شاهزاده‌ی نجات دهنده سرزمین معارفه کند. در این بین شاهزاده جامیونگ که به گفتن ویرانگر سرزمین بین مردم معروف شده می بود با پشتیبانی مادرش از مرگ فرار می‌کند و… .

ادامه مطلب
چین از کشف یک عنصر کمیاب و ارزشمند خبر داد

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

بازدید اعضای «باشگاه امید» از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»

اعضای «باشگاه امید» با وجود در شهرک سینمایی تلویزیونی ایران (زنده یاد حاتمی) از لوکیشن سریال فاخر «سلمان فارسی» بازدید کردند و در دیدار و او گفت‌و‌گو با عوامل تشکیل این سریال از کارگاه های انتقال توانایی عوامل و این چنین تهیه‌کننده سریال منفعت بردند.

بازدید از ۲۳ کارگاه تخصصی «سلمان فارسی» همانند کارگاه لباس، نجاری، رزین، زیور آلات، طراحی صحنه، چرم و این چنین بازدید از لوکیشن کاروانسرای مرمر از دیگر قسمت‌های این بازدید می بود.

«باشگاه امید» مهم ترین تشکل هنری و رسانه‌ای دانش آموزی سرزمین است که در شبکه امید سیما به شناسایی و توانمندسازی نوجوانان مستعد در عرصه هنر و رسانه می‌پردازد.

ادامه مطلب
خواص مصرف روزانه شیر و لبنیات - تاشکن

در این دیدار محمدصادق باطنی مدیر شبکه امید، امیرحسین خرمشاهی تهیه‌کننده و کارگردان نام آشنای تلویزیون و حسین طاهری تهیه‌کننده سریال «سلمان فارسی» وجود داشتند.

عکس العمل مرضیه برومند به یک تبلیغ در تلویزیون

مرضیه برومندکارگردان سریال «آرایشگاه قشنگ» نسبت تشکیل و پخش تیزر تبلیغاتی یکی از بانک‌ها در تلویزیون که در آن از صحنه‌ای از سریال «آرایشگاه قشنگ» کپی‌برداری شده است، انتقاد کرد.

این کارگردان در عکس العمل به این عمل نوشته است: 

«دوستداران سریال آرایشگاه قشنگ و مردم گرامی ایران، اخیرا یک تیزر تبلیغاتی با پیروی از شخصیت‌ها، فضا و موسیقی آرایشگاه قشنگ، به منظور تبلیغ یکی از بانک‌ها از رسانه ملی درحال پخش است. ملزوم دانستم به خبر علاقه‌مندان این سریال برسانم که این تیزر بدون خبر و دخالت من و همکارانم تشکیل و پخش شده است. امیدوارم مردم هنردوست ایران هم برای انتخاب کالا و خدمات مورد نظرشان به تبلیغات بسنده نکنند.»

«آرایشگاه قشنگ» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دوسیما می بود که تهیه‌کنندگی آن‌ را صدیقه موسوی‌زاده بر مسئولیت داشت. زنده‌یاد مرتضی احمدی، رضا بابک، حسن پورشیرازی، پری امیرحمزه، محمود بصیری و راضیه برومند از بازیگران مهم «آرایشگاه قشنگ» بودند.

ادامه مطلب
تهیه کننده سریال شهرزاد در زندان + عکس

اغاز پخش یک سریال طنز از ۲ شبکه

سریال طنز «دایی‌جان» از اول اسفند ماه ۱۴۰۲ در شبکه‌های نسیم و خراسان رضوی پخش می‌بشود.

«دایی‌جان» طنزی اجتماعی است که فصل اول آن در ۱۰ تکه هر روز ساعت ۱۱ از شبکه نسیم و ساعت ۲۰ از شبکه خراسان رضوی به روی آنتن خواهد رفت.

مجموعه طنز آیتمی «دایی‌جان» با طراحی و تهیه‌کنندگی رضا حاتمی‌وفا و کارگردانی امیرمحمد اصغری، داستان دایی و خواهرزاده‌ را روایت می‌کند که تصمیم دارند صدای خود را از طریق یکی از پلتفرم‌های فضای مجازی به گوش مردم برسانند.  

«دایی‌جان» به سرپرستی رضا حاتمی وفا و گروه نویسندگی مهدی دخانی، علی سرتیپ زاده، ابوالفضل بابک و مهدی وفایی به نگارش در آمده است. گروه ایده‌نگاری ثمر و جواد لیانی نیز مجری مطرح این سریال می باشند

در این مجموعه رضا سعادتی، حسین جعفری، نیما پسندیده، امیرعباس مشمولی، اسدلله سرداریان، سید محمدرضا علوی، سید ایمان سیدی، علی ضابطیان، مهتا حیدری، صدرا حسنی، وحیدپورحسینی و سهیل حلیمی ایفای نقش می‌کنند.

این سریال طنز ۲۰ قسمتی از دوشنبه، ۳۰ بهمن ماه در شبکه های نسیم و خراسان رضوی به روی آنتن می‌رود.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها