خوش آمدید

درآمد کاشت ناخن بیشتر از دستمزد جراح زانو است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

پول عمل‌های زیبایی بیماران خارجی در جیب دلالان – تاشکن

به نقل از خبرگزاری مهر، محمدرضا قاضی سعیدی، معتقد است برخی اوقات عمل‌های زیبایی برای نگه داری بنیان خانواده است و نمی‌توان او گفت همه این عمل‌ها غیر الزامی است اما مسئله این است که افرادی که می‌خواهند عمل زیبایی انجام بدهند باید در انتخاب پزشک خود دقت داشته باشند چرا که برخی از این عمل‌ها می‌تواند عوارض زیاد بسیاری به جستوجو داشته باشد.

او گفت: خدمات پزشکی در سرزمین ما زیاد بالا است این به این معنی نیست که ما در حوزه تشکیل علم سرآمد هستیم بلکه او گفت و گو در اراعه خدمات پزشکی است.

قاضی سعیدی در ادامه گفت: متأسفانه با وجود آنکه هم پزشکان خوبی داریم و هم خدمات ما نسبت به دیگر کشورها بهتر و ارزان‌تر است، اما دلالی جهت می‌بشود که توریسم درمانی به یک واسطه گری تبدیل بشود؛ در واقع دلالان در این قسمت ورود کرده و برای آنکه پول خوبی به جیب بزنند پزشک نماها, مداخله گرها و یا پزشکان غیر متخصص را که هیچ توانایی‌ای ندارند، به مسافران خارجی معارفه می‌کنند که این ماجرا چند عارضه به جستوجو دارد.

ادامه مطلب
یوفا به نشاط معنادار بازیکن ترکیه ورود کرد_تاشکن

وی گفت: اول آنکه امکان پذیر برای فرد متقاضی عمل مشکل و عارضه تشکیل بشود و در مرحله سپس این اتفاق می‌تواند برای مسافران دافعه تشکیل کند و هنگامی یک بیمار خارجی از پزشک و عملش راضی نباشد قطعاً بیمار فرد دیگر را برای انجام عمل در ایران تشویق نخواهد کرد.

قاضی سعیدی با اصرار بر این که زیاد تر این دلالی‌ها در سال‌های تازه رخ داده است، در ادامه گفت: مقصد جامعه پزشکی نگه داری سلامت مردم است و ما در انجمن چندین دفعه بر این نوشته که بهتر است عمل‌های زیبایی غیر الزامی در برخی از موارد انجام نشود، اصرار کرده ایم اما در این بین پزشک نماها و مداخله گران بسیاری ورود اشکار می‌کنند که این نوشته می‌تواند سلامت مردم را تحت الشعاع خود قرار دهد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
چرا قیمت ها در بازپخش سریال ها سانسور می شوند؟

در ادامه علیرضا صابری دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبای ایران نیز او گفت: کنگره فوق تخصصی جراحی پستان و فرم دهی بدن در مرکز همایش رایزن در کاشانک تهران برگزار شد که در کل ۷ پنل بزرگ و بیشتر از ۴۰ سخنرانی و مقاله مهم در این کنگره اراعه شد.

او گفت: در این کنگره پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک راه حلهای نوین و تجارب خودشان را به اشتراک گذاشتند و بیشتر از ۲۰۰ فوق تخصص در این همایش دو روزه شرکت داشتند که در کنار آن دستیاران فوق تخصصی از همه ایران به طور دیدنی در این کنگره وجود بهم رساندند.

صابری در ادامه گفت: مقصد ما از برگزاری این کنگره آموزش و اراعه راه حلهای نوین و تکنولوژی‌های روز دنیا است و در واقع این کنگره توانست علم فوق تخصص‌های جراحی پلاستیک در این حوزه را به روز سانی کند.

ادامه مطلب
پهلوی‌ها با ایران چه‌کردند؛ از قصابی‌ِ مردم لرستان تا سرکوب و قتل‌عام دانشجویان

او گفت: راه حلهای نوین جراحی پلاستیک، به پیش کسوت‌ها اراعه شد تا با توانایی گرانبهای خود ایرادات و مزایای آنها را به جوان‌تر ها گوشزد کنند تا در آینده بهترین نتایج با کمترین عوارض حاصل کار جراحان فوق تخصص پلاستیک جوان بشود.

صابری با اصرار بر این که بیمه‌ها برخی از عمل‌های ترمیمی و بازسازی را که همزمان در کنار عمل‌های زیبایی انجام خواهد شد به خوبی پوشش خواهند داد، او گفت: عمل انحراف بینی و یا نواقص‌های همراه تولد یا فتق ها را بیمه‌ها جواب خواهند داد اما مسئله اینجا است که نیازی به ورود بیمه‌ها در این قسمت نیست و هیچ کجای دنیا هم توسط بیمه پوششی برای زیبایی وجود ندارد چرا که این اتفاق می‌تواند ترغیب به انجام عمل‌های زیبایی را زیاد تر کند، این چیزی است که ما هم به جستوجو آن نیستیم.

ادامه مطلب
متا نحوه اتصال تردز به دیگر شبکه‌های اجتماعی را نشان داد + ویدیو_تاشکن

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها